Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:16

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem

Entheo skrev:
sniff skrev:
Entheo skrev:
Jeg vil fandme ikke håbe at du har siddet og tømt lightergascans på en time.. Har hørt om flere der har kørt det på den måde, men det er da godt nok for langt ude.

Jeg har aldrig selv taget N2O med siphons (var så heldig at få fat på en hel trykflaske, ligesom hos tandlægen 8) ) men så vidt jeg har forstået så bruger man gerne 1-3 af de små beholdere på et sus. Correct me if i'm wrong.. Så der er ikke nogen holdbarhed som sådan.

okaii jamen så skal man jo ha fat i sådan en fra tandlægen jo for det kan da ikke betale siig med de små der så og joo har desvære været en a de idioter der har taget alt alt for meget lightergas desvære

Efter hvad jeg kan forstå på alle andre kan det godt betale sig, men det er måske mere fordi at det er meget svært at skaffe de store trykflasker.. Den eneste måde jeg ved at man kan få trykflasker på, er ved at stjæle dem og det kan jeg selvfølgelig ikke anbefale dig at gøre. Prøv nu bare at købe dig en siphon og et par patroner.

Må jeg spørge hvad du egentlig vil med det? Det virker mest som om, at det bare er gået op for dig hvor usund lightergassen er og derfor søger et sundere alternativ til et "stof" som du kan sidde op lamme dig på alt alt, alt for tit. Det er selvfølgelig bedre end lightergas, men tænk dig nu lidt om. Kan jeg tillade mig og spørge hvor gammel du er?

jamen jeg er 16år det lyder nok som om jeg er startet tidligt men ja gik tidligt ud af skolen og så gik det lidt galt med stoffer og alt det der men nu har jeg næsten holdt et års pause og så ville jeg heller prøve forskelige ting i stedet for og tage de samme ting hele tiden og ja det er nok for og finde et alternativ til lightergas men jeg har så bare hørt at man godt kan købe de der n2o anlæg bare man køber dem igennem et firma ellers burde man jo kunne købe n2o til en bil de der lattergas anlæg der bliver brugt der burde jo være lige så gode jo :)

Titel:
Medlem

Has Oak skrev:
Sniff: Måske skulle du bruge lidt mere tid på en uddannelse i stedet for? Er normalt ikke sprognazi, men man får hovedpine af at læse dine forvirrede sætningskonstruktioner. Du mangler basale ting som punktummer og kommaer. Desuden lader til at du godt kan stave, så enten er du doven, eller så har lightergassen allerede haft en yderst negativ indvirkning på dine kognitive evner.

Det er ikke en konkurrence om hvem der kan brænde ud først. DU ER 16
FFS!

ja men jeg skal skam også til og starte på mesterlære plads og jeg ved godt mit dansk og sådan noget ikke er særlig godt men det jo klart når man aldrig har kunne finde ud af skolen men har skam tænkt på min fremtid og har også holdt næsten et års pause med alle stoffer nu vil jeg bare heller prøve nye ting i stedet for og prøve de samme ting så tit..

Titel:
Medlem

dikki skrev:
sniff skrev:
dikki skrev:
sniff skrev:
LeSeiD skrev:
Satan der er ved at være mange indlæg om n2o.. Tror jeg vil lave en post der forklarer alt om det..
evt en sticky?
okaii det kunne da være kanon vis du gjorde det heh ville jeg da blive meget glad for heh :lol: :lol:

Hvor gammel er du? Måske sku du bare stoppe og slappe af et stykke tid? :)

jamen jeg er jo så kun 16 meen har vist prøvet de fleste ting eller har enlig ikke prøvet meget forskeligt har bar brugt de samme ting utrolig meget og længe desvære nu vil jeg bare prøve de forskelige ting et par gange og så prøve nye ting hele tiden :D

Du virker til a ha alt for travlt :(

Er selv 19 og tager som regel noget 2 gange om måneden.. Husk nu den siddes formål er harm reduction.. Ikke at være blæst konstant selvom det er sjovtl

jamen jeg vil heller prøve tingene nu og så tage mig sammen sener hen det er nok den forkerte rækkefølge ville i nok mene men for mig giver det mening

Titel:
Medlem

Lalandia skrev:
16år?!?1

Tænk på din fremtid, uddannelse osv. og berus dig i alkohol og hash i nogle år endnu.. ligegyldigt hvad så tvivler jeg på at en 16årige er moden og har viljestyrke nok til at skelne mellem kontrolleret misbrug og afhængelighed!

- skal dog ikke påstå at jeg er en brøkdel bedre end nogle andre, men pas nu forgudsskyld på dig selv, og læs læs læs herinde!!

jamen jeg prøver tingene nu og dropper det sener hen jeg skal te og starte på mesterlæreplads og vil gerne tage miig sammen derfor ville jeg have noget der ikke skader så meget jo håber du forstår

Titel:
Medlem

Der er mange stoffer jeg til dels forstår at folk tager....Selv mange af de stoffer som jeg selv aldrig ville røre men lighter gas.....Come on....Helt ærligt....

Der findes meget latterligt propaganda om stoffer rundt omkring men med lightergas så ved man sgu da hvad der kan gå galt og hvor farligt det er.....Hvem husker ikke de unge mennesker der satte ild til en lejlighed og blev forbrændt over hele kroppen....

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Someplace!
ved godt det er et gammelt topic, men jeg synes at det er så mystisk det her at jeg desvære lige må hive det frem igen. For det første vil jeg gerne tilslutte mig dem der siger at det er alt for meget i en ung alder du har gang i.
for det andet så kan man altså ikke forvente at det gas de bruger til afbrænding er lige så rent som det de bruger til mad, som jo forøvrigt ikke er videre rent..
For det tredie har jeg lige et spørgsmål. Mener folk virkeligt at man kan sammenligne de forskellige gastyper der findes på den måde som der bliver givet udtryk for i dette topic...?

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Lattergas (N2O) er et meget lidt reaktivt molekyle og har derfor så godt som ingen negative indvirkninger på kroppen. Den lattergas der bruges i biler er med garanti ikke ligeså ren som den man bruger til madlavning, så hold jer fra den!

Drivgasser fra softguns er i bedste fald CO2 og i værste fald et eller andet organisk usundt snask. Kort sagt ikke noget man vil få en virkning ud af.

Lightergas er et opløsningsmiddel (sædvanligvis butan svjh) og er ekstremt skadeligt at indånde.

Så konklusionen må være: N2O fra flødeskumssprøjte patroner eller fra tandlægen, alt andet er no go.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Neogen
Lightergas er et opløsningsmiddel (sædvanligvis butan svjh) og er ekstremt skadeligt at indånde.[/quote]

Hvad gør lightergas egentlig helt præcis på hjerne og i hjernen.
Påvirker det kroppen rent fysisk? Jeg har faktisk altid undret mig over det da
jeg desværre har været så dum at tage det selv, fordi jeg syntes det var
noget der skulle prøves, men ikke misbruges.

Men sådan er det jo.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Fra Wikipedia:

Citat:
Health effects

Use of inhalants can cause brain, nerve, liver and other damage to the body. Some inhalants can also indirectly cause sudden death by cardiac arrest, in a syndrome known as Sudden Sniffing Death Syndrome. The anesthetic gases present in the inhalants appear to sensitize the user to adrenaline. In this state a sudden surge of adrenaline (e.g., from a frightening hallucination), can cause a fatal cardiac arrhythmia. [7]

In the short term, death from solvent abuse occurs most commonly from aspiration of vomit while unconscious, or from a combination of respiratory depression and hypoxia, the second cause being especially a risk with heavier than air vapors such as butane or gasoline vapor. Deaths typically occur from complications related to excessive sedation and vomiting. Actual overdose from the drug does occur, however, and indeed inhaled solvent abuse is statistically more likely to result in life-threatening respiratory depression than intravenous use of opiates such as heroin.

Most deaths from solvent abuse could be prevented if individuals were rescusitated quickly when they stopped breathing and their airway cleared if they vomited. However, most inhalant abuse takes place when people inhale solvents by themselves or in groups of people who are intoxicated. Certain solvents are more hazardous than others, such as gasoline or refrigerant gases.

Hypoxia can occur when inhalant users are huffing from a plastic bag over their face, which means that they are not breathing enough fresh air. However, some inhalants are heavier-than-air gases or vapors, and, if regular breathing is not maintained, they will remain in the lungs instead of being naturally expelled. Also, since many solvents are highly flammable (e.g., gasoline, paint thinner), some users have suffered burn injuries and deaths due to fires.

Woman inhalant users who become pregnant may have adverse effects on the fetus. The baby may be smaller, and may need additional health care. There is some evidence of birth defects and disabilities in babies born to women who sniffed solvents such as gasoline.

Driving while using solvents presents the same dangers as other types of impaired driving. One well-publicized event in early 1999 in the United States illustrated the potential dangers of inhalant abuse, when five high school girls were killed in a car accident outside Philadelphia. The coroner's report showed that four of the five, including the driver, had ingested "significant" amounts of a computer keyboard cleaner.

[edit]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 29 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]