Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 24 jul 2025 01:42

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

de 17 kix nåede ikke at være i mig i så lang tid jeg knækkede mig meget hurtigt efter.

og jeg har det godt nu. godnat..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
En slet ikke uinteressant tråd. Jeg håber på at få en update på et tidspunkt! Synes godt nok at det lyder som nogle ret heftige doser, hvilket der allerede er sagt, men noget jeg undre mig over er: tog du alle 17 kix på en gang?
Samtidig vil jeg gerne tilføje at selvom det virker som en god ide at skaffe sig af med sit knarkforråd så tror jeg ikke den bedste måde at skaffe sig af med det på er at indtage hele lortet..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
snubi skrev:
de 17 kix nåede ikke at være i mig i så lang tid jeg knækkede mig meget hurtigt efter.

og jeg har det godt nu. godnat..

Snubi, når du forhåbentlig vågner igen, så se at få søgt noget professionel hjælp hurtigst muligt.
I en tråd for en uges tid siden ville du høre, om det var muligt at "genbruge" amfetamin ved at ekstrahere det fra pis, mens du samtidig benægtede at være misbruger. DET ER DU.

Det er helt groteske mængder, du har hældt i dig i dag, og hvis ikke du ser at få sat en stopper for dit misbrug med det samme, så er jeg bange for, vi ikke får dig at se mere herinde, og at dine venner heller ikke får mere at se til dig.

Du har tidligere erkendt dit problem og taget de første små skridt på vejen ud af dit misbrug. Det har du skrevet om herinde. Men bliver nødt til at se i øjnene, at du ikke kan klare det alene.
Det er dit valg, og der er to muligheder: at fortsætte og ikke have muligheden for at komme tilbage, eller at du åbner op og tager imod al den hjælp, du overhovedet kan få. Fra kompetente mennesker. Det er ikke noget, du kan klare alene eller med venners eller families hjælp alene.

Lige nu skal du se at ringe enten til vagtlægen og lægge alle kort på bordet eller se at komme på skadestuen. Skid hul i at andre får kendskab til dit problem. Det drejer sig om 2,3,4 sekunder, og så er den grænse overskredet. Fortæl det. Lige umiddelbart efter kan jeg love dig, at du oplever en euforisk følelse, og videre vil du være dig selv evigt taknemmelig.

Med de bedste ønsker

/DD

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
hva nogen der ved hvad der er set med snubi siden igår ??

Titel:
Medlem

snubi skrev:

var det nu 14 eller 17 kiks? :D

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Nordsjælland
Ja det ville egentlig være rart hvis du lige skrev en besked Snubi, så man ved at du har det godt...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Det er dumt det du har gjort men det tror jeg selv du ved.Jeg tror det Amf har været rigtig gadeamf på måske 5-10%.Det er der masser af.
4 gram 85-90% ville have haft en anden virkning trust me.
Men jeg forstår ikke du tør tage så meget MDMA.Jeg har ikke ret stor erfaring med det,men jeg kan sq da huske hvor mange der er døde af det?
At det så muligvis har været PMA ellere whatever er en anden sag,men stadigvæk.Det kunne de her jo også ha været?
Vær rar at passe på dig selv ok? 8)

Titel:
Medlem

Kunne det tænkes, at skribenten fortæller om hvilke voldsomme mængder han har indtaget, for at få opmærksomhed??

Jeg synes det er påfaldende, så velformuleret han er uden de store stavefejl.

Blot en tanke - skal ikke gøre mig klog på det, når man fyre op for sådan en cocktail.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

..

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]