Prometheus skrev:
Zoloft/Sertralin bør ikke have stor indflydelse på metabolismen/udskillelsen af benzodiazepiner. Faktisk uanset hvad du skulle have indtaget, kan jeg ikke se hvordan en enkelt tablet chlordiazepoxid for så lang tid siden stadig skulle kunne give positivt udslag.
Er du blevet testet positiv flere gange? Hvis det kun har været en enkelt gang, synes jeg det lyder mere sandsynligt at der er sket en fejl med testen.
Må man spørge hvem der udfører testen og hvorfor? Hvis du vitterligt ikke har indtaget benzodiazepiner men bliver beskyldt for det, må du kunne gøre krav på at få udført en mere avanceret test.
Er blevet testen flere gange, gennemsnitligt 1 gang hver anden uge, og den har slået ud lige siden. Selv her i forgårs slog den ud.
Hvis man tage testen og venter 5-7min efter den er taget, også kigger under kraftigt lys (næsten med et lup samtidig), kan man meget svagt se nr 2 streg. Det vil sige den utydelige streg kommer efter den tid som den burde værme kommet frem på. Før jeg fik den Klopoxid der var der 2 klare tydelige streger.
Ved ikke om jeg bliver beskyldt for det, men det giver ihvertfald en masse mistillid, og min urin skal gerne være ren inden det nye år. Så prøver virkelig at finde årsagen..
Har undersøgt lidt på de der "Full body detox programmer", og de er sku rimelig halvdyre plus den store pris for at få det sendt til danmark, da alle de firmaer der sælger dem er i USA.
Og det er ikke nok at drikke det væk for en test, det skal være permanent..
Kan godt lige sige kort hvem der udfører dem, men går ikke i detaljer.
Jeg bor på et behandlings hjem og er på vej videre derfra til et bofællesskab, og begge steder tager de jævnlig tests. Og jeg kan ikke komme ind på bofællesskabet hvis ik' min prøve er ren eller der er en logisk forklaring på det hele..
Tak for dit svar igen.