Så har jeg netop besluttet mig for, at mit pulterrum (ja, dit åh så elskede rum, MaroK

) skal laves om til grorum.
Mine planer er indtil videre, at der skal dyrkes lidt god skunk, men jeg har også planer om at lave lidt plads til svampedyrking, khat-dyrkning og muligvis lidt dyrkning af opiumsvalmuer. Dette burde være let, da jeg har et lækkert hyldesystem, men nu vil jeg tage fat i cannabisdyrkningen.
Jeg har planer om at investere i en 400w HPS lampe. Købe lidt medier og nogle potter og selvfølgelig nogle frø. Jeg går efter et af de såkaldte "easy setups". Væggene har en blank, hvid overflade.
Pulterrummet er placeret tæt ved hoveddøren, som fører ud til en opgang. Så jeg har et par spørgsmål angående lugt.
Når jeg ryger skunk inde i stuen (tæt ved pulterrummet), kan de lugtes svagt lige udenfor min dør (men lugten forsvinder hurtigt). Hvordan er lugten fra planterne i sammenligning?
Det bliver svært at lave udluftning på nogen måde, da det er et rum med betonvægge, så hvordan klarer jeg dette? Døren kan selvfølgelig stå åben en times tid om dagen (og så kan vinduet i stuen åbnes), men er dette nok? Hvad kan jeg eventuelt gøre?
Andre gode råd og forslag til valg af (helst billigt) udstyr og frø er mere end velkommen!