Tak for seriøse svar og tips..
Har bestilt Spice + et andet alternativ der hedder Lucios Rand, som skulle være lige så godt.
Anmelder begge produkter når jeg får dem tilsendt. I den anledning håber jeg, det er tilladt at poste links, til komplet lovlige produkter. Ellers kan folk jo ikke få fat i dte.
Spice indeholder disse urter:
Citat:
Nymphaea caerulea (Blue Lotus)
Nelumbo nucifera (Pink Lotus)
Leonurus sibiricus (Siberian Motherwort)
Althaea officinalis (Marshmallow)
Canavalia maritima (Baybean)
Scutellaria nana (Dwarf Skullcap)
Pedicularis densiflora (Indian Warrior)
Zornia latifolia (Maconha Brava)
Trifolium pratense (Red Clover)
Leonotis leonurus (Lions Tail)
Pedicularis foliosa (Lousewort)
Har undersøgt det, og der er ingen farlige bivirkninger eller andet, af nogen af urterne, dog mener jeg jeg engang læste at Leonurus Sibiricus forøger blodtrykket en smule, men ikke ret meget, og det gør Cannabis jo også.
Så vidt jeg ved indeholder mange af urterne nogle af de samme aktiver stoffer (leourine eller lign.), men urterne er ikke kendte nok, til man kender deres helt specifikke egenskaber og man har ikke identificeret alle aktiver stoffer endnu. Dog virker det pålideligt, at de skulle have en virkning, og når man bruger flere urter med samme stoffer, giver det jo netop stærke effekter.
Lucios Rand indeholder dette:
Citat:
Cultivated, non-irradiated, high grade Turnera Diffusia, Artemesia, Motherwort, Lotus & Scutellaria
Har ikke researchet Lucios Rands urter endnu, udover Motherwort som også er i Spice (hvis vi taler Siberian motherwort, er ikke helt sikker).
Begge produkter har fået ekstremt gode anmeldelser og siges at have samme effekter som Cannabis (samme berusning, Munchies, grineflip, endda røde øjne). Spice kaldes ofte et "head high" hvor lucios rand er mere tungt i kroppen, ligesom cannabis.
Skal nok opdatere jer.. får det nok i næste uge, bestilte igår (torsdag).
Philip