Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 26 jun 2025 18:01

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Nu har jeg efterhånden vist liiiiige kommet til at køre lidt for mange weekender i træk på mdma/e-piller og det synes jeg efterhånden godt jeg kan mærke på mit humør i hverdagene, så har bestildt 5-htp capsler!

Så er mit spørgsmål så når jeg får capslerne hvor mange jeg skal guffe for lige at få styr på serotoninen igen..
[Har tjekket Ecstasy (MDMA) Harm Reduction!]

PS. Så tænkte jeg os på at det er jo unaturligt at serotoninen bliver tømt ud så hurtigt som den gør når man er på mdma.. Er det så ikke lige så unaturligt den bliver fyldt så hurtigt op igen?
Er der slet ikke bevirkning ved det på nogen måde?

Senest rettet af Jacob22 01 okt 2006 02:16, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hehe, syns det lyder som om du er en rigtigt kixeklapper Theis :D (altså på flere af dine posts ;))

Well...

Det skulle gerne stå på den hjemmeside hvor du har bestilt dem fra.. men jeg mener jeg har set det er 2 - 3 på mange af siderne.. men tjek der hvor du har bestilt dem ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Sufix skrev:
Hehe, syns det lyder som om du er en rigtigt kixeklapper Theis :D (altså på flere af dine posts ;))

Well...

Det skulle gerne stå på den hjemmeside hvor du har bestilt dem fra.. men jeg mener jeg har set det er 2 - 3 på mange af siderne.. men tjek der hvor du har bestilt dem ;)

Tja er måske lidt for glad for det stof der:]
Men anyways, kan ikke finde noget om det på siden så jeg tog billedet af pakken på deres side og gemte og så zoomede jeg ind og kan se der står recommended 1-3.. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Hehe ja kix er ret fedt :) - Håber dine HTP hjælper på humøret :wink:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Måske du skulle prøve at skære ned på dit forbrug af ecstasy-tabletter og MDMA samtidig med at du starter på en mild 5-htp kur.
Det er jo sådan set det der påvirker dit humør og ikke dit manglende forbrug af 5-htp.

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

SmølfeFarmer skrev:
Måske du skulle prøve at skære ned på dit forbrug af ecstasy-tabletter og MDMA samtidig med at du starter på en mild 5-htp kur.
Det er jo sådan set det der påvirker dit humør og ikke dit manglende forbrug af 5-htp.

Mvh Jonas!

Ja, tror os lige jeg holder en god pause.
Men hvad mener du så med en 5-htp kur?
Du kan da lige komme med et kur skema til mig så hvis du gider:)

Titel:
Medlem

Omkring 100mg om dagen, 3 gange om dagen (mod regulær depression) skulle kunne gøre tricket efter hvad jeg har forstået ;) ved ikke hvad der gør sig gældende når man bare har ædt for mange knalder..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
kun i første uge så ofte, ellers er det vidst 100mg om dagen i efterfølgende 2 uger og så bare 100mg en gang hver 3. dag..

ka ik helt huske hvordan det var.. var noget tjille fortalte mig i sin tid ;)

Titel:
Medlem

Nu kan jeg kun tale for hvad jeg selv gør, men jeg starter onsdag hvis jeg skal på MDMA lørdag. Så tager jeg 100 mg, hver dag indtil selve lørdag. Der starter jeg dagen med 100 mg, og tager cirka 2-3 timer inden indtagelse af MDMA 200 mg mere. Når jeg er ved at være færdig hen på morgenen, så snupper jeg 200 mg mere. Og så tager jeg ellers 100 mg om dagen derefter, hen til onsdag cirka.

Der er sådan jeg har kunne læse mig frem til på nettet rundt omkring, selvom der står meget forskelligt om det. Nogle mener også man kun skal have de 200mg og 200 mg efter, synes nu det meget rart at have nogle et par dage efter.

Det skal vel også nævnes at dem jeg tager op til rusen, selvfølgelig er preload for at forstærke effekten. Så dem kan du vælge fra eller til, som du ønsker.

Og til bivirkning, så har jeg ikke oplevet nogle. På nær jeg får ondt i maven, hvis de bliver spist på tom mave. Det var dog mest i starten, men foretrækker stadig at spise dem med noget i maven. Der står også på pakken til mine, de skal indtages med et måltid.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Er der nogen der har haft erfaringer med at spise "for meget" 5-HTP ?

Æd løs af dem indtil din hjerne er springer i luften pga. for meget serotonin! :o

# Don't do it ;)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Jeg har selv oplevet at få ret intense drømme/mareridt af et længerevarende forbrug. Det skulle være en naturlig bivirkning/tegn på at man ikke har brug for mere. :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Laniakea Supercluster & The Surrounding Area
skal forresten lige nævnes at 5-htp helst ska tages med b-vitaminer for bedst optagelse i kroppen ;)

Titel: meget
Junior medlem

Geografisk sted: aarhus
Hey har nu læst herinde at folk anbefaler at man ska ta mellem 100-300 mg 5-htp om dage,,(altså anti depri kur),, nu tager jeg selv 5-htp hver dag, mod en neurologisk depression,, men tager altså kun 75-80 mg om dagen,, og må også indrømme at det måske ikke helt har den virkning som jeg ønsker,, men helt sikkert der hen af,, Er der nogen dokumentation på at man ska ta så meget hver dag,, el hva der er den anbefalt dosis,,??
Håber der ka komme lidt bud på det,, El link´s til nogle gode side om det
:)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]