Hmmmm...
Jeg er en smule smattet, men vil dog lige give mit besyv med...
Jeg har ved flere lejligheder indtaget hash oralt uden at det har været tilberedt. Altså bare spist en klump tjald(oftest som en "dare") og har ikke mærket det store til effekten, trods en stor dosis(stor er 3-5g, efter min mening). Jo jo...jeg er da blevet påvirket, men slet ikke i en grad som hvis det var opløst i fedtstof.
Xp3rt
Citat:
Du vil få meget mere ud af at lave guldkakao, med mindre du har fedtstof i din te. (Mælk?)
Jeps....mælk kan gøre det...sødmælk/fløde som koger længe med en god røvfuld pot, er bestemt en fin ide, men ved ikke om det er lige så godt som at steget "guffet" af i fedt. Har ofte fået en fin skævert på mælke/fløde potthai.
Den allerbedste skævert, jeg har oplevet ved oral indtagelse, var da jeg lavede smelt af 10 g god pot og 1 g ryger. Har faktisk overvejet om jeg skulle skrive en triprapport, men har ikke rigtigt fået taget mig sammen.
12 timer næsten ude af stand til at bevæge mig....måske ikke et ideal scenarie, men meget lækker oplevelse. Der gik 2 døgn før jeg følte mig nogenlunde på højde med situationen(livet) igen.
Hmmm...men igen...prøv dig frem og vid at fedtstof + tjald + tom mave = en voldsom, og til tider, uforudsigelig skævert.
Drop det varme vand selvom det måske kan kaste en smule cannabis resin af sig....du behøver fedt og varme for at opnå den optimale effekt.
Med væmmelig hilsen
Dwarfen
(Edit...slette pladder og en smule af stvafjelene)