Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:28

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Admin
Brugeravatar

Der er nu alligevel en fordel ved at insufflere det. Godt nok svier det ad helvedes til, men det virker meget hurtigere end hvis man spiser det. Når man indtager det oralt går der et godt stykke tid før det virker og man får en del mere kvalme end hvis man insufflerer det. Men som Prometheus siger, det gør meget ondt. Et par af de gange jeg har taget det gjorde det så ondt at jeg var ved at kaste op :?

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Sjælland, Stevns
sidste gang sugede jeg det med støvsuger hornet midt i ansigtet.. gjorde pænt nas må jeg sige.. og slugte den anden halvdel af kapsel.. jeg drak cola til.. fik det ret skidt og brækkede noget skum agtigt op.. er dette pga colaen eller måden jeg indtog det? andre der har prøvet at føle de var ved at sprænge fordi det skummede op nede i maven?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Jeg har erfaring med 2c-i og 2c-b at blande dosen med druesukker inden jeg sniffer det, så gør det ikke nær så ondt som hvis man sniffer det rent. Kan kun forestille mig at det virker lige så godt med 2c-e.

Ihvertfald værd at prøve hvis man hælder til de positive sider ved at insufflere sine stoffer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

NatteSkygge skrev:
sidste gang sugede jeg det med støvsuger hornet midt i ansigtet.. gjorde pænt nas må jeg sige.. og slugte den anden halvdel af kapsel.. jeg drak cola til.. fik det ret skidt og brækkede noget skum agtigt op.. er dette pga colaen eller måden jeg indtog det? andre der har prøvet at føle de var ved at sprænge fordi det skummede op nede i maven?

Jeg har ofte kastet op, når jeg har tømmermænd. Ofte efter at jeg har drukket cola.
Og ja, det forsager tit noget mærkeligt sødt skum.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 24 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]