Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 01:44

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Hey folk.
Jeg har aldrig taget nogen form for stoffer... (har røget et par joints, men det var det)
I fredags var jeg til fest på mit gym. Vi havde det sjovt og jeg var beruset, men på et okay niveau. Pludselig husker jeg ik mere. Klokken er ca midnat. Har hørt fra nogle af mine venner at jeg var glad og frisk. Men virkede påvirket.. de tænkte bare jeg var fuld. Kl 01, da festen slutter bliver lyset tændt og det sekund husker jeg. Og væk er min hukommelse igen. Der går endnu en time hvor jeg når at bevæge mig op og ned af en stor hovedvej, mens vi venter på en bus. Ender med at jeg er alene. Det næste jeg husker er at jeg rammer jorden.. mener at huske at jeg løb. Så hvad jeg tror er sket er, at jeg har været i løb og så besvimet hvilket resulterede i et frontalt møde med fortorvet. Fra det sekund jeg rammer jorden, kan jeg huske igen. Jeg får fat i en bilist der kører mig hjem og da jeg kommer hjem snupper jeg to smertestillende og smutter i seng. Tror kun jeg har slået hovedet og fået en lille rift der bare bløder en del. Næste morgen vågner jeg uden de fjerneste tømmermænd men med hammer ondt "på" hovedet. Ser mig i spejlet og jeg har et 4-5 cm langt hul i hovedet og en gigantisk bule i panden med dertilhørende hudafskrabning. Venstre albue og knæ har også fået et slag. Tager på skadestuen og får det endeligt syet.
Nu sidder jeg her med en mistanke om at en eller anden har puttet noget i min drink. Har en ven som ved lidt om stoffer og han har sagt at det kunne være "kiks".
Hvad tror I?
Og hvorfor er det egentlig at der bliver puttet noget i folks drinks?

Glæder mig til svar. Og glædelig jul! :)

Mvh Stork

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
Først: Velkommen!

Dernæst: Av, det lyder ubehageligt, det med hovedet... :?

Jeg har personligt den holdning at det kun sker yderst yderst sjældent at pushere putter forskellige stoffer i folks drinks. Det som oftest sker, tror jeg, er at ens venner og bekendte måske har gjort det "for sjov"...

Dermed ikke sagt at det ikke er sket i dit tilfælde.

Hvor meget havde du fået at drikke? Havde du indtaget nogen form for medicin inden / under rusen?

Det kunne jo også være et blackout på alkohol...

Mvh. Pro-Psy.

Titel:
Junior medlem

Hmm.. jeg havde fået en del at drikke.. men ikke nok til at give mig blackout.. jeg har været mental klar og snakket med folk. Instisterede på at vi skulle videre i byen og jeg var rastløs... Ikke just typiske bivirkninger af alkohol. :) Nej jeg havde ik taget nogen form for medikamenter før jeg kom hjem og tog to Ipren. (Smertestillende)
Desuden havde jeg ikke den fjerneste følelse af tømmermænd/at have drukket

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Mit bud på et muligt stof er ecstasy, hvis du altså har fået noget puttet i din øl eller lign. Ecstasy og alkohol slår ihvertfald min hukommelse og balance godt og grundigt i smadder. Desuden slipper jeg også for alkohol-tømmermænd, når jeg har spist en pille eller to samme aften. Tømmermænd + opkast er ellers 100% sikkert for mig efter druk

Du mærkede ikke noget til ømme/trætte kæbemuskler dagen efter?

Titel:
Junior medlem

Hmm... jeg havde travlt med at komme på skadestuen så lagde ik mærke til kæbermuskulaturen. :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Okay... Kunne godt lyde som om at der var nogen der måske havde "smuttet" lidt amfetamin i din drink / øl...

Det kan godt give blackouts i nogle tilfælde har jeg hørt... Har dog aldrig selv prøvet det...

Prøv at spørg nogle af dine venner om de var på stoffer den aften... Så kunne du jo lige høre om de havde været så gavmilde at gi dig lidt, uden du vidste det...

Titel:
Junior medlem

Det vil jeg prøve... Men tror ikke at mine venner dyrker det at tage stoffer.. Måske en ven af en ven gør? men tak.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ingen problem...

Vend endelig tilbage hvis du finder ud af hva der skete.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Og hvis du finder ud af, at nogen har været så "flinke" uden dit vidende at proppe amf, ecstasy eller et andet stof i dig, så fortæl dem, at det er noget svineri at gøre sådan noget. :roll:
Det er sgu ikke en rar oplevelse, du har haft der.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Nowhere land
Jeg synes nu ikke det lyder spor som hverken amfetamin eller ecstasy ("kiks").
Hvis du var blevet så kraftigt påvirket af det, at du ikke kan huske noget af det, ville dine venner nok have langt mærke til at du havde opført dig underligt.

Kan det ikke tænkes at din hukommelse af hvad der var sket i løbet af aftenen, først forsvandt efter du slog hovedet?
Testede de om du havde fået hjernerystelse på skadestuen?

Titel:
Dedikeret medlem

Ville man ikke kunne smage amf eller E i en drink?

Jeg tænker mere GHB...

Eller egentlig tænker jeg, at du måske simpelthen har fået mere alkohol, end du troede, men det ved du selvfølgelig bedst selv :-) Håber dit hoved har det ok.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

tror sq ikk på det har været MDMA eller amf. Tror mere på (hvis vi antager der altså har været noget i din drik) Flunitrazepam (rohypnol).

Denne benzo er netop kendt for at blive blandet i drinks, give black out og totalt hukommelses svigt, især blandet med alcohol. så måske det er det

Titel:
Junior medlem

Hmm.. jamen jeg var jo totalt klar i hovedet i følge nogle af dem jeg var sammen med. Og jeg havde ikke den fjerneste følelse af at have drukket da jeg vågnede næste morgen. I øvrigt var jeg meget lystig på vej til skadestuen.. hvilket var omkring kl 11... det kan simpelthen ik udelukkende være alkohol?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Jo sagtens... det er sikkert mere en skrøne end sandhed det med at putte ting i folks drink.. for hvem gider dog gå og "spilde" det på sådan noget? så man selv ka tage det :P

Jeg har har oplevet en før der har sagt det samme.. men den ka ligeså godt slå klik på alkohol, det har jeg da oplevet.. hvor det føltes helt anderledes..

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Syd for universet
Jeg synes også mest det lyder som et alkohol blackout.

Jeg har kun selv oplevet det en gang men det du fortæller om hvordan du var under og hvordan du havde det efter passer fint med hvad jeg oplevede.

Normalt hvis jeg har været ude og drikke så husker jeg mere eller mindre det hele og har onde tømmermænd dagenefter. Men da jeg oplevede det her blackout var det helt anderledes: Jeg havede virkeligt drukket igennem og på et tidspunkt husker jeg intet - Men vennerne fortæller at der er godt gang i mig, jeg kan føre en samtale, stå og gå og ellers opfører mig som jeg er fuld men ikke overdrevet. de siger virkeligt godt festhumør og jeg ville hele tiden videre i byen. Jeg kommer til mig selv efter 5-6 timer og er fuld men frisk på at feste videre.
Dagen efter er der ingen tømmermænd overhovedet og jeg er langt mere frisk end jeg plejer og lidt overgearet.
Mine venenr siger at de har det på samme måde når de får blackouts (nogen oftere end andre)

Jeg ved ikke hvorfor det er sådan men jeg har fået samme histrorie af flere jeg kender - Når de får blackout er det som om de er fulde på en helt anden måde og har det meget bedere dagen efter end de ville have haft det uden blackout.

Måske er det fordi hjernen 'sover' under blackoutet og man derfor ikke er så udmattet som efter en 'normal' druktur??

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg syntes mest af alt også at det minder om et alkohol blackout. Det med at man kan huske små punkter af aftenen osv. :)

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Derude
Stork skrev:
Hmm.. jamen jeg var jo totalt klar i hovedet i følge nogle af dem jeg var sammen med. Og jeg havde ikke den fjerneste følelse af at have drukket da jeg vågnede næste morgen. I øvrigt var jeg meget lystig på vej til skadestuen.. hvilket var omkring kl 11... det kan simpelthen ik udelukkende være alkohol?

det du siger her, kan for mig kun være en ting og det er amf.

håber du finder ud af hven der her gjort det! hvis ikke du bare har fået byttede øl med en anden! det er jo også en mulighed! og nok det der er den mest normale ting når folk har fået noget i sun drink!

god jul

Mvh. JP.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Tror bar du er blevet anderledes fuld den dag, ting ændre sig jo :shock:

Der er altså ik særlig mange som gider spilde sit magiske pulver på en andens drink eller hva man ka proppe i..

Jeg ka også godt være klar nok i hovedet når jeg er fuld, eller virke sådan.. ingen problemer i det..

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Havde det været amfetamin havde din drink smagt så grusomt af kemikalier at du ville have spyttet den fluks op igen.

Havde det været ecstacy (tabletter) MENER jeg ikke at pillen bare sådan bliver opløst, og det havde også smagt så grusomt at du havde knækket det op igen.

Ingen af dine venner tager stoffer, måske du bare mistede balancen og væltede, slog dig så hårdt at du fik et knockout?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Du ville MEGET let kunne have smagt det hvis det var ecstasy eller amfetamin.
En dag da jeg skulle synke to piller lagde jeg dem på tungen (og da jeg har piercing i tungen skal de helt over bag munden, da piercingen ellers "blokere" for synkningen ;)), og i det jeg har lagt den på tungen, er der en gut som drikker det sidste af min cult shaker. Og i det sekund efter hoster jeg pillerne op pga. mine brækreflekser og smagen af den. Føj.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 46 indlæg ]  Gå til side 1, 2, 3  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]