Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 07:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
EY, har fyldt en halv flaske vodka over i en anden flaske sammen med grene og et par top skud, hvis det står og trækker i en uge, burde det så ikke trække thc'en ud af planten og ind i vodkaen?

Senest rettet af Polle pot 13 nov 2006 12:58, rettet i alt 1 gang.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hamber skrev:
EY, har fyldt en halv flaske vodka over i en anden flaske sammen med grene og et par top skud, hvis det står og trækker i en uge, burde det så ikke trække thc'en ud af planten og ind i vodkaen?

Jo, det burde trække nolen ud :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Danmark.
Det ville være fedt, hvis man kunne få en lille update på det når du engang har fået det færdiggjort, og tested.

God vind med projektet.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Schwiez
de 60% vand i vodka vil desuden trække clorofyl ud og få det til at smage grimt

Titel:
Medlem
Brugeravatar

fuck smagen, bare det virker ;)

Man kan jo bare blande det med noget der smager godt!!! THC vodka og tonic for eksempel. tror jeg vil smage godt, men skal nok lige gi en melding når det er afprøvet, blir nok på fredag :D

P.S
Det er en slavevodka fra grænsen 3 flasker for hundrede, så det smager sku ik godt i forvejen;)

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hamber skrev:
fuck smagen, bare det virker ;)

Man kan jo bare blande det med noget der smager godt!!! THC vodka og tonic for eksempel. tror jeg vil smage godt, men skal nok lige gi en melding når det er afprøvet, blir nok på fredag :D

P.S
Det er en slavevodka fra grænsen 3 flasker for hundrede, så det smager sku ik godt i forvejen;)

Hehe prøvede selv med noed trim i 1/8 del vodka, smagte dog meget som tørede blade lugter.. :p Men skal nok være bedre med nogle gode buds!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

BisMann skrev:
Hehe prøvede selv med noed trim i 1/8 del vodka, smagte dog meget som tørede blade lugter.. :p Men skal nok være bedre med nogle gode buds!

ok, men blev du skæv da du drak det?

Titel:
Dedikeret medlem

skulle hilse og sige at det faktisk smager og virker ok hvis det trækker i et år og essensen blandes op med en god og smagsneutral vodka på min 40%.. din skævert er selvfølgeligt afhængig af din essens styrke... endnu bedre smag skulle opnåes ved f.eks at vand curre cannabissen før den ilægges alkoholen..

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Hamber skrev:
BisMann skrev:

ok, men blev du skæv da du drak det?

Nope, det var nok alt for lidt matriale, havde også bar' fyret en smule trim og ellers alm. blade.. :) var også mere som et for sjov projekt jeg ikke ville ligge så meget i (det var mere rester end noget andet).. :) Men dit forsøg virker noget mere seriøst, hel og lykke med det! :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

UPDATE//

Har smagt på bryggen, smagen af græs er meget intenst, man kan slet ikke smage vodkaen mere, glæder mig til fredag eller lørdag, så regner jeg med at drikke det hele! :D

Titel: UPDATE
Medlem
Brugeravatar

UPDATE//

Nu er det drukket, virkningen var ikke ret stor, men den kunne mærkes, måske jeg bare skulle have drukket mere ;)

Men det kan godt anbefales at prøve, hvis man alligevel står med nogle rester der ikke kan bruges.

Det smager ikke ret godt, men jeg blandede det med sprite og blå likør, så kunne det sagtens glide ned. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 11 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]