Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 10:24

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
på salvia skal du ikke rigtigt regne med farver bare at blive så blæst i hovedet at du tror det er løgn hvis du får gennembrud

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Shiva's baghave
jamen det lyder også fun-king nice..! hehe

jamen ellers nogen forslag til en dejlig chilled farve tur.? nogen der har affaring..? eller gider snakke frem og tilbage om FX

Cacti
Salvia divinorum
Ayahuasca
LSA Seeds
Herbs
Kratom

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Unknown skrev:
jamen det lyder også fun-king nice..! hehe

jamen ellers nogen forslag til en dejlig chilled farve tur.? nogen der har affaring..? eller gider snakke frem og tilbage om FX

Cacti
Salvia divinorum
Ayahuasca
LSA Seeds
Herbs
Kratom

Jeg er "på" Kratom lige nu!

Kratom er et stimulant, du får en dejlig fornemmelse i kroppen, smilet kommer hurtigt frem og det er sjovt at gå.

du får intet farvetrip af kratom, kun lidt sjov :)
det største du kan få ud af kratom er meget små visuals

Titel:
Dedikeret medlem

Unknown: hvor gammel er du lige og hvad er dit formål sådan ca med at komme herind?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kratom? en stimulant?....

Titel:
Dedikeret medlem

simpzon: det er mere i lavere doser, så skulle det virke stimulerende

Titel:
Medlem
Brugeravatar

simpzon skrev:
Kratom? en stimulant?....

hva vil du ellers kalde det? :?

Titel:
Dedikeret medlem

i større doser bliver man mere lam altså mere opiat agtig føelse

Titel:
Junior medlem

sekstoi skrev:
Unknown: hvor gammel er du lige og hvad er dit formål sådan ca med at komme herind?

jeg er i mine beste 20er.! men hva er dit problem..?

jeg søger råd og vejledning vil snakke med en der ved hva han snakker om! en der har prøvet og kan fortælle vider.! og ikk en der tuder for meget.! vel marie..?!

sjovt er en utrolig glad person og der skal meget til at gøre mig sur men du pisser mig a.! :(

Titel:
Medlem
Brugeravatar

[quote="sekstoi"]i større doser bliver man mere lam altså mere opiat agtig føelse[/quote

det rigtig men har læst man skal op på ca 4g pr person for at blive så lam
ligger inde med en masse af det, har lige haft en ordentlig gyngetur :D det var max griner

Titel:
Junior medlem

Bobbelmund skrev:
sekstoi skrev:
i større doser bliver man mere lam altså mere opiat agtig føelse[/quote

det rigtig men har læst man skal op på ca 4g pr person for at blive så lam
ligger inde med en masse af det, har lige haft en ordentlig gyngetur :D det var max griner

Har du kigget linket igemmen.? :D

Titel:
Dedikeret medlem

Hvor tit skal det her siges, før det siver ind????

Salvia giver dig ikke farver og sjov - det giver dig den mest fucked up og sandsynligvis mest ubehagelige oplevelse i dit liv!

Godt, det var så noget generaliserende, men det er nu engang, hvad mange brugere oplever. Men hvis du partout VIL bruge salvia som førstegans psykedelisk oplevelse, så følg i det mindste et par gode råd:

1: Hav en tripsitter!!! Sæt vedkommende ind i, at bedste han/hun kan gøre er at fortælle dig, at det nok skal gå over igen (medmindre du selvfølgelig rent faktisk nyder trippet).

2: Lad være at ryge det på bong eller tjubang. Det slår simpelthen for hårdt. Ryg det i jointform og tag det stille og roligt og lad rusen komme snigende, så du vænner dig til den.

3: Brug en stormlighter. Salvinorinen fordamper oftest ikke, hvis man bruger en normal lighter.

4: Placer dig selv et blødt sted.

Jeg vil nok - ligesom Dex - anbefale svampe i stedet. Det lyder som om, det mere er det, du søger.

Titel:
Junior medlem

TheBo skrev:
Hvor tit skal det her siges, før det siver ind????

Salvia giver dig ikke farver og sjov - det giver dig den mest fucked up og sandsynligvis mest ubehagelige oplevelse i dit liv!

Godt, det var så noget generaliserende, men det er nu engang, hvad mange brugere oplever. Men hvis du partout VIL bruge salvia som førstegans psykedelisk oplevelse, så følg i det mindste et par gode råd:

1: Hav en tripsitter!!! Sæt vedkommende ind i, at bedste han/hun kan gøre er at fortælle dig, at det nok skal gå over igen (medmindre du selvfølgelig rent faktisk nyder trippet).

2: Lad være at ryge det på bong eller tjubang. Det slår simpelthen for hårdt. Ryg det i jointform og tag det stille og roligt og lad rusen komme snigende, så du vænner dig til den.

3: Brug en stormlighter. Salvinorinen fordamper oftest ikke, hvis man bruger en normal lighter.

4: Placer dig selv et blødt sted.

Jeg vil nok - ligesom Dex - anbefale svampe i stedet. Det lyder som om, det mere er det, du søger.

Tak! :D vil holde jer op til date men hva der sker.! :D skal nok blive sjovt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Unknown skrev:
Tak! :D vil holde jer op til date men hva der sker.! :D skal nok blive sjovt

Sjovt? Salvia divinorum er ikke "sjovt".

Titel:
Dedikeret medlem

Kjær skrev:
Sjovt? Salvia divinorum er ikke "sjovt"

:yeah:

Titel:
Junior medlem

hey unknown...

Det er sgu ikke den bedste ide du har fået dig der, men skal det være så lad det være...
Mit første psyskedeliske stof var en god solid omgang LSD. En ret hidsig men rigtig god start. Det skal nok banke noget respekt ind i hovedet på dig. Det skulle du måske overveje.
Med salvia er der INGEN mulighed for at stå af undervejs.
Første gang jeg røg det skete der intet, heller ikke anden eller tredje. Men en omgang 6 gange ekstrakt på en bong der slå slammes efter alle kunstens regler sendte langt ud i solsystemet. Det var virkelig fedt og jeg har kun gode erfaringer. Noget god musik, en sitter der roligt fortæller dig det er salvia du har røget (det glemmer du med garanti) og ikke for meget lys skulle være en god setting.

Men, please, tag det roligt, du skal nok blive blæst. Meget blæst.

Bare tænk dig om, det ødelægger ihvertfald ikke trippet eller dine halluer.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Denmark
Bobbelmund skrev:
okay, nu røg vi PÆNT meget igår

jeg røg mig helt væk i det igår, verden blev skarpere, fik det nemt ved at grine, men ingen hallu'er.
ved godt det ikke er for børn
men hva ville i foreslå istedet for salvia ?
lsd,svampe evt spørgsmålet er bar om du ikke smadre dine trips hvis du sidder og venter/forventer (på) de her "halluer" kommer

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Kenny skrev:
Bobbelmund skrev:
okay, nu røg vi PÆNT meget igår

jeg røg mig helt væk i det igår, verden blev skarpere, fik det nemt ved at grine, men ingen hallu'er.
ved godt det ikke er for børn
men hva ville i foreslå istedet for salvia ?
lsd,svampe evt spørgsmålet er bar om du ikke smadre dine trips hvis du sidder og venter/forventer (på) de her "halluer" kommer

nej det tror jeg nu ikke jeg gør, eller håber jeg da ihverfald ikke, skal gøre det i løbet af ugen og regner med at have en triprapport skrevet ind senest søndag..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
(EDIT: jeg skal lige være sikker på at vi godtnok snakker om svampe nu - det er jeg netop blevet i tvivl om, eftersom det ikke fremgår helt tydeligt præcist hvad du vil trippe på her indenfor den nærmeste tid, når nu jeg læser igennem igen. Well, det er det jeg har skrevet det til dig udfra, men tror nu godt du kan bruge det alligevel)

Du vil højst sandsynligt opleve forskellige slags synsforstyrrelser, men ægte hallucinationer ligefrem.. regn ikke med det. Som sagt vil det nok bare ødelægge det for dig hvis det er den indstilling du har. Det visuelle er altså kun en del af det - det meste foregår i dine tanker. Det er i hvert fald sådan jeg og alle dem jeg kender oplever det. Man kan "desværre" ikke forudse hvilken oplevelse man får. I nogle tilfælde, som dit, ville jeg ønske at man kunne.. ellers er det jo netop den underfundige del af psykedeliske stoffer.

Hvis du er så fast besluttet, så har du bare (ingen diskussion her) at læse en masse god information om det at bearbejde og opleve et trip. Jeg mener det sgu! Det er jo utroligt dejligt at du er et glad og positivt menneske, men det skulle vi jo helst ikke få lavet om på, vel? For mig at høre er du ikke lige typen der søger de mere dybe oplevelser lige her i første omgang (no offence) men nærmere en person der ville blive glad for ting som MDMA og 2c-x, selv om du påstår at "designerdrugs" ikke lige er dig. Kan godt følge din tanke, men alting er altså ikke lige hvad du går og tror de er. Jeg tror at du vil have en positiv og glad - måske en festlig oplevelse - frem for en oplevelse der nok er indsigtsrig, men også kræver en del fortolkning - måske en ret ubehagelig og uhyggelig oplevelse i sidste ende. De er meget lærerige, men lyder ikke som det du søger ligenu.

Alting skal tage sin ting. Specielt udvikling af sindet. Fuck det nu ikke op for dig selv - gør det når du er sikker og hav en god ven med der kan guide dig igennem og give dig nogle skulderklap.

Held og lykke.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Unknown skrev:
sekstoi skrev:

jeg er i mine beste 20er.! men hva er dit problem..?

jeg søger råd og vejledning vil snakke med en der ved hva han snakker om! en der har prøvet og kan fortælle vider.! og ikk en der tuder for meget.! vel marie..?!

sjovt er en utrolig glad person og der skal meget til at gøre mig sur men du pisser mig a.! :(

Ingen grund til at blive pisset af - manden spørger bare hvor gammel du er fordi det er svært at vurdere det ud fra din måde at stave på - jeg gætter på at du er ordblind?
Og det er altid godt at vide ens formål med de handlinger man gør.

Mvh Jonas!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 41 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]