Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 21 jul 2025 21:52

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Helt væk
Hey, det skal lige siges at jeg er über n00b overlord på det emne her, så i må gerne skære det lidt ud i pap:D

1:Er det muligt at udvinde/isolere efedrinet fra therma power pillerne?
2:Hvordan skal det gøres?
3:Hvis det er muligt, hvor meget "rent" efedrin skal man så indtage for det har en amfetamin ligende virkning, og findes der en LD50 på det?
4:Evt nogle andre gode "urter" at mixe det med hvis det er til en booster pille, og gerne nogle blandings forhold :)
5:Er det uforsvarligt at bruge efedrin som booster?, for har læst en helvedes masse om bivirkninger osv på nettet..

Somsagt er jeg n00b overlord, så bær over med mig hvis der er "dumme" spørgsmål :)

Mvh Xtreme :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
en syrebase extrak skulle gøre det, da koffein ikke kan extraheres på denne måde.

1. opløs dine thermal piller i fortyndet HCl.
2. filtrer din opløsning og gem væsken.
3. tilsæt base til pH ~11, og extraher med organisk solvent, xylen skulle virke bedre end rensebenzin, da xylen er en smule mere polært end rensebenzin. gem den organsike fase, og kasser den vandige.
4. udryst din organiske fase med fortyndet HCL( 3 gange for at få det hele med ) og inddamp under god udluftning ( eller inddamp den organiske fase for freebase ephedra)

men ephedrin bliver boostet af koffein, så hvorfor vil du extrahere ephedrinen ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Ovenstående vil muligvis virke hvis det bruges på piller/tabletter indeholdende efedrin i ren form. Hvis det derimod drejer sig om kapsler med ephedra i, får man intet ud af den.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
@yeti

kunne du tænke dig at komme med en uddybelse af din teori ?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

tjalfe skrev:
@yeti

kunne du tænke dig at komme med en uddybelse af din teori ?

Gerne. Jeg har i flere omgange forsøgt A/B-ekstraktion af ephedra, og udbyttet har på ingen måde været tilfredsstillende. Der er tilsyneladende nogle stoffer i ephedraen som besværliggør eller umuliggør A/B-ekstraktion. Solventekstraktion med IPA eller chloroform skulle efter sigende være mere effektive, men jeg har ikke selv haft det store held med det, omend det dog en enkelt gang har givet en smule udbytte.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Så vidt jeg har læst er damp-destillation af Efedrin heller ikke muligt, så måske kunne man på den måde seperere Koffein-freebasen på den måde?

Kommercielt bliver Ephedra-ekstrakter produceret med CO[sub]2[/sub], så bare kom igang med kulsyre-slukkeren eller soda-streamen! ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]