Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 22:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
En af mine venner tog i weekenden to piller som jeg har prøvet flere gange og andre har. Jeg har selv en enkelt episode hvor virkningen af selve rusen holdte i omkring 6 timer men jeg så hallucinationer og visuals i op til 20 timer. Kender selv omkring 5 der har prøvet dette, og min ven oplevede det samme i weekenden.

Der er ingen tvivl om at pillerne indeholder MDMA, og jeg er ret sikker på der er ikke er Amfetamin eller Methamfetamin i.

Hvilket stof kan det være der holder så lang tid?

Tankerne var desuden meget normale, medmindre man begynder at falde lidt i staver så flyver de rundt.

Titel:
Dedikeret medlem

hvor lang tid havde du/i været vågne i ? :) og hvor lang tid var du vågen efter,

der kan mulighvis osse have været MDA i pillerne.
men det er nok ikke pga amfetamin/meth da der hvist kun forekommer hallucinationer ved store overdoser. ret mig hvis det er noget lort jeg skriver :) !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Havde ikke sovet i omkring 14-16 timer, burde slet ikke være derfor. Desuden holder MDA vel ikke så lang tid?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Aalborg
Bare af ren nysgerrighed.. Hvad for nogle kix er der tale om ?

// Ikke opfordring til at starte en diskusion ang. den kix :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
MDA-rusen varer kun 4-5 timer, så det har næppe været det. Jeg synes, at der er utroligt mange, der rapporterer om ecstasy-piller med underlige, og ofte ubehagelige, virkninger. Pas på jer selv derude!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er overhovedet ikke ubehageligt, alle er glade og fri på dem, men mange oplever at de holder utrolig lang tid, tit over 12 timer, og det er 80% sikkert at du ser virkelige hallucinationer på dem...

Navne må ikke diskuteres på piller herinde så jeg undlader at nævne det.

Titel:
Junior medlem

Det er tilladt at advare om dårlige tabletter. Og virkelig hallucinationer er jo ikke det man forbinder med en god ecstasytablet, så jeg tror, at du trygt kan fortælle os navnet :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg venter til en admin kommenterer tråden, jeg gider ikke rigtig tage nogle chancer, blev advaret i min sidste tråd da jeg nævnte denne pille.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Drop det fis! Jeg forstår udemærket din usikkerhed, men slap af og giv os navnet, eller henvis til den givne pille på f.eks. http://www.pillreports.com, hvis den skulle være der. Ellers kunne du jo selv uploade den på en sådan side.

Jeg tager personligt gerne ansvaret for at have givet dig lov (på trods af at jeg ikke står i en stilling der kan det :wink:) Jeg har fandme da ikke lyst til at havne i et 12 timers trip, når jeg regner med en 4 timer MDMA rus.. Så i dette tilfælde er det en advarsel, hvilket skulle gøre det okay at diskuterer den enkelte pille, i følge regelsættet. Yes :)

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg ved ikke med dig, men mange af dem der tager kix, ikke dem alle men nu vil ejg lige definere nogle af dem som "kexe-klappere" overdriver SINDSYGT meget når de siger at de så ting osv, kan self godt være det gjorde det. men jeg tror ikke på 90% af dem :). jeg ved sku ikke hvad det kan være siden du har set underlige ting, mit eneste gæt ville være DOB, og det er sku nok ikke et særlig godt et :) !

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har selv prøvet et par forskellige piller og jeg har også set min venner sidde fuldstændig overbevist om at der er dyr overalt. Så sent som sidste gang legede jeg med 5 sorte labrador hunde ude i en have.

Pillen er en lysegrøn Louis Vuitton, og er ret eftertragtet her hvor jeg kommer fra. Det er ikke alle af pillerne der giver hallucinationer, men en stor del af dem.

Nærmeste billede jeg kunne komme på den, den er rund på den ene side og en anele mere grov i det, desuden mere grøn.

Billede

Titel:
Junior medlem

Det ligner en x4. http://www.pillreports.com/index.php?pa ... ll&id=4923

Citat:
Disse piller er lort..

de er ikke til at holde i maven, vi var 6 der tog, og 6 der brækkede os.. nr 2 pille ryger dog ikke op igen (kun få) og gir en del stener.. BESTEMT ikke en fest pille..

forbered jeg på at komme oven på efter 1-2 dage!!

noget positivt dog.. de er fandme heftige!! efter 1 pille er man godt blæst.. og en del visuelle ting!

og som sagt, dette er indholdet:

oMPP (1-(4-Methoxyphenyl)piperazine dihydrochloride)
mCCP (2-(2-Methyl-4-chlorophenoxy)propionic acid)
pCPP (1-(3-Chlorophenyl)piperazine dihydrochloride)
TFMPP HCL

Citat:
Nej det er ikke PCP i..
Herunder står der hvad der er i de så kaldte "X4".

Hold jer LANGT væk fra de nye kiks som hedder "X4", det kan på ingen måde samligned med MDMA.

oMPP (1-(4-Methoxyphenyl)piperazine dihydrochloride)
mCCP (2-(2-Methyl-4-chlorophenoxy)propionic acid)
pCPP (1-(3-Chlorophenyl)piperazine dihydrochloride)
TFMPP HCL

Ingen af disse stoffer kan sammenlignes med MDMA eller amfetamin osv.. Og selv om der står noget mee acid ud fra mCCP så er det altså ikke LSD/syre

Hold jer væk fra piperaziner, de giver dig hovedpine og en masse andre dumme fysiske bivirkninger.

Det er det væreste LORT i kan fylde i jer,.

Passer meget godt med din beskrivelse.. så tror vi har fundet synderen :evil: :!:

RETTELSE: Jeg kendte ikke til hvordan et luis vuitton logo så ud og efter at have søgt lidt på det, kan jeg godt se at der ikke står x4 på tabletten som jeg troede. Så det lader ikke til, at det er din pille jeg fandt på pillreports, men virkningen lyder da lidt ens, så at den indeholder piperaziner er højst tænkeligt.

Senest rettet af BigSmokeDK 19 nov 2006 23:56, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Der er absolut MDMA i.. Det er jeg sikker på. Og der er ikke nogen synderlige tømmermænd forbundet med pillerne. Det eneste tidspunkt jeg har set folk brække sig på dem er hvis de ikke har spist et godt stykke tid inden (over 16 timer) eller hvis de drikker en satans masse øl på dem..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Billede

De har præcis den form med en buet side.. Så bare grønne i stedet!

Skal desuden siges at efter omkring 12 timer selvom jeg bar lå på min vens sofa og stenede, vi var kun 2 i rummet på det tidspunkt, havde jeg meget tydelige OEV's af mønstre på væggene. Især en lille "diskokugle" hvor alle felterne havde forskellige farver, og jo mere jeg kiggede desto større blev den. Til sidst fyldte den så alt og nærmest eksploderede ind i mine øjne.. :P

Som en af de her bolde bare med mange farver.
Billede

Titel:
Flueknepper kongen

banditz skrev:
Der er absolut MDMA i.. Det er jeg sikker på. Og der er ikke nogen synderlige tømmermænd forbundet med pillerne. Det eneste tidspunkt jeg har set folk brække sig på dem er hvis de ikke har spist et godt stykke tid inden (over 16 timer) eller hvis de drikker en satans masse øl på dem..

Hvordan VED du der er MDMA i?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Levose skrev:
banditz skrev:

Hvordan VED du der er MDMA i?

Okay jeg kan ikke være 100% sikker på der er i alle sammen men en af mine gode venner har testet 2 piller fra 2 forskellige steder med et eller andet ez-kit og de viste begge tydeligt udslag på MD(XX) og kun meget meget lidt amf.

Titel:
Dedikeret medlem

[/quote]Okay jeg kan ikke være 100% sikker på der er i alle sammen men en af mine gode venner har testet 2 piller fra 2 forskellige steder med et eller andet ez-kit og de viste begge tydeligt udslag på MD(XX) og kun meget meget lidt amf.[/quote]

MD(XX) kan fandme være mange ting :wink:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det skal forståes som MDE, MDA eller MDMA. Virkningen føles dog næsten som det rene MDMA jeg har prøvet derfor.

Det jeg fisker efter er hvilket stof der kan gives OEV's og hallucinationer i så lang tid..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

banditz skrev:
Det skal forståes som MDE, MDA eller MDMA. Virkningen føles dog næsten som det rene MDMA jeg har prøvet derfor.

Det jeg fisker efter er hvilket stof der kan gives OEV's og hallucinationer i så lang tid..

Det er der jo som sagt mange stoffer der kan give! Vi kan jo sidde og gætte i alt evighed. Aflæg en triprapport, så vil jeg give et ubrugeligt bud på hvad der kan være i :D

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har her i weekenden prøvet at preloade med 300 + 500 mg. 5-HTP inden jeg tog i byen. Spiste 2 x 200-250 mg. MDMA, og efter den sidste dosis havde jeg OEV's svarende til ca. 150 mkg. LSD.
De fortog sig først efter et par timer, men jeg havde OEV's op til ca. 10 timer efter den sidste redosering.

MDMA'en var pinlig ren, hvilket jeg tror har en del at sige, men især preload med så høje doser 5-HTP giver en betydelig psykedelisk effet, bare uden noget head-fuck som man ofte kan opleve på LSD eller uren MDMA.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 22 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]