Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 12:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sønderjylland 6000
ey guy´s, godt nytår...

regner med at prøve coke for første gang idag, men kan i ikke beskrive nogle plusser og minusser ved coke, så jeg er lidt forberedt!?!?

På forhånd tak!

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Lad vær med at forvente for meget af det.. Det plejer gerne være den største fejl folk begår første gang de prøver det og kan derfor sjældent mærke noget. Det er i hvert fald hvad jeg har erfaret.

De eneste minuser jeg har oplevet, må være at rusen forsvinder så hurtigt igen og så sidder man der med følelsen af at ville have mere. Ellers så skal man passe på at man ikke bliver et alt for stort arrogant røvhul når man kører på den. Jeg har det slev med at blive en smule for kæphøj nogle gange :wink:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg er altid mega fucking træt dagen derpå :S

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
Rent personligt kan jeg kun se Minusser ved det, da jeg ikke får noget som helst ud af trippet, men sådan har jeg det også med amf.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: in fantasyland
Khazim skrev:
Rent personligt kan jeg kun se Minusser ved det, da jeg ikke får noget som helst ud af trippet, men sådan har jeg det også med amf.

det ikke et trip for satan da!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nu er det godt nok over tiden med nytår, fik det ikke prøvet, men regner med det bliver i denne uge at jeg får mit gennembrud :D

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Rundt på gulvet
Hamber skrev:
nu er det godt nok over tiden med nytår, fik det ikke prøvet, men regner med det bliver i denne uge at jeg får mit gennembrud :D

Coke er et stof man skal lære at bruge virkningen af. Så regn ikke med noget gennembrud.

Senest rettet af Jacob22 02 jan 2007 23:34, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

T.... skrev:
Hamber skrev:

Coke er et stof man skal lære at bruge virkningen af. Så regn ikke med noget gennembrud.

PS. Et par bajere til er godt!.

og giftigt

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sekstoi skrev:
T.... skrev:
Hamber skrev:

og giftigt

Ja alkohol er giftigt..

Coke og alkohol kombinationen i sig selv er da ikke giftig, er den?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: århus
T.... skrev:
sekstoi skrev:
T.... skrev:
Hamber skrev:

og giftigt

Ja alkohol er giftigt..

Det mener jeg faktisk nok er den er..

prøver lige at lede lidt..

Titel:
Dedikeret medlem

T.... skrev:
sekstoi skrev:
T.... skrev:
Hamber skrev:

og giftigt

Ja alkohol er giftigt..

jeg hentydede til den faktisk er giftig den blandning

Titel:
Medlem

http://ar2006.emcdda.europa.eu/da/page009-da.html , bliver det nævnt i denne sætning, men så vidt jeg kan se nævner de ikke mere om det neuro toxiske, altså hvorfor det er særligt giftigt..

Citat:
F.eks. er det muligt, at kokainbrugere kan have nytte af tiltag, der sætter fokus på spørgsmål som f.eks. den øgede giftighed af blandinger af kokain og alkohol

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

sekstoi skrev:
T.... skrev:
sekstoi skrev:
T.... skrev:
Hamber skrev:

og giftigt

Ja alkohol er giftigt..

jeg hentydede til den faktisk er giftig den blandning

Okay...

Men hvad undskyld mig ordet helvede er egentlig ikke giftigt sammen med alkohol...

Jeg har det personligt sådan her og dem jeg kender har det på samme måde. Coke amfetamin virker ikke halvt så godt hvis man ikke har drukket de par øl der..

Hvordan bliver man forgiftet så? hvad går galt?

Titel:
Medlem

Citat:
Okay...

Men hvad undskyld mig ordet helvede er egentlig ikke giftigt sammen med alkohol...

Jeg har det personligt sådan her og dem jeg kender har det på samme måde. Coke amfetamin virker ikke halvt så godt hvis man ikke har drukket de par øl der..

såså, snak pænt :wink: og se hvad folk skriver, komboen alkohol og kokain er særligt giftig, ligesom det også er rigtig skidt at blande mdma og amfetamin, og da dette er en HR side er det ret relevant det du får at vide..

Citat:
The combination of cocaine and alcohol is especially potent and dangerous. When taken in combination, the body converts the two into cocaethylene, which has a longer duration of action in the brain and is more toxic than either drug alone. The combination of alcohol and cocaine is the most common two-drug combination that results in drug-related deaths.

http://www.answers.com/topic/cocaine

søg selv videre på: cocaethylene

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

hulkamaniac skrev:
Citat:
Okay...

såså, snak pænt :wink: og se hvad folk skriver, komboen alkohol og kokain er særligt giftig, ligesom det også er rigtig skidt at blande mdma og amfetamin, og da dette er en HR side er det ret relevant det du får at vide..

Citat:
The combination of cocaine and alcohol is especially potent and dangerous. When taken in combination, the body converts the two into cocaethylene, which has a longer duration of action in the brain and is more toxic than either drug alone. The combination of alcohol and cocaine is the most common two-drug combination that results in drug-related deaths.

http://www.answers.com/topic/cocaine

søg selv videre på: cocaethylene

Ja ja selvfølgelig. Men så ville jeg da mene der skulle være et højere tal på døds listen over denne kombination her i danmark.

Så længe man ikke drikker halvanden liter vodka og sniffer 3 gram coke .. Men nok om det glem jeg har sagt noget.

Jeg laver ikke om på noget.

Titel:
Medlem

Citat:
Ja ja selvfølgelig. Men så ville jeg da mene der skulle være et højere tal på døds listen over denne kombination her i danmark.

Så længe man ikke drikker halvanden liter vodka og sniffer 3 gram coke .. Men nok om det glem jeg har sagt noget.

Jeg laver ikke om på noget.

Man behøver ikke at dø af ting fordi at de er giftige, meget nedsat livskvalitet kan forekomme derimod..

Dig selv om hvad du gør med dig selv,og jeg vil da heller ikke sige mig fri for at drikke øl når jeg er på coke, men det ændrer ikke på at:
DET ER GIFTIGT.. = Skidt for dig =ikke godt..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Kokain kan under tilstedeværelsen af alkohol omdannes til det noget mere toksiske cocaethylen/ethyl kokain.
Den første artikel i Medline som nævner dette: Nahas et al: Potentiation of the acute toxic effects of cocaine by ethyl alcohol.
Link
Det er så desværre også demonstreret at rotter præbehandlet med kokain har en tendens til at foretrække alkohol frem for vand. Knackstedt et al: Alcohol consumption is preferred to water in rats pretreated with intravenous cocaine Link
Det er ikke fordi moderate mængder kokain pludselig bliver akut livsfarligt under indtagelse af rimelige mængder alkohol (ligesom visse downers kan gøre), men det KAN give en noget kraftigere og ret meget mere skadelig virkning. Det er en kombination som nok kan være svær at undgå for mange festaber, men det er godt at have i mente at virkningen af kokainen kan blive potentieret på en usund måde. Og det ER en ret usund måde, så man skal ikke spekulere i at få mere kick ud af sin kokain på den måde.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Prometheus skrev:
Kokain kan under tilstedeværelsen af alkohol omdannes til det noget mere toksiske cocaethylen/ethyl kokain.
Den første artikel i Medline som nævner dette: Nahas et al: Potentiation of the acute toxic effects of cocaine by ethyl alcohol.
Link
Det er så desværre også demonstreret at rotter præbehandlet med kokain har en tendens til at foretrække alkohol frem for vand. Knackstedt et al: Alcohol consumption is preferred to water in rats pretreated with intravenous cocaine Link
Det er ikke fordi moderate mængder kokain pludselig bliver akut livsfarligt under indtagelse af rimelige mængder alkohol (ligesom visse downers kan gøre), men det KAN give en noget kraftigere og ret meget mere skadelig virkning. Det er en kombination som nok kan være svær at undgå for mange festaber, men det er godt at have i mente at virkningen af kokainen kan blive potentieret på en usund måde. Og det ER en ret usund måde, så man skal ikke spekulere i at få mere kick ud af sin kokain på den måde.

Okay okay.. Så fik vi sat det på plads :)

Har fjernet mit PS.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SÅ! nu har jeg haft min debut, og jeg synes sku ik det var noget særligt, spild af penge efter min mening! så vil jeg hellere bruge pengene på noget godt ryger!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Hamber skrev:
SÅ! nu har jeg haft min debut, og jeg synes sku ik det var noget særligt, spild af penge efter min mening! så vil jeg hellere bruge pengene på noget godt ryger!

Hehe netop, SPILD :P

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]