Det er ikke så lang tid siden jeg vidste absolut nada om bevidsthedsudvidende stoffer...
Jeg kan godt huske hvordan det var at gå rundt med tanken om "den anden verden", som man så uendeligt gerne ville opleve, men ikke rigtigt vidste hvordan man skulle gribe an..
Hele mit liv har jeg hørt på moralprædikner om stoffers farlighed og psykoser, og at der absolut ikke kunne komme noget godt ud af eksperimenter i den klasse..
Da jeg så efterhånden fik talt med en del mennesker der kunne sætte tingene i et andet perspektiv, besluttede jeg mig for at "prøve noget"..
Jeg havde nogle imovane piller liggende, som jeg havde hørt lidt om skulle have en lamme-effekt..
Jeg spurgte her på boardet, om nogen kunne anbefale en dosis (Nogen husker sikkert tråden

) og fik omkring 10 posts, med samme budskab.. Lad vær med at tage dem..
Det skabte stor forvirring, for jeg havde læst hyppigt på boardet i et års tid, og vidste allerede at folk her har en stor viden om tingene, og ikke ville sige noget forkert, men samtidig tænkte jeg "hey, det er narko, hvorfor siger de nej".. Ja, dumt, men sådan er det nu engang når man ikke ved så meget om et emne (og iøvrigt er ung og stupid)..
Jeg havde som sagt hele mit liv kun hørt nej nej nej, og derfor tænkte jeg at psychedelias nej var det samme værd som ekstra-bladet, mine forældre, mine skolelærere og regeringens nej...
Jeg roder vist lidt i det, men min pointe er, at når man er vant til at et nej betyder "jeg ved ikke noget om det, og det er forbudt fordi det er det! basta!", så er det altså svært sådan lige at "stole" på folk.. Håber du forstår mig..
Hvis først man som debuttant-knarkoman har fået mistanke om at noget har en effekt, så er man ret ligeglad med effekten, bare den er der..
Svampe og kakti kan lyde mindst lige så farligt som marzine og natskygger, når man ikke har nogen erfaring eller viden..