Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 
Forfatter besked
Junior medlem

I går prøvede jeg at ryge til en fest (det gjord mange til festen) som jeg holdte. Og vil bare sige at jeg havde oplevelse hved det. Først og fremmest røg vi på bong. Dum ide. Jeg blev alt for skæv. I starten var det sjovt men senere lignede jeg 100% et skelet, og så blev jeg i det største stener og sove trance! Jeg havde det ikke specielt dårlig men føglte heller ikke at jeg havde det sjovt :(

Og udover dette fik jeg både lavet det dårligste indtryk på dem der ikke røg. Scoorede sku vært fald ikke nogen den aften. Der blev alt for meget røg over festen, og min nabo valgte at forlade festen fordig det blev for kedeligt selvskab. Steneren :(

Udover dette hørte min bror en del af vores samtaler om hash, og mine forældre har også fået store mistanker, efter det her. Og jeg tror bestemt ikke at de syntes det er fedt at jeg har holdt sådan en halv ryger aften hvor alle officielt ryger. Mega surt :( Orker bare ikke at skulle tale om stoffer i to timer her dagen efter...

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Hash rusen lyder ikke til at være noget for dig - så hold dig fra den i fremtiden... Fortæl evt dine forældre sandfærdigt om oplevelsen, de vil de sikkert sætte pris på - det gjorde min mor ihvertfald i sin tid! Så slipper du måske også for en alt for lang moralprædiken :wink:

Titel:
Junior medlem

Jeg elser rusen. ;) Ryger riglmessigt (vær tredje uge).

Men ikke hvis har fået for meget som jeg fik der. Og måske ikke lige egnet til en fest. Tror bare jeg for nu af ryger hyggeligt med på værelset ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hash er lækkert hvis man bruger det rigtigt, altså sidder man til fest hvor der skal være gang i den, så trækker man altså ikke bongen frem men du kan derimod godt rulle en spliff og stadig være nogen luden velfungerende og få en lidt højere og energisk high, syntes jeg ihvertfald selv..

- har også selv haft nogle ærgelige stunder hvor jeg lige skulle have et par bonghoveder, også sidder man resten af aftenen i sin egen lille rus og kan egentlig godt føle sig lidt uden for, så er det ikke speciel sjovt længere..

hold jer til joints, så kan du også foretage dig noget fornuftigt dagen derpå.. :>

Titel:
Junior medlem

Ja. Jeg tror bare også det er forkert at ryge til fester. ;)
Bong er nok heller ikke mig, selv om det er en fejlig afkøling!

Titel:
Junior medlem

ja det er lækkert at ryge bong, især isbong, men tit står det meget hårdere end man sådan lige regner med og når der så er gået lidt tid så kommer resten af rusen snigende og det er tit den der tager røven på folk. men en god rullet joint er endnu lækre, personligt tåler jeg ikke nicotin og bliver tit utilpas når folk bruger tobak i joint og bongmix, men jeg bruger indianertobak aka knaster og mine joints er meget bløde i smagen og kradser ikke, jeg ryger heller ikke cigaretter til dagligt med cannabis med knaster og det er lige sagen for mig.

personligt holder jeg mest af at ryge ren nol på isbong og ikke andet :P

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: paradisæblevej 111
Det lyder ikke umiddelbart som det bedste trip. hehe.. men jeg er enig med de andre. Snak med de gamle om det, det bliver de glade for. Og lad altid være med at hive bongen frem. Den er aldrig god :D

Go jul

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 7 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]