Jeg ville i hvert fald til enhver tid tage MDMA først. Når MDMA'en så er blevet kedelig, er det rigtig lækkert at køre videre på coke, så man føler sig lækkert tilpas resten af natten også. Og coke kan man jo køre på, næsten lige så længe det skal være. Men det kommer selvfølgelig også lidt an på, hvor lang du vil have din nytårsaften til at være.

Hvis jeg gjorde det omvendt og tog coke først, så ville jeg også være nødt til at tage coke under resten af forløbet for ikke at blive frustreret og nederen, og som de andre siger, så er det på en måde spild af coke, og det kan godt ødelægge noget af MDMA-trippet. For mig ville cokelysten stadig sidde der, selvom jeg tog MDMA efterfølgende, så jeg ville ikk' bryde mig om at sniffe coke og så tage på MDMA og ikk' fortsætte coken.
På den anden side kan jeg godt se, at MDMA ligesom er klimakset (måske vil du æde det, så det virker fuldt ud, når klokken er 12), hvor coke er mere stille og roligt, så hvis du nu skulle tage stoffer under hele forløbet, så kunne du jo også bare varme op til den store finale ved at tage coke først (ville foretrække bajere til det). Klimakset vil bare ikk' være lige så stort. Og der vil også ku' sidde en irriterende følelse tilbage efter coken.
Ville helt klart tage MDMA, når klokken var måske 23 og så sniffe så meget coke hele natten, at jeg fortryder det på økonomien langt ind i det nye år.