Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 22 jul 2025 13:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

Hejsa,, jeg har skrevet denne tråd da jeg er HELT ny på dette område,, og jeg ville lige spørge hvad forskellen på sc-i og 2c-u er??

og nu når jeg er HELT ny på dette område, hvor meget vil i så anbefale at man tager . hvis jeg vil tage noget:

Amf / eller E.. (hvad der nu er bedst til sammenblanding)
2c-i / 2c-u..

for de oplevelser jeg har læst andre har skrevet om 2c-i, lyder vildt fedt, men ku også godt bruge noget opkvikkende, ku være vildt sygt..

/Zeiro :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Lad vær... Jeg gentager LAD VÆR!!! Du blander fandme ikke et opkvikkende stof med et psykedelisk stof, når du ikke har prøvet andet end hash!!!

Jeg tror du har en del mere at læse, før du skal rode dig ud i nogle andre stoffer.. Den kombo er NO-GO når du ikke har erfaring med nogle af stofferne! Trust me.

Start med en lille dose af et psykedelisk stof, som f.eks. svampe, LSA eller 2c-b og se så hvad du synes om det. Den psykedeliske oplevelse er meget speciel, nærmest umulig at beskrive og det er slet ikke sikkert at du synes om det. Det er jo ikke sådan at det eneste der sker, er at du får en masse visuals. Det psykiske vil højst sandsynligt spille en meget større rolle i dit trip, end farverne vil!

SÅ PAS PÅ DIG SELV! Og læs noget mere om emnet..

Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I dine sko
Jeg vil ikke anbefale dig at tage noget som helst, når du selv skriver at du er helt ny på det her område. Tag og sæt dig lidt ind i hvad en psykedelisk oplevelse er. Det er meget, meget mere end at være "helt oppe og køre og se flotte ting".

Der ud over er det ikke nødvendigvis en god ide at blande stimulanser som amfetamin med psykedeliske stoffer, da det godt kan give angst og paranoia.

Titel:
Junior medlem

Okay mange takker :) ,,
Jeg skal nok passe på mig selv :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Zeiro jeg vil tilslutte mig de andre, tror også du får langt mere ud af det hvis du læser om det og finder ud af hvordan det hele fungerer... husk nu at du kan reducerer en eventuel skade med Harm reduction, brug det klogt :)

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Der er intet stof der hedder 2C-U.

Du kan læse om alle 2C-stofferne med dosis og kvalitative kommentarer i PIHKAL her:

http://www.erowid.org/library/books_onl ... hkal.shtml

Læs evt. vores danske leksikon om 2C-B:

http://psychedelia.dk/wiki/index.php/2C-B

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg synes sgu bare du skal tage 2-c'x' stoffer on the rox. Synes sgu oplevelsen skal nydes til fulde uden at blive forpurret af et andet trip.
Jeg ved ikke om der er nogen reell sikkershedsrisko ved at blande 2c'x' stoffer med andet.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]