Jeg undskylder på forhånd, da jeg ved dette bliver et langt indlæg.. Jeg har ikke været inde på psychedlia i nogle år, men tænkte jeg ville vende tilbage til det sted jeg startede, her hvor jeg også selv står ved en skillevej.
og det skal ikke lyde som om psychedelia på nogen måde var min entre til euforiserende stoffer- men psychedelia blev en del af min hverdag da jeg stoffer blev en del af mit liv.. så jeg vil her vende tilbage til reden med et lille indlæg i denne tråds stemning, og lette mit hjerte. det må jeg ha fortjent efter mange års medlemsskab hehe
okay - jeg ved præcis hvordan du har det..
og det er super du ikke la' dig selv ryge helt væk i det! som en anden skrev - første skridt er at erkende det, jeg gjore det samme forleden efter 8 års liv som weekendsnarkoman - og ladet weekenderne blive til mandag tirsdag onsdag....
det er virkelig svært at indrømme for sig selv - og endnu sværere at indrømme for andre, at man når til det punkt, hvor man ved, at det eneste rigtige er at stoppe...
jeg startede her på psychedelia for en del år siden - og i starten havde jeg en naturlig nysgerrighed til alt der hed euforiserende stoffer - og været hele spektret igennem..
har dog altid været en dyb tilhænger af "uppers" og derfor har kokain og især amfetamin været en del af mit liv siden 1998. jeg er 23 nu, og hvor jeg før tog et gram cola på en aften - tager jeg nu 3-4. og det er ikke dårlig cola

men aftenerne bliver længere og resistensen større...
hvor jeg før tog amf startende fredag aften og sluttede søndag morgen - kan jeg nu snildt finde på, at tage fredag til mandag - drikke mig så stiv at jeg blackout'er , for derefter at lægge halv-grams-streger og fortsætte.... det er en endeløs vej fyldt med fortrydelser, penge ud af vinduet, slukkede telefoner fordi jeg ikk' kan overskue andet end de venner der er frisk på at ta streger, og mest af alt selvdestruktiv måde at leve på...
jeg kan egentlig ikke sige meget godt om stoffer - selvom jeg selv var en af dem der før sagde: "alt med måde - stoffer er ikke skadeligt før man misbruger dem, jeg er ikke som de andre" og I kender resten af jargonen...
jeg kan sige som de fleste andre, at jeg har haft en masse fede fester, lange hyggeligt nætter og gode tider i selskab med svampe, 2cb, 2ci, kokain, mdma, amfetamin og alle de stoffer vi indtager - men som dig har jeg fundet mig selv være et sted, hvor jeg ikke vil være længere.. jeg håber vi begge kan komme videre og lande et bedre sted - og sæføli kan vi det.. for mit vedkommende er det blevet tid til at tage en dyb indånding og erkende, at stofferne ikke længere et redskab til at være vågen, noget der giver mig stemning til at skrive mine dybe rap-tekster, eller noget der giver mig en sjov aften. (btw
http://www.myspace.com/uniqbaby ) hvis nogen vil tjekke hehe..
jeg har mistet for mange timer og skubbet for mange væk fra mig.. jeg har heldigvis formået, at stadig kommet videre i min jura-uddannelse, (taget EU-ret eksamen og klaret den godt - mens jeg har taget amfe-snitter på toilettet :] ) kreeret eget pladeselskab/hiphop-studie, og har en kæreste der er blevet ved min side selvom jeg har fucket up gang på gang med mange dårlige undskyldninger, hvor sandheden er, at jeg har siddet hjemme på 2-dagen og ikke villet andet end at cutte up fra min snebold og være låst i min egen verden...
så jeg vælger at tro på at jeg stopper mens legen er god.. og den har sgu været god så længe rusen var oppe - men medaljen har en bagside... og hvis jeg ku ha valgt om igen ville jeg aldrig ha taget første streg, første pille, første hvæs, første gumlen og første tår ...
tror ingen kan påstå at stoffer har gjort èn til et bedre menneske

men sådan er det, og jeg prøver ikke at spille hellig - er ikke bedrevidende elller noget.. men dit indlæg gav mig lyst til at dele min historie..
har nok gjort den så lang så de færreste vil læse den, men jeg havde brug for at komme om med lidt af min historie - og det er nok meget passende at gøre et sted, hvor jeg selv har været med til at dele gode erfaringer og historier om stoffer....
sorry det her blev mere for mig selv end for dig homie - men kan være du genkender lidt af det, og ved at vi alle kan komme ud hvor man ikke kan bunde. La mig slutte det her med en halvfærdig tekst der illustrer mine følelser :
Vil du være ligesom som knægt - hva fejler du?
Ser du lykke i mig knægt- så er dit spejl itu?
Ikke fedt, at være fanget i en flugt
Prøver at skinne som udenpå, men yo jeg er bange og brugt
Jeg prøver at finde tilbage til den person jeg var engang
prøver at finde mening og vej igennem trang
en ironisk tanke, for jeg tager en streg til
så fuck den linie giv mig en pen og lad mig streg den,
Ved ik, hvor jeg er på vej hen
Og selv hvis det er tæt på er vejen nok for lang ven
Livet er et spil kan ikke lege den
men hvis lykken den er gratis, la mig eje den!
køber 100 g og siger til min pige jeg aldrig tager igen - ( løgn på løgn på løgn)
stadig låst i samme jerngreb,
slår mig til tåls med tab og tænker sådan er det – skade sket
stadig samme sang, stadig samme tone
stadig samme klang
som Clemens i strandvasker munden fuld af tang
det er svært når man aldrig vinder
tiden rinder, rinder fra mig
minder mig tilbage og prøver at huske før jeg glemmer
sender fem tanker ud til alle venner
tårer triller fra mine kinder,
genkender ikke engang mit sind,
smerten blænder og selvom solen skinner klart
så vandrer jeg i blinde
føler for selvmord, men det kan jeg alligevel ikke nænne
har stadig alt for mange følelser i klemme
leder efter ro når jeg er ude, for jeg fik den aldrig hjemme
og labyrintens gange fryser mig fast
i samme gang, nok engang, jeg hader denne last,
mine fingre ryster alt for meget til at riste
det er trist, men kan man tabe når man intet har at miste
komme først over stregen når man altid starter sidst
kan man sige man elsker livet når men hader det på samme tid
sige man er clean når hvert et cover i min crib er hvid
få lov at hvile ud, men aldrig lov at sidde ned
er det at forkert at ønske døden, når man leder efter fred,
http://www.myspace.com/uniqbaby1 love til jer alle - tak for at la' mig komme ud med en masse tanker