Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:22

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Junior medlem

Geografisk sted: Wonderland
Psychedelia.dk virgin -Please be gentle :oops: :lol:

Hej!

Jeg har først for nylig fundet denne fantastisk informative hjemmeside. Har allerede lært en masse nyt... Det er jo altid nice :wink:

Nå, mit spørgsmål er følgende: Hvordan går coke og Nozinan sammen? Jeg har planer om et coke binge til nytår, men når jeg så engang kommer hjem og gerne vil sove, fatter min krop ligesom ikke hintet. Jeg har et par gange før brugt nozinan mod søvnbesvær, og det er super effektivt, men aldrig i forbindelse med indtagelse af diverse stoffer. Er det problemfrit at blande coke og nozinan eller måske evt. stesolid?

Julie.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hey Julie, velkommen til! Godt at se endnu en pige på boardet..

Som udgangspunkt er det aldrig smart at blande.... Men med det sagt, så ser jeg ingen problemer i at du en enkelt gang snupper en stesolid for at falde i søvn, du skal dog være opmærksom på at alkohol og stesolid forstærker hinandens effekt - og der skal faktisk ikke særlig meget alkohol til...

Det andet produkt har jeg ingen erfaringer med, men fandt dette til dig hvis du ikke har læst det før: http://www.medicin.dk/(v5gyjmfb1vbsbhvfvtkvevbq)/show.aspx

:wink:

Titel:
Junior medlem

Citat:
du skal dog være opmærksom på at alkohol og stesolid forstærker hinandens effekt - og der skal faktisk ikke særlig meget alkohol til...

Tak for svar.
Hvor meget stesolid tror du så jeg bør tage, for der ryger jo nok højst sandsynligt en hel del drinks indebords, sådan en aften :wink:
Jeg ved desværre ikke hvor mange mg. de er på, men det kan ikke være ret meget. Min vovse skal også have dem mod fyrværkeri skræk, og han skal have 1 stesolid + en anden pille pr. 10 kg's kropsvægt!?

Lige et andet spørgsmål: Findes der en side hvor man kan finde billeder af forskellige piller? Det er jo altid rart at være 100 % sikker på hvad man propper i hovedet :shock:

Julie

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså stesolid (diazepam) er på enten 2 eller 5 mg... Men hvis du har fået dem af din dyrelæge til din hund, burde det stå på pakken...

Har ingen billeder, men du har vel fået dem i sit hylster??? Ellers beskriv pillen måske der er nogen der kan genkende den - ellers smid lortet ud...

I forbindelse med alkohol, så start meget roligt ud, spis lidt og afvent, hvis det ikke er tilfredsstillende så redoser...

Men generelt er stesolid/valium (diazepam) ikke super stærke....

Husk på, bensoer og alkohol (og GHB) virker ved at åbne for de samme receptore (GABA)... så hvis du åbner med flere nøgler på samme tid, ja så er porten VIRKELIG åben.. Jeg vil opfordre til at undersøge mere på egen hånd....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hvorfor overhovedet tage ting mod søvnbesvær?

Man kan jo sagtens sove på coke, og der er jo ik særlig stor virkning ved det.. Man skal også blive ved med at suge hele aftenen/natten.. for ellers holder man ik mere end et par timer :P

Titel:
Flueknepper kongen

Det er sgu ikke alle der kan sove på CNS-stimulantika. Jeg kan personligt godt på amfetamin efter at have ligget en times tid, eller ved hurtig oral dispensering af 5-10mg diazepam (Valium®), oveni alkoholen.

Dette er selvfølgelig ikke anbefaleligt for alle. YMMV, som ved alt andet!

Titel:
Junior medlem

Nej, har ikke fået dem i en pakke, men i en lille pose der indeholder både små hvide piller og små blå piller med delekærv + en doseringsvejledning, til hunde vel at mærke. Gætter på at de blå må være stesoliderne?

Jeg har ikke tænkt mig at tage pillerne i forbindelse med alkohol/coke indtaget, men først når jeg kommer hjem i seng, for at have en nogenlunde chance for at falde i søvn.
Måske skal jeg bare droppe stesoliden, som jeg ingen erfaring har med, og så prøve at researche nozinanen, som jeg trods alt kender til doseringen af, lidt bedre? Synes bare det er svært, med min ringe viden om kemi, at få en ordentlig forståelse for hvilke stoffer der modvirker og forstærker hinanden!? :?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Lulle skrev:
Nej, har ikke fået dem i en pakke, men i en lille pose der indeholder både små hvide piller og små blå piller med delekærv + en doseringsvejledning, til hunde vel at mærke. Gætter på at de blå må være stesoliderne?

Jeg har ikke tænkt mig at tage pillerne i forbindelse med alkohol/coke indtaget, men først når jeg kommer hjem i seng, for at have en nogenlunde chance for at falde i søvn.
Måske skal jeg bare droppe stesoliden, som jeg ingen erfaring har med, og så prøve at researche nozinanen, som jeg trods alt kender til doseringen af, lidt bedre? Synes bare det er svært, med min ringe viden om kemi, at få en ordentlig forståelse for hvilke stoffer der modvirker og forstærker hinanden!? :?

Du skal ikke bare gå ud fra at de blå er stesolid - jeg har kun fået dem hvide... Post evt et billede... Mht dosering, så står der vel så på posen hvor mange mg hver pille er på??

Et godt sted at søge info om medicin http://www.lmk.dk

Titel:
Junior medlem

Citat:
Man kan jo sagtens sove på coke, og der er jo ik særlig stor virkning ved det.. Man skal også blive ved med at suge hele aftenen/natten.. for ellers holder man ik mere end et par timer

Jeg kan ikke sove når jeg har taget coke... Kan ligge i timevis og glo ud i luften, og når jeg endelig falder i søvn, er søvnen afbrudt og meget overfladisk. Hvis jeg har taget amf, kan jeg lige så godt droppe at gå i seng, der er søvn fuldstændig umulig de næste mange timer.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Dansk Elg skrev:
Man kan jo sagtens sove på coke, og der er jo ik særlig stor virkning ved det.. (...)

Du besvarer ikke spørgsmålet ved at spille smart.

Titel:
Junior medlem

Citat:
Du skal ikke bare gå ud fra at de blå er stesolid - jeg har kun fået dem hvide... Post evt et billede... Mht dosering, så står der vel så på posen hvor mange mg hver pille er på??

Jeg går ikke ud fra noget, jeg gættede kun. Jeg har som sagt ingen erfaring med stesolid. Nej, der står intet på posen. Måske fordi dyrlægen vil undgå at man deler pillerne med hunden :wink:
I mit oprindelige indlæg skev jeg "evt. stesolid"... I det tilfælde at nogen skrev at coke/nozinan ville være en rigtig dårlig coctail.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Altså jeg har ingen erfaring med nozinan - men hvis det minder om truxal fx (og det gør det ud fra hvad jeg kan læse mig til), så er det efter min mening lige til at smide i lokummet, med mindre din læge har ordineret det til dig...

Titel:
Flueknepper kongen

HopIFjorden skrev:
Altså jeg har ingen erfaring med nozinan - men hvis det minder om truxal fx (og det gør det ud fra hvad jeg kan læse mig til), så er det efter min mening lige til at smide i lokummet, med mindre din læge har ordineret det til dig...

Det er sedativt. Derfor er det sikkert hjælpsomt. Har dog altid foretrukket prometazin eller diazepam at falde i putsøvn på...

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Det er da synd for hunden, hvis du tager dens medicin. Jeg kan forestille mig det er til nytårsaften?

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
R. Girk skrev:
Dansk Elg skrev:
Man kan jo sagtens sove på coke, og der er jo ik særlig stor virkning ved det.. (...)

Du besvarer ikke spørgsmålet ved at spille smart.

Spille smart? Hva dog d for en gang pis at skrive? Hmm :twisted:

Der er jo intet smart.. åben øjnene og læs igen så :P

Titel:
Junior medlem

Citat:
Det er da synd for hunden, hvis du tager dens medicin. Jeg kan forestille mig det er til nytårsaften?

*LOL*... Du har ret, det ville være meget synd!!! Men hvis jeg fodrede ham med alle pillerne, tvivler jeg på at han nogensinde ville vågne op igen. Der er omkring 25 piller i sådan en pose og han skal max. have 12 stk.

Julie.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hvis det er Valium, skulle der gerne stå ROCHE 5 eller ROCHE 2 på. Blå, delekærv. Eller ROCHE 10 hvis din læge virkelig har flottet sig :P

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Er ret sikker på at det er stesolid - selvom indholdstoffet er det samme...

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
usandsynligt der står 10 på dem vis din læge da er dansk, der er så vidt jeg er informeret forbud mod at udskrive dzp i mere end 5 mg pr enhed ;)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
hyene skrev:
usandsynligt der står 10 på dem vis din læge da er dansk, der er så vidt jeg er informeret forbud mod at udskrive dzp i mere end 5 mg pr enhed ;)

mente da ellers at sygehusene har 10'erne eller er det mig der har set forkert?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 26 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]