Hey folk.
Jeg har aldrig taget nogen form for stoffer... (har røget et par joints, men det var det)
I fredags var jeg til fest på mit gym. Vi havde det sjovt og jeg var beruset, men på et okay niveau. Pludselig husker jeg ik mere. Klokken er ca midnat. Har hørt fra nogle af mine venner at jeg var glad og frisk. Men virkede påvirket.. de tænkte bare jeg var fuld. Kl 01, da festen slutter bliver lyset tændt og det sekund husker jeg. Og væk er min hukommelse igen. Der går endnu en time hvor jeg når at bevæge mig op og ned af en stor hovedvej, mens vi venter på en bus. Ender med at jeg er alene. Det næste jeg husker er at jeg rammer jorden.. mener at huske at jeg løb. Så hvad jeg tror er sket er, at jeg har været i løb og så besvimet hvilket resulterede i et frontalt møde med fortorvet. Fra det sekund jeg rammer jorden, kan jeg huske igen. Jeg får fat i en bilist der kører mig hjem og da jeg kommer hjem snupper jeg to smertestillende og smutter i seng. Tror kun jeg har slået hovedet og fået en lille rift der bare bløder en del. Næste morgen vågner jeg uden de fjerneste tømmermænd men med hammer ondt "på" hovedet. Ser mig i spejlet og jeg har et 4-5 cm langt hul i hovedet og en gigantisk bule i panden med dertilhørende hudafskrabning. Venstre albue og knæ har også fået et slag. Tager på skadestuen og får det endeligt syet.
Nu sidder jeg her med en mistanke om at en eller anden har puttet noget i min drink. Har en ven som ved lidt om stoffer og han har sagt at det kunne være "kiks".
Hvad tror I?
Og hvorfor er det egentlig at der bliver puttet noget i folks drinks?
Glæder mig til svar. Og glædelig jul!

Mvh Stork