Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:43

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
OhImNew skrev:
Dansk Elg skrev:
Sug et par gram amf på et par timer, så bør det godt ku sparke en lidt igang medmindre det er noget virkelig skod man har fat i, eller bare er utroligt erfaren :)

Jeg ved godt at det er svært at sige, men hvor meget skal der ca. til OD ved amf? Kan man OD ved 2 g? Det har jeg nemlig fornemmelsen af, men måske er det skræmmekampagnerne som stadig sidder i mit hoved...? :D

Tja!? Måske hvis man ik kan tåle det? Ved ikke, men kan da svare for mig selv at jeg godt kan klare det.. Denne weekend bød bl.a. på den "menu", sååh :P

Behold da endelig den skrækkampagne inde i hovedet, det er kun en god ting :) Så er det måske også nemmere at holde sig helt fra det..

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dansk Elg skrev:
Sug et par gram amf på et par timer, så bør det godt ku sparke en lidt igang medmindre det er noget virkelig skod man har fat i, eller bare er utroligt erfaren :)

Eddermaneme et råddent råd at give. Kvaliteten af amfetamin på gadeplan er utroligt svingende, og 2 gram ren amfetamin vil med ret stor sandsynlighed dræbe en person uden resistens (og de fleste med resistens for den sags skyld).
Jeg mener faktisk at omkring 2 gram amfetamin er hvad man mener var dødsårsagen for personen omtalt i dette topic: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... c&start=25
Dansk Elg> Lad være med at udtale dig om potentielt livsfarlige emner med mindre det er noget du har fuckin' meget styr på!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Prometheus skrev:
Dansk Elg skrev:

Eddermaneme et råddent råd at give. Kvaliteten af amfetamin på gadeplan er utroligt svingende, og 2 gram ren amfetamin vil med ret stor sandsynlighed dræbe en person uden resistens (og de fleste med resistens for den sags skyld).
Jeg mener faktisk at omkring 2 gram amfetamin er hvad man mener var dødsårsagen for personen omtalt i dette topic: http://psychedelia.dk/forum/viewtopic. ... c&start=25
Dansk Elg> Lad være med at udtale dig om potentielt livsfarlige emner med mindre det er noget du har fuckin' meget styr på!

Det råd vil jeg så tage til mig.. Så undskylder jeg lige en gang :wink:
For du har skam helt ret, tænkte ikke lige så langt! :? Der gik "tal før jeg tænkte" i den..

Titel:
Medlem

Hehe det går nok, men tak for "tippet" alligevel :D

Jeg har et nyt spørgsmål. Når folk skriver de har taget en amf- eller coke-bombe, hvad menes så med dette? Og hvad opnås ved dette?

På forhånd tak.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Ved at indtage en "bombe" mener man at indtage en mængde af stoffet ved at sluge det, f.eks. at pakke lidt amfetamin ind i et lille stykke toiletpapir, vride pakken sammen og sluge det. Mange som ikke kan lide at insufflere stoffer indtager dem på denne måde. Virkningen kommer lidt langsommere end hvis man sniffer stoffet.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Gellerup
OhImNew skrev:
Hehe det går nok, men tak for "tippet" alligevel :D

Jeg har et nyt spørgsmål. Når folk skriver de har taget en amf- eller coke-bombe, hvad menes så med dette? Og hvad opnås ved dette?

På forhånd tak.

det pakkes f.eks. ind i joint papir og sluges

Titel:
Medlem

Aah... Tak for svarene... Men opnås samme effekt, og skal samme dosis tages? Og hvor lang tid efter kommer effekten - ligesom E, en halv times tid efter?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Lyngby
Med hensyn til dit kick spørgsmål fik jeg spark både med amf og coke. Men kraftigst med amf. På coke var det et lidt mere sofistikeret kick, men stadig sådan lidt orgasmeagtigt, hvis du forstår.

Med hensyn til bomber tog jeg samme dosis som når jeg sniffede. Virkningen satte ind ca 50 minutter efter. Men det afhænger lidt af hvor meget mad man har i maven. Fik forøvrigt også kick ved bomber.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
når man indtager amf oralt, tager det længere tid før rusen indtræder. rusen er ikke lige så kraftig som ved snifning, men den varer længere.

ret mig, hvis jeg tager fejl? :wink:

Titel:
Medlem

Så er jeg med på dét med bomber - jeg tror bare jeg holder mig til den go'e gamle teknik :)

Andre som har lyst til at dele deres teknik når de tager amf/coke på en aften med os andre? Altså hvor mange lines I lægger ud med (eks. 3/10 af 1G) og hvordan I så holder det ved lige i løbet af aftenen...?

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Denmark
gade amf er det værste lorte stof, kan intet godt se ved det udover hvis man skal holde sig vågen!

METH derimod :twisted:

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 51 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]