snubi skrev:
de 17 kix nåede ikke at være i mig i så lang tid jeg knækkede mig meget hurtigt efter.
og jeg har det godt nu. godnat..
Snubi, når du forhåbentlig vågner igen, så se at få søgt noget professionel hjælp hurtigst muligt.
I en tråd for en uges tid siden ville du høre, om det var muligt at "genbruge" amfetamin ved at ekstrahere det fra pis, mens du samtidig benægtede at være misbruger. DET ER DU.
Det er helt groteske mængder, du har hældt i dig i dag, og hvis ikke du ser at få sat en stopper for dit misbrug med det samme, så er jeg bange for, vi ikke får dig at se mere herinde, og at dine venner heller ikke får mere at se til dig.
Du har tidligere erkendt dit problem og taget de første små skridt på vejen ud af dit misbrug. Det har du skrevet om herinde. Men bliver nødt til at se i øjnene, at du ikke kan klare det alene.
Det er dit valg, og der er to muligheder: at fortsætte og ikke have muligheden for at komme tilbage, eller at du åbner op og tager imod al den hjælp, du overhovedet kan få. Fra kompetente mennesker. Det er ikke noget, du kan klare alene eller med venners eller families hjælp alene.
Lige nu skal du se at ringe enten til vagtlægen og lægge alle kort på bordet eller se at komme på skadestuen. Skid hul i at andre får kendskab til dit problem. Det drejer sig om 2,3,4 sekunder, og så er den grænse overskredet. Fortæl det. Lige umiddelbart efter kan jeg love dig, at du oplever en euforisk følelse, og videre vil du være dig selv evigt taknemmelig.
Med de bedste ønsker
/DD