Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jun 2025 00:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Yopo DMT frø
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: wonderland
jeg har forsøgt med Yopo frø før, men synes ikke at få nogen effekt af dem.. Vi brugte den mest alm. opskrift vi kunne finde på nettet, og det var at riste frøene på en pande til de blev oppustet, og så tage skallen af bruge det der lå lige neden under.. vi tilsatte så Soda i en lille mængde, og sniffede nogle ORDENLIGE baner af det pis.. det virkede overhovedet ikke.. men vi fik en meget ubehagelig smag i munden..

hva har vi gjort galt? Vi fulgte de opskrifter meget nøje.. men skæve blev vi ikke.. ??

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Soda = kaustisk soda? I følge flere fra boarded er det tvivlsomt hvor sikkert det er at benytte, brug hellere brændt kalk aka calcium hydroxide.
Benytter i de rigtige frø? Det er eftersigende ret forskelligt hvor aktive de er hver i sær (tænker her på de forskellige Anadenanthera variationer).
Har personligt kun prøvet Anadenanthera colubrina (Vilca).
Fremgangsmåde:
Pop frø ved middelvarme, fjern skallen, pulveriser frøende i en morter, tilsæt en anelse vand, tilsæt lidt kalk (så vidt jeg husker 1/3 af den samlede mængde, men slå det heller op igen), bland godt, tør massen ved svag varme i en ovn (læg et tyndt lag over en tallerken eller lign.), hak det så fint som muligt, vent et par dage for at det bliver ordenligt omdannet til freebase.
Så er det parat, der behøves kun en relativt lille mængde, prøv dig frem lige så stille.
Undlad at synke noget af det og puds næse en ti min efter indtagelse for at reducere kvalmen.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hvilke doser snakker vi om sådan mere præcist? der må være nogle mg eller noget man tar udgangspunkt i?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
havde helt glemt at jeg også havde nogle columbrina liggende :D

Spacey: Det lyder som en fornuftig opskrift, den vil jeg prøve
Har før lavet yopo med Soda og sniffet det umiddelbart efter det var tørret i ovnen, og fik en lille virkning..

Hvad var dosen på 2-4 frø???

og hvor finder man calcium hydroxide, matas eller byggemarked?

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Calcium hydroxide også kaldet lime kan købes bla. hos maya-ethnobotanicals, ved ikke hvor det kan fåes i detail-handlen.
Dosen er vel omkring et halvt frø eller sådan noget.
Laver bare 1-2 baner af en størrelse jeg har lyst til at sniffe, så kan desværre ikke give en mere præcis beskrivelse.
Start med nogle små doser (en bane på ~2-4 cm, selvom det ikke siger meget), og arbejd opad til det er for meget, og tag så fremover en dose der lidt lavere en det :)
Altså frøende er jo ikke lige kraftige alle sammen og der er mange faktorer der spiller ind på hvor meget der er nødvendigt, så det er svært at give en præcis dose, lige som alle andre stoffer.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]