Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 25 jun 2025 21:19

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: østjylland
det kan da godt ske at statistikken siger det men det er ikke altid at tingene er sådan i praksis og siger bare at når det ikke var tilfældet for mig, kan det godt være lidt svært at tro på statistikker....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
Klart, personligt ved jeg at jeg var størrer end min storebror og at min mor røg flere fede mens hun var gravid med mig end mens hun ventede min bror... Så der røg troen på at hash giver lavere fødselsvægt.. :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nordsjælland/Hundested
Det burde legaliseres det cannabis!
Desuden burde dyr også have lov og ret til at lamme sig hvis de føler for det, vi som mennesker kan jo ikke tage patent på at lamme sig! :)

Tænkte også på om det var bevist det med at "glade" køer giver mere mælk? eller er det den Rumænske landmand der har smagt på den hellige urt selv og digtet en lille historie?

Og hvis det er sandt, hvorfor bliver der så ikke gjort mere for at køer rundt om i verden er glade? det ville da betale sig for landmændende..

mvh Kermit

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus V.
x skrev:
det med at alm rygere får lavere fødselsvægt tror jeg ikke på, da jeg ventede den store skar jeg ned på smøgerne(stoppede helt med den fede, har ikke røget i fem år nu) og med nr to røg jeg ligeså mange smøger som jeg plejer og hun var større end ham.. hmm det hænger ikke sammen.. det med tomatsovsen er jo logisk da det er stærke farvestoffer...

Tro det eller lad være. Det er videnskabeligt bevist.

Og for resten, jeg kan kun ryste på hovedet, når jeg læser sådan som ovenstående. Jeg er udmærket klar over, at det er off-topic, men lad for alt i verden være med at ryge under graviditet. Rygning har mange implikationer på fostret, og vil man sine børn det bedste, så skal man lade være med at ryge under graviditet. Jeg forstår simpelthen slet ikke, at der overhovedet er nogen, der kan finde på at ryge under graviditet.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fandens Ferieparadis...
Mikkel skrev:
x skrev:
det med at alm rygere får lavere fødselsvægt tror jeg ikke på, da jeg ventede den store skar jeg ned på smøgerne(stoppede helt med den fede, har ikke røget i fem år nu) og med nr to røg jeg ligeså mange smøger som jeg plejer og hun var større end ham.. hmm det hænger ikke sammen.. det med tomatsovsen er jo logisk da det er stærke farvestoffer...

Tro det eller lad være. Det er videnskabeligt bevist.

Og for resten, jeg kan kun ryste på hovedet, når jeg læser sådan som ovenstående. Jeg er udmærket klar over, at det er off-topic, men lad for alt i verden være med at ryge under graviditet. Rygning har mange implikationer på fostret, og vil man sine børn det bedste, så skal man lade være med at ryge under graviditet. Jeg forstår simpelthen slet ikke, at der overhovedet er nogen, der kan finde på at ryge under graviditet.

Ja, personligt kan jeg kun sige at alle mine søskende har fået astma (vi er 4). Værst er det dog for min yngste storebror, som også har mere allergi end min anden storebror. Tror min søster og jeg er sluppet billigst.
Vi er egentlig blevet ret normale når man tænker over det, for vores mor var maler under de gamle arbejdsmiljøregler..

Men det er jo ikke sikkert at det er pga. rygning at vi har fået astma og astma eksem.

Titel:
Insane psychedelia user!

Indigo Spinx skrev:
Vi er egentlig blevet ret normale når man tænker over det, for vores mor var maler under de gamle arbejdsmiljøregler..

Det er som man tar det...:P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]