Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 23:06

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Godt råd
Junior medlem

Geografisk sted: Aalborg
Åbn IKKE links fra Stonez! :shock: :badidea: traumatiserende..... :cry:

Titel: Hov
Junior medlem

den skulle være under General diskussion....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

:roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hehe, du må bare lære at læse regl sættet :twisted:

Titel:
Junior medlem

Citat:
Regelsæt!
1) Velkommen til psychedelia, her vil du kunne diskutere psykoaktive planter, svampe, syntetiske stoffer og relaterede emner. Emner uden tilknytning til nævnte, er ikke velkomne. Undtaget er forummet "Fuck hvor er jeg blæst", hvor man til en vis grad kan skrive hvad der falder én ind. Off-topic er ikke velanset! Undgå det venligst.

2) En vigtig del af forumets funktion er skadesreduktion. Derfor skal der ikke postes forslag som tydeligvis er farlige for helbred eller psyke. Der vil blive slået hårdt ned på overtrædelser.

3) Salg, eller opfordring til salg, medfører øjeblikkelig udelukkelse. Dette gælder også private beskeder mellem brugerne! Private beskeder kan blive overvåget.

4) Personlige angreb er ikke accepteret.

5) Psychedelia er skrevet hovedsageligt af og for unge med en fælles interesse, hvilket nogle gange giver en intern jargon, der kan misforstås af andre brugere. Så tag tingene med et gran salt ;)

I regelsættet står der at opfordring til salg medfører udelukkelse...jeg tror at det er det i referer til. Det jeg så tænkte var er det "opfordring til salg" at spørge hvilken område i min by var kendt for at have pushere og den slags? Det mener jeg ellers ikke, men så er vi da forskellige på DET punkt. Jeg spurgte også først om det ulovligt FØR jeg spurgte. Jeg synes ikke at det berettiger forumredaktøren at sende mig en PM med et link til en bøsseside hvor en strecher sin røv. :hm: er det sådan at når man reelt er i tvivl om formuleringen af reglerne at den adm redaktør frit kan sende den slags!? Det afskrækker jo bare nye brugere at skrive indlæg for ikke at få den slags i inboxen....for når reglerne kan misforstås på den måde er det da ikke mærkeligt at nogen vil spørge om den slags?
Eller er jeg bare helt galt på den?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg synes ellers det er så enkelt - ingen snak om noget der på nogen måde kan tolkes som salg.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
forsiden skrev:
PSYCHEDELIA ER IKKE TIL Anskaffelse og køb/salg af rusmidler – forsøg på dette fører til øjeblikkelig udelukkelse.

Det burde ikke være så svært at forstå, men jeg må give dig ret i at det åbenbart er for vagt formuleret, når du kan være i tvivl.

Den gamle formulering er måske lettere at fortolke efter hensigten:
Hvad psychedelia.dk IKKE er til:
Anskaffelse og køb/salg af rusmidler - det er din egen hovedpine, hvor du får dine stoffer fra.

Og måske en kombination af de to, kan få 5-øren til at falde for prins Knud.

Der er ganske få regler herinde, og hvis folk er i tvivl om de er ved at overskride én af dem, ser jeg intet problem i at de afholder sig fra at tage chancen, for de er med ganske stor sandsynlighed netop overtrædelser så.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Eller, hvis de virkelig mener det er på vippen, pm'er en admin før de poster.

Titel: Re: Godt råd
In our memories
Brugeravatar

thedude skrev:
Åbn IKKE links fra Stonez! :shock: :badidea: traumatiserende..... :cry:

Undskyld thedude.. Du spurgte efter tjald og jeg gav dig linket http://www.ruab.com, du skrev derefter forbløffet tilbage til mig og jeg gav dig denne gang (naturligvist også ved fejl!) følgende link: http://www.goatse.cz/
Undskyld! Dette var indlysende nok ikke det du ledte efter, jeg beklager! :oops: Jeg kan nu se, det ikke ligefrem var passende af mig.

thedude skrev:
berettiger forumredaktøren at sende mig en PM med et link til en bøsseside hvor en strecher sin røv. Hm er det sådan at når man reelt er i tvivl om formuleringen af reglerne at den adm redaktør frit kan sende den slags!?
Det kan du tro. Som ethvert andet menneske her på boardet, vælger jeg selv hvordan jeg svarer på PMs.
Har du prøvet
http://www.optursfed.dk
Jeg tror desværre ikke jeg kan være mere hjælpsom end det. Håber du finder hvad du leder efter. Og endnu engang, undskyld! :oops:
M.v.h.
Stonez. :D

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]