Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 15:20

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Urintest
Medlem

Geografisk sted: Århus
Jeg er sikker på emnet har været oppe og vende flere gange, men TFSE giver ikke rigtig noget, så laver en ny tråd (med ordentlig overskrift).

Som overskriften antyder, er jeg ret interesseret i at vide noget mere om stoffer og drugtests (antager urinprøven er den mest udbredte form). Har søgt flere steder på nettet, men må igen erkende at psy.dk er mest informativ.

Jeg står muligvis overfor at skulle drugtestes inden for det næste halve år, og vil gerne sikre mig der ikke er noget at komme efter. Jeg bruger med mellemrum div. stoffer med stor glæde, men har aldrig lært noget særligt om drugtests. Jeg ved ikke om det bliver blod/urin eller andet de tester, og ved heller ikke om det gør nogen forskel....?

Så hvor lang tid kan de forskellige stoffer (bare de mest gængse, thc, mdma, amf, coke, psilocybin, 2-cx, sally evt. opiater og benzoer) ca. spores i kroppen? Jeg er ikke (nødvendigvis) ude efter et skema, men måske bare vide hvor lang tid inden testen jeg MIN. skal holde mig "ren".

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hvad er årsagen til at du skal holde dig "ren"?

Og hvor gammel er du?

Så vidt jeg ved er det kun hash der kan måles i ret lang tid efter indtagelse, op imod 1 måned - Om det er i urinen eller i blodet kan jeg dog ikke erindre?

De andre er langt hurtigere ude, amfetamin er svjh 3-4 dage og mdma en smule længere.

Jeg fik en gang fortalt af folk herinde fra at LSD formodes at være ude af kroppen allerede meget kort tid efter indtagelse? (Efter første toiletbesøg)

Titel:
Medlem

Hvis man bliver udsat for en drugtest, er det vel stort set altid rarest at klare sig igennem uden spor af noget. Det vedkommer ingen hvad jeg indtager.

Du lyder ikke HELT sikker i din sag :? Men du mener altså at for alle stoffer gælder MAX en måned? I så fald er det svar nok.

Jeg er 23 år, vil du også have højde og vægt? :wink:

Titel:
Flueknepper kongen

Hvis man ikke er jævnlig hashryger, og har røget en bønne er det faktisk "kun" 1-3 dage det kan spores i urinen.

En hurtig reference:

LSD: 3-24 timer
THC: 40+ dage i hverdagsryger, 1-3 "engangsbrug"
Amfetamin: 2-3 dage
Methamfetamin+MDMA: 2-5 dage
Kokain: 2-3 dage
Barbiturater: 2-3 dage, undtagen Phenobarbital
Benzodiazepiner: Svinger meget. Undgå Diazepam :)
Codein, Morfin og Heroin: 2-3 dage.
PCP: 5-7 dage

Der er ikke fremstillet tests til psilocybin, 2c-x (selvom ethvert phenethylamin der minder i struktur om amfetamin sikkert vil skabe en positivtest, inkl. ephedrin)

Titel:
Medlem

Levose skrev:
Hvis man ikke er jævnlig hashryger, og har røget en bønne er det faktisk "kun" 1-3 dage det kan spores i urinen.

En hurtig reference:

LSD: 3-24 timer
THC: 40+ dage i hverdagsryger, 1-3 "engangsbrug"
Amfetamin: 2-3 dage
Methamfetamin+MDMA: 2-5 dage
Kokain: 2-3 dage
Barbiturater: 2-3 dage, undtagen Phenobarbital
Benzodiazepiner: Svinger meget. Undgå Diazepam :)
Codein, Morfin og Heroin: 2-3 dage.
PCP: 5-7 dage

Der er ikke fremstillet tests til psilocybin, 2c-x (selvom ethvert phenethylamin der minder i struktur om amfetamin sikkert vil skabe en positivtest, inkl. ephedrin)

Super, tak for det fine svar! Nu burde den også være til at finde via TFSE en anden gang :wink:

Titel:
Admin
Brugeravatar

Erowid er din ven. Under (stort set) alle stofferne står der hvor længe de kan spores i blod, urin og spyt :)

-Jimmy Carter

Titel:
Medlem

Citat:

Øhm.. Når jeg har røget en "bønne" kan jeg mærke det resten af ugen. Dejlig afslappet og alt.. Så det hænger sq nok længere i mig (det skal tilføjes at jeg sjældent ryger hash, måske én gang hver 2. måned or so i gennemsnit)

Titel:
Junior medlem

@ The One

Bare fordi du kan mærke på din krop, at du har indtaget noget, betyder det ikke, at det satadigvæk kan spores.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
BigSmokeDk har fat i noget der, et syretrip kan eksempelvis være en livsforandrene oplevelse, men dermed ikke sagt det kan spores i kroppen resten af livet.

Titel:
Medlem

BigSmokeDk+hamp

Det kan der vel være noget om :) Det er jeg sq da glad for at høre, synes også at de altid-omtalte 6 uger var rimelig lang tid for en enkelt joint da :?

Titel:
Flueknepper kongen

The ONE skrev:
Citat:

Øhm.. Når jeg har røget en "bønne" kan jeg mærke det resten af ugen. Dejlig afslappet og alt.. Så det hænger sq nok længere i mig (det skal tilføjes at jeg sjældent ryger hash, måske én gang hver 2. måned or so i gennemsnit)

Omvendt kan jeg ikke mærke det dagen efter, men det er ikke nedbrudt af den grund. Your mileage may vary.

Titel:
Medlem

Citat:
Omvendt kan jeg ikke mærke det dagen efter, men det er ikke nedbrudt af den grund. Your mileage may vary.

Er jeg satme glad for jeg kan.. Jeg begyndte egentlig at ryge hash fordi jeg havde en mild depression, og håbede det ville hjælpe (ok jeg var også nysgerrig).. Det hjalp stort, et halvt gram om ugen ca. var rigeligt til at gøre mig gladere.. Pludseligt en dag havde jeg bare overhovedet ikke lyst til fed, og jeg følte mig ikke trist mere... Siden har jeg haft det godt, og ikke villet ryge fordi jeg var bange for at få modsat-effekt. Nu da det er adskillige måneder siden (omkring otte), får jeg lyst til at bruge hash som rusmiddel though, men er blevet tilbudt pot istedet og har så købt noget marijuana også..

hvad end i så kan bruge den beretning til :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
så vidt jeg ved ka de fleste stoffer spores i ens hår i op til 3 måneder eller lign..

Titel:
Medlem

Citat:
så vidt jeg ved ka de fleste stoffer spores i ens hår i op til 3 måneder eller

Hår og negle besår af et protein der hedder keratin. Det er det eneste, der er i det. Kan dårligt forestille mig hvordan i alverden man skulle spore en rest af THC, Iboten syre, LSA eller noget fjerde i en persons hår. Det er så langt fra fordøjelses-processen som man kan komme næsten..

Titel:
Flueknepper kongen

The ONE skrev:
Citat:
så vidt jeg ved ka de fleste stoffer spores i ens hår i op til 3 måneder eller

Hår og negle besår af et protein der hedder keratin. Det er det eneste, der er i det. Kan dårligt forestille mig hvordan i alverden man skulle spore en rest af THC, Iboten syre, LSA eller noget fjerde i en persons hår. Det er så langt fra fordøjelses-processen som man kan komme næsten..

Kan man sagtens, omend det er så utroligt lidt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
sorry jeg lige bringer det her emne op igen, men mit spørgsmål har relevans (synes jeg selv :D )

Jeg har set en af de der urintestere, og der står ikke LSA på den. Jeg har en kammerat der gerne vil prøve morning glory, men der må ikke være noget at spore på den. Så spørgsmålet er om LSA vil vise sig under nogle af de andre, f.eks. kokain hvis nu det var en fællesnævner for flere forskellige stoffer?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]