Jeg kan heller ikke se klippet for min firewall (som jeg ikke kan stille på)...
Rip it, someone??
Jeg var selv til festen, der i øvrigt var ganske hyggelig indtil paderne dukkede op.
Festen var som sådan lovlig nok, de havde fået lov at låne hallen, der alligevel skal rives ned. Problemet er bare, at de tog entre, og det må man ikke, hvis der ikke er orden i tilladelserne. Havde det været et privat arrangement (altså uden entre) tror jeg ikke de kunne have lukket festen.
Der er heller ikke noget problem i, at de solgte øl og vand, det er ok så længe der er under 200 til festen.
Men totalt til grin, at de vil visitere alle folk, når de så alligevel ikke gør det grundigt. Jeg havde en tshirt, to trøjer og min store jakke på og det klappede han bare lidt rundt på og kiggede i lommerne uden sæføli at finde noget.
Vi havde nu også gættet, at de ville komme derud inden vi tog afsted og måske var det berettiget nok... Der holdt hele aftenen en stor BMW udenfor med lygterne rettet lige mod udgangen, og hver gang man gik forbi dem råbte de hashcokehashcoke efter en, og var pænt pushy i forsøget på at sælge noget lorte marok til én.
Vi foreslog ham at råbe cokehashcokehashcokehash i stedet, så kommer det jo helt til at lyde som fækalier fra en drøvtygger

Personligt irriterer det mig helt vildt når der foregår salg til fester i den skala, jeg synes for så vidt, at man selv bør medbringe den mængde knark man har tænkt sig at indtage (hvis nogen overhovedet). Store mængder stoffer og mange penge ødelægger fokus på festen, og bringer en dårlig stemning (altså ikke hvis man indtager knarken naturligvis

), og det trækker pansere til. Derudover skaber det totalt dårlige billeder til pressen, og det giver dem muligheden for at vise festerne som rene narkohelveder, hvor folk dør fra en side af og uhada hvor er det hele farligt...