Malkavian skrev:
Ja DET er det skræmmende ved det - at de BØJER loven og pludselig får sig selv sat op som dommer, jury og bødler. De er jo totalt hævet over loven. FY FOR SATAN NOGEN FUCKING FASCISTSVIN!!!!!!!!!!!!!!!
"

og gi' mig dit køre-kort, dit narko-svin. JEG er loven og sheriffen her i byen, så du kysser bare mine støvler og bøjer dig i støvet med det samme."
Jeg er helt enig med dig malkavian, og den frustration man føler over at blive så konstant Uretfærdigt behandlet fører jo kun til at man bli'r sur og tvær og imod det hele. Altså en forstærkende process der kun er skadelig. Jeg ved ikke om det er deres ønske (jvf deres stress-taktik mod narko), men der er ingen tvivl om at det ikke længere er Uskyldige metoder systemet bruger mod os.
Man ka' sammenligne systemet's narko-krig med en volds-mand der holder sin kone fast i et tvangs-ægteskab og mishandler hende konstant. Vi (konen) ka' ikke gøre noget ved det, da vi ikke har magt-beføjelserne over systemet (manden). Og derfor er vi tvunget til bare at ta' imod deres terrorisering af os. Og de griner sikkert bare imens.
Tårnet Der Åd Mennesker skrev:
Når jeg hører om den praksis, og gentagne gange tænker på det, så for jeg sgu endnu mere lyst til at ryge mig skæv.
Lige præcis. Tingene bli'r kun kørt _mere_ i hård-knude, og gjort _mere_ rabiate, af deres metoder.
Tårnet Der Åd Mennesker skrev:
men til det mere sørgelige, så er jeg ikke så stolt af vores "demokratiske" samfund, som jeg har været

Der er heller ikke meget at være stolt af længere.
Vores regering har assimileret de samme terror-metoder som de si'r de bekæmper. Ergo er vores regering selv terrorister nu. Og fordi de ka' slippe afsted med at holde alting hemmeligt, ka' de fortsætte deres perversiteter Uhindret. Ingen ka' stoppe dem, sålænge de gemmer sig bag floskler som 'nationens sikkerhed kræver at vi holder tingene hemmeligt'. Det _er_ fascisme.