sayeh skrev:
Hey her den anden dag sad jeg sammen med nogle venner nede i byen så var der en af dem der havde skaffet noget pot .. 15 g.
jeg købte så 5 gram fordi jeg har prøvet at ryge hash før men er aldrig blevet skæv af det så jeg ville så lige prøve pot så jeg tog hjemad der ligger en slags skov tæt på hvor jeg bor hvor jeg så rullede en joint med ca et lille top skud og jeg fik det bare så dejligt det var ligesom jeg fordybede mig fuldstændig i mig selv og selvom himmelen var grå af skyer var den blå for mig og solen skinnede sådan lå jeg i græsset i et par timer og havde det mega dejligt men sammen tidig underligt det var ligesom de følelser jeg fik kunne jeg sætte ord på og syns de var så skønne hehe nå men havde bare brug for lige at fortælle om min første gang som skæv ( :
Den allerførste gang jeg prøvede, kunne jeg heller ikke mærke noget. Men det er altid en oplevelse at opleve en cannabis-rus for første gang. Det lyder især som om din første gang virkelig var noget specielt. Tillykke med det.