Gurana hvis man ikke kan lide kaffe, bare pas på ikke at tage for meget koffein forgiftning er noget af det mest fysisk ubehagelige, jeg nogensinde har prøvet, Ephedra hvis man ikke kan lide speed, personligt synes jeg dog at det smager af lort og har lige så mange bivirkninger som speed, men det er da ihvertfald et naturligt og lovligt alternativ.....
Kratom må osse blive topvinder her, rart afslappende, varmt og let stimulerende i de rigtige doser, er desuden glimrende i kombination med hash og alkohol i
små mængder..... I doser hvor det begynder at blive mere stenet og opiumsagtigt, får jeg det altid dårligt fysisk, men det er vel forskelligt fra person til person.
Af psykedeliske kan nævnes Morning Glory, Hawaian Woodrose, de indeholder LSA.... Personligt synes jeg de er lidt kedelige, men skulle efter sigende give et LSD agtigt trip, bare mindre visuelt.... Og så er da mescalin, sædvanligvis i form af tøret San Pedro kaktus, har ikke prøvet det, men skulle, efter sigende, potentielt set være et meget varmt og visuelt smukt trip
DMT har jeg heller ikke prøvet, men skulle være et forholdsvist kort, men tilgengæld meget intenst psychedelisk, trip.... Her skal man kombinere dels en dmt holdig plante, med en MAOI holdig plante, som skal forhindre kroppen i at nedbryde DMT'en for hurtigt.
Rød Fluesvamp, har jeg igen heller ikke prøvet men skulle give en lidt psykedelisk men alkoholagtig rus
Natskygger skal du holde dig fra, bortset fra kartofler og tomater....
Så er der alle de thujon holdige planter,alm. salvia, malurt, giftsalat og muskatnød. Personligt har jeg aldrig fået andet end en svag og flad hashagtig rus ud af det, derudover skulle det vist være temmelig giftigt, så det vil jeg heller ikke anbefale, men salvia og muskatnød i små doser er faktisk udemærkede kryderier.
og lidt offtopic:
Kjær skrev:
Bobbelmund skrev:
Vi ved jo allesammen godt der er rigtig mange lovlige "herbal highs" derude.

Hva for nogle har i prøvet, og hvilke vil i anbefale / fraråde.

Jeg har prøvet en del legale urter. Jeg kan selv anbefale kava kava, guarana og kratom.
Hvordan virker kava kava?