Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 09:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
Mecka <

Jo det er jo en chance.

Men hvis det er i holland så har du ikke fundet sitet. :D

Mvh Mikkel

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

.Kjaer skrev:
Stonez skrev:
Flyttes til "fuck, hvor er jeg blæst!" ?

Pas på! Du kan blive beskyldt for at prøve at "booste" din postcount, hvis du prøver at hjælpe lidt til med at få styr på forummets tråde.

Så vidt jeg kan se, er det et spørgsmål til brugerne, om hvorvidt den skal flyttes til Fuck...

Stonez er moderator.

Titel:
Tidligere holdmedlem

Kjaer, forskellen er at stonez er moderator, og det faktisk er ham der bestemmer det, derfor er det ok. Når du gør det er det ikke, medmindre du bliver moderator

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

DoYouSpeakWak?? skrev:
Mecka <

Jo det er jo en chance.

Mvh Mikkel

Det vil sige, det rent faktisk er muligt at finde online shops, der sælger rigtig cannabis - og som eksporterer til Danmark?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Rex Mundi skrev:
Kjaer, forskellen er at stonez er moderator, og det faktisk er ham der bestemmer det, derfor er det ok. Når du gør det er det ikke, medmindre du bliver moderator

Ah, okay, den lille detalje lagde jeg ikke mærke til i farten. ;) Make me moderator then! :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

.Kjaer skrev:
Det vil sige, det rent faktisk er muligt at finde online shops, der sælger rigtig cannabis - og som eksporterer til Danmark?

Hvis du prøver at orientere dig lidt i tråden, så finder du ud af det...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

R. Girk skrev:
.Kjaer skrev:

Hvis du prøver at orientere dig lidt i tråden, så finder du ud af det...

Jeg troede, de jokede lidt i starten. Derfor jeg lige ville være sikker. DoYouSpeakWaK?? slettede også den kommentar med, at det var noget han havde købt online.

Har skam fuldt med i tråden fra starten, mester.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DoYouSpeakWak?? skrev:
Mecka <

Jo det er jo en chance.

Mvh Mikkel

Nå, de solgte ellers alle de strains du havde købt - men pyt med det, jeg skal alligevel ikke selv bestille noget hjem (den chance tør jeg nemlig ikke tage ;) ).

Men så kan vi dog konkludere, at der tilsyneladende er adskillige sites der tilbyder cannabis pr. post... Fascinerende!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Mecka skrev:
DoYouSpeakWak?? skrev:
Mecka <

Jo det er jo en chance.

Mvh Mikkel

Nå, de solgte ellers alle de strains du havde købt - men pyt med det, jeg skal alligevel ikke selv bestille noget hjem (den chance tør jeg nemlig ikke tage ;) ).

Men så kan vi dog konkludere, at der tilsyneladende er adskillige sites der tilbyder cannabis pr. post... Fascinerende!

Vildt nice! ;)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Er røgen ellers generelt dyr på Bornholm? Nu kan jeg min geo godt nok til at vide det ikke er gennemført svensk, men ligger jo afsides....

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Island of Wak-Wak
.Kjaer skrev:
DoYouSpeakWaK?? slettede også den kommentar med, at det var noget han havde købt online.

Jeg har ændret lidt i posten. Men forgæves for stadig et par pms om dagen fra folk som vil ha link og i får dem ikke. sorry Det hører ikke til herinde.

Mecka skrev:

Der er 3 chancer i det.

1: Du skal sende dem pengene cash.De kan blive væk.
2: De kan snyde dig og ikke sende en skid
3: Det kan blive taget i tolden.

Alle 3 ting er meget nemme at omgå og nedbringe chancerne for at det går galt.

1: Send det som almindelig post. Ikke express eller lign. Så vil posten i udlandet tænkte. okay hvorfor er det mon så vigtigt. Lig pengene i noget farver pap så man ikke kan mærke hvad der er i eller se gennem kuverten. Skriv med lidt barnlig skrift eller lign. Brevet skal ikke se vigtigt ud.

2:Snak med andre og de har brugt sitet. Se om de har en daglig support på sitet, send en email og tjek om de svarer hurtigt. hvis der går 3+ dage er de useriøse. læs FAQs osv. almindelig sund fornuft.

3:Når brevet bliver sendt fra udlandet til dk. Skal der være udfyldt en tolddekleration. Der er 2 ting som afsender skal skrive. Værdien og brevets type. afsender ved godt at indholder er ulovligt i modtager landet så derfor skriver de altid det er en gave og ikke noget commercielt. Værdien har været sat til $15 de gange jeg har fået. Og så små beløb gider tolden 999 ud af 1000 gange ikke åbne.

(forsat)
Brevets størrelse er også vigtigt i tolden. Et brev på 750 gram som fylder 40x50x35 cm og er $15 værd kan måske godt tiltrække toldens opmærksomhed alene pga af størrelsen kontra værdi. Så Lad være med at købe 200gram weed. Hold den under 50 så er der slet ingen problemer. De fleste sites har også en regel på max 100gram så det siger næsten sig selv. Og hvis tolden endelig tager det her brev. så kan du altid sige du intet kender til det. Det har jeg prøvet engang med et brev fra KBh til bornholm som stank meget af pot. Det ku det ikke gøre noget ved. Sagde bare det var en ven som NOK havde sendt det. MEn de ku ikke bevise jeg havde bestilt det.

Jeg håber det gav lidt dybere indblik i hvordan sådan noget foregår.

Neglen skrev:
Er røgen ellers generelt dyr på Bornholm? Nu kan jeg min geo godt nok til at vide det ikke er gennemført svensk, men ligger jo afsides....

Vi får intet fra sverige. Nærmest omvendt. Fordi der er færger fra tyskland til bornholm og herfra til sverige. Men kender ikke nogen som har noget med det at gøre... Mener jeg har nævnt det før, men pusherne herovre har ikke skunk kun hash, standard og dårlig ryger. så det er 40-50 kr for pulverhash som vi kalder det. 60-70 for semi.

Mvh Mikkel

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 31 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]