Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:27

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har lige nogle spørgsmål til methylone, som jeg ikke rigtig har kunne finde svar på andetsteds.

For det første vil det være godt, hvis der var nogle herinde, der kunne lave dosis-forslag til mildt, mellem og stærkt trip.

Derudover vil jeg godt høre, om der er nogle, der vil fraråde eller selv har erfaringer med at kombinere methylone med stimulanser (her tænker jeg amphetamin og kokain).

Sidst vil jeg godt bede folk smide nogle links til videnskabelig dokumentation, som ikke er repræsenteret på Erowid.

Tak på forhånd!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Lige et ekstra spørgsmål. Hvordan opbevarer man bedst methylone?

Titel:
Insane psychedelia user!

Kjær skrev:
Lige et ekstra spørgsmål. Hvordan opbevarer man bedst methylone?

Hmmm. Nogen (don't look at me) burde lave en FAQ. Minimerer man ilt- og -energitilførslen vil methylone, lig de fleste andre stoffer, ikke blive til noget andet. Med andre ord: Aflukket, koldt og mørkt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
Jeg mener at jeg spiste 140 mg som startdose første gang jeg trippede methylone, og det passede helt fint. Den største dose jeg har været oppe på var ca 300 mg, hvilket var rimelig inenst, men langtfra så dominerende som mdma i de doser er..
Det eneste jeg har prøvet at blande det med er kokain en enkelt gang, og dt fungerede faktisk rigtig godt..

Edit' ved ikke hvor sundt det er at blande methylone med kokain..

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
150mg er en rigtigt god startdose, den bruger jeg stadig for mild effekt. Denne er især god til at hygge med venner.

200mg er en rigtigt god fest dose, og hvis man blander den med en smule alcohol så kan der komme rigtigt gang i en ,)

Jeg får personligt ingen rigtigt effekt under 150mg, og jeg syntes at alt over 200 er spild..

Jeg har selv blandet mdmcat med alcohol og svampe, og begge dele har virket rigtigt godt, jeg er dog bange for at coke vil overskygge det lidt hvis du blander det med det, men har ikke selv prøvet.

min højeste dose har været næsten 400mg, og det var ret intenst, men min ven overdoserede ghb da jeg var på det højeste og gik ud som et lys, hvilket resulterede i at jeg blev helt normal igen på like 2 sekunder :S

Hvis man vil tage så store doser skal man også huske at preloade godt med 5-htp, ellers er det som om man ikke har serotonin nok :S Man skal også huske at ved så store doser begynder der at komme nogle bivirkninger i form af træthed nogle dage efter og jeg vil da også klart fraråde over 200mg's doser.

Senest rettet af Winta 04 dec 2006 12:45, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Winta skrev:
150mg er en rigtigt god startdose, den bruger jeg stadig for mild effekt. Denne er især god til at hygge med venner.

200mg er en rigtigt god fest dose, og hvis man blander den med en smule alcohol så kan der komme rigtigt gang i en ,)

Så det vil sige, at en god førstegangsdosis (hvis man har planlagt at tage i byen på det) vil være omkring 150-200mg oralt?

Og er der ikke nogle der kan dele erfaringer eller fraråde de nævnte kombinationer?

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Jep, alt mellem 150 og 200 lyder fornuftigt :)

Husk 5-htp, synes det gør meget for trippet :)

Senest rettet af Winta 04 dec 2006 12:44, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
:yeah:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 8 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]