Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 18:51

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Råd
Medlem

Jeg har igennem længere tid haft lyst til at prøve stoffer med hallucinerejde effekter.....Hash er en stor nydelse for mig men mangler ligesom et stof der er nemt at skaffe og som kan sætte tingene i relief.......

hvad vil i anbefale som et first time try? Gerne nemt at få fat i

Titel:
Insane psychedelia user!

Da svampesæsonen er i fuld gang kunne det være en mulighed at komme ud og finde nogle Spids Nøgenhat (psilocybin svampe). Prøv at søg lidt rundt på forummet, der har det været diskuteret mange gange.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Jeg vil slet ikke anbefale dig noget. Ryg en lille bønne, hvis det ikke kan være anderledes.
Ang. sætte tingene i relief. Går dig en rigtig lang tur en nat, nyd stjernerne. Tro mig, det kan virkeligt også sætte gang i nogle ting.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Stonez skrev:
Jeg vil slet ikke anbefale dig noget. Ryg en lille bønne, hvis det ikke kan være anderledes.
Ang. sætte tingene i relief. Går dig en rigtig lang tur en nat, nyd stjernerne. Tro mig, det kan virkeligt også sætte gang i nogle ting.

Det var dog en atypisk holdning at fremvise et sted som Psychedelia. Personen skriver at han får stor fornøjelse ud af THC-produkter, men gerne vil prøve noget mere psykedelisk - og du anbefaler ham helt at lade være, og at ryge en bønne hvis han ikke kan lade være? Hvorfor det? Mener du at alle bevidsthedsmodificerende stoffer i bund og grund er dårlige? Jeg er ikke uenig i at f.eks. lange gåture om natten kan sætte gang i tankerne - men det er ikke hvad han spørger efter.
Admire> Jeg er enig med Treasure. Spids nøgenhat, som er den eneste rigtigt effektive psilocybinsvamp som vokser vildt i den danske natur, vil sikkert være et godt sted at finde et psykoaktiv som kan sætte tingene i relief. Et stort plus er at man kan finde den selv, så det kræver hverken penge eller kontakter. Til gengæld kræver det en del tålmodighed, men så synes man også man har fortjent at få en god oplevelse på hvad man finder. En lav dosis 2C-B synes jeg også er et ret godt forslag, men det er ikke sådan lige at skaffe for alle.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, og af hvilke årsager du har lyst til at prøve psykedeliske stoffer, men jeg går ud fra at du har læst på lektien, og kender til de forholdsregler og løftede pegefingre der er omkring brugen. Det er i hvert fald en god idé at suge så megen viden til sig som muligt før man prøver noget nyt.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..............

Senest rettet af Troll 10 okt 2007 12:04, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
En anden mulighed som ikke er stoffer men som i hvert fald er et godt alternativ til lange ture om natten en riskur. Den er beskrevet i bogen "spis brune ris og lav revolution", det går kort sagt ud på at man kun spiser brune øko ris i 10 dage. Man må drikke urtete og man må krydre med gomasio og tamari. Intet andet. Men ellers vil jeg klart anbefale markerne, tiden er jo også nogenlunde rigtig. Ellers har Sten Larris http://home8.inet.tele.dk/larri/ en hel del danske planter som også er ganske gode.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
hamp skrev:
En anden mulighed som ikke er stoffer men som i hvert fald er et godt alternativ til lange ture om natten en riskur. Den er beskrevet i bogen "spis brune ris og lav revolution", det går kort sagt ud på at man kun spiser brune øko ris i 10 dage. Man må drikke urtete og man må krydre med gomasio og tamari. Intet andet. Men ellers vil jeg klart anbefale markerne, tiden er jo også nogenlunde rigtig. Ellers har Sten Larris http://home8.inet.tele.dk/larri/ en hel del danske planter som også er ganske gode.

Men selv om Steen Laris siger go for en plante, så søg al den info i hele verden du kan alligevel - det er ikke alle oplysningerne der er HarmReduction...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sydjylland
Jeg kan i hvert fald anbefale dig at SØGE EFTER TING inden et spørgsmål.

Se her

Titel:
Dedikeret medlem

Hvad med LSA?

Det er let at købe hos en velassorteret frø/blomster forhandler... Planten hedder Baby Hawaii Woodrose, eller Ipomea Violacea, så vidt jeg husker. Prøv at kigge efter LSA på erowid

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ja jeg kan også anbefale de legale psychedelistiske stoffer. LSA er sjovt, kan også anbefale "Druids Fantasy", hvilket vidst nok osgå indeholder LSA. De kan købes lovligt på nettet, og er grineren.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Påskeland
Jeg vil på det kraftigste fraråde Druids Fantasy.
Jeg prøvede det sammen med 2 venner - mig og den ene fik højst placebo-effekter, og den sidste mærkede kun minimale effekter. Og vi tog vist lidt højere doser end der var anbefalet på pakken.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Zarathustra skrev:
Jeg vil på det kraftigste fraråde Druids Fantasy.
Jeg prøvede det sammen med 2 venner - mig og den ene fik højst placebo-effekter, og den sidste mærkede kun minimale effekter. Og vi tog vist lidt højere doser end der var anbefalet på pakken.

Ja det var også sådan vi først oplevede det. Man skal tage langt større doser end hvad der står på pakken. Jeg fandt nogle gode sider der ikke lagde fingre i mellem med hvor meget man skal indtage. Kan ikke huske siderne længere, sorry, men bare søg, så finder i det. Dagen hvorpå vi tog de store doser havde jeg dog forinden indtaget Hawaiian Baby Woodrose frø, det havde dog fortaget sig, men om det har en indvirkning skal jeg ikke kunne sige. Men prøv det! Det er ikke særligt dyrt.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Stonez skrev:

Det var dog en atypisk holdning at fremvise et sted som Psychedelia. Personen skriver at han får stor fornøjelse ud af THC-produkter, men gerne vil prøve noget mere psykedelisk - og du anbefaler ham helt at lade være, og at ryge en bønne hvis han ikke kan lade være? Hvorfor det? Mener du at alle bevidsthedsmodificerende stoffer i bund og grund er dårlige? Jeg er ikke uenig i at f.eks. lange gåture om natten kan sætte gang i tankerne - men det er ikke hvad han spørger efter.
Admire> Jeg er enig med Treasure. Spids nøgenhat, som er den eneste rigtigt effektive psilocybinsvamp som vokser vildt i den danske natur, vil sikkert være et godt sted at finde et psykoaktiv som kan sætte tingene i relief. Et stort plus er at man kan finde den selv, så det kræver hverken penge eller kontakter. Til gengæld kræver det en del tålmodighed, men så synes man også man har fortjent at få en god oplevelse på hvad man finder. En lav dosis 2C-B synes jeg også er et ret godt forslag, men det er ikke sådan lige at skaffe for alle.
Nu ved jeg ikke hvor gammel du er, og af hvilke årsager du har lyst til at prøve psykedeliske stoffer, men jeg går ud fra at du har læst på lektien, og kender til de forholdsregler og løftede pegefingre der er omkring brugen. Det er i hvert fald en god idé at suge så megen viden til sig som muligt før man prøver noget nyt.

Jamen dog!
Så vil jeg da anbefale en god dosis svampe eller en 12-20 dexofaner. Begge er meget let tilgængelige og hallucinogene. :)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]