Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 01:13

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Indbrud.
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Nåh, så har der lige været indbrud herhjemme. Lort også. Godt der ikke blev stjålet for synderligt mange penge, men et indbrud er sku et indbrud.
Newayz, ville høre om nogle andre der har haft indbrud.
Hvad blev der stjålet (værdi), fik I fat i tyven(e) og fik I forsikrings penge?

Tak.

Hvis du ikke er i stemning til at tage stoffer, så kommer du formentlig heller ikke i stemning af at tage dem.
<@jimfear> jeg kom engang mens jeg dødløftede

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Har kun været tæt på en enkelt gang. Men han lavede den fejl at gøre det en formiddag hvor jeg tilfældigvis var hjemme. Han var godt på vej ind ad vinduet på badeværelset da jeg stormer derud med en butterfly kniv i hånden og råbte og skreg som en vanvittig.

Han finder nok et andet hus en anden gang :)

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Senest rettet af Optimus Crime 15 jan 2007 17:15, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Kaospilot

Geografisk sted: (Inaktiv)
Har engang fået stjålet en bærbar computer ved et indbrud (det sørgelige undermenneske brød ind via mit vindue) - jeg havde heldigvis fuld backup af mine vitale data. Min nabo var knapt så heldig, og fik stjålet data+samtlige backups af en masse færdiglavet musik, som han bare ventede på at få udgivet...

Jeg har ikke meget til overs for folk, der ikke kan kende forskel på dit og mit, må jeg indrømme.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Ærgeligt at høre LasseFar.
Er du forsikret ?

Jeg har aldrig haft indbrud, har heller ikke haft fornøjelsen af et villa eller hus men jeg har engang overrasket en indbrudstyv.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Århus
Som min gamle farfar altid sagde:
Hvis de stjæler, har de sq nok mere brug for det end vi har :lol:

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Haha din farfar lyder som en gammel hippie ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: On top of myself i hope
har også haft inbrud da jeg var mindre men det gik mere ud over min mor alle hendes smykker blev stjålet men de overså heldigvis vores bærbare til 17.000 !!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Roskilde Syd
Har lige haft indbrud i min bil!

De sataner stjal min radio. En skod model fra harald nyborg til 600 kr...

Det er bare pisse ærgeligt at komme ud til en bil med knust rude.
Kostede i øvrigt 1500 at få sat en ny i... :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: In the door, up the stairs.
Har aldrig haft indbrud. Men jeg fik engang stjålet en frisk pizza på gaden i Paris af et dusin små drenge. :lol:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Fik stjålet en nyindkøbt scooter for et par år siden, herre nederen for man går rundt og beskylder alle inde i sit hovede når man bor i en så lille by..

Så havde jeg en tur til kbh i sommers hvor vi overnattede på banegården og sådan lidt.. så chillede vi lidt på nemoland, efter jeg lige havde købt en gro bedre dvd og nogle frø.. jeg kom så i snak med en indvandre som sad ved bordet ved siden af med nogle venner, og min hjerne hamrede bare rundt fordi jeg sad og fortalte om hjemmedyrkning osv. pludselig var min bærbar taske som stod lige ved siden af mig væk.. jeg gik i panik og kiggede over på dem igen, hvor de pludselig var et par stykker mindre, jeg smed så lige en bemærkning ind med at min taske lige var blevet stjålet .. så kom den ellers bare "ah fuck nederen, hey vi må smutte".. hvad skal man seriøst gøre?

men hey der var ingen bærbar i, den var fyldt med spraydåser, cones og en key til vores tøj på banegården.. hahaha fucking svin!! :twisted:

men alligevel, holder så meget af det sted.. det må bare ikke finde sted.. nedtur

Titel:
Dedikeret medlem

Djohn Djohnson skrev:
Har aldrig haft indbrud. Men jeg fik engang stjålet en frisk pizza på gaden i Paris af et dusin små drenge. :lol:

vik fik stjålet en pose med indkøbs vare engang i paris osse :D midt på åben gade kom der 12-15 børn og så stillede de ellers bare op :D dog var der ikke nogle våben eller noget indblandet,

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: jydelandet
vi havde to gange da jeg boede hjemme.. eller rettere en gang da jeg boede hjemme hvor min mor fik stjålet for 50.000 arvesmykker... det hele blev erstattet, men affektionsværdien... :(

anden gang var grineren. min mor var nået til et punkt hvor hun smed alt andet end det mest livsnødvendige ud. Så tyven bryder altså ind i et møbleret hus i et velhaver kvarter og finder samtlige skabe og skuffer tomme! :D på nær alm køkkengrej, tøj osv. endte med at han tog et par helt alm tinsulate hansker og lod sine egne ligge... SNYDT! :lol:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Odense
Jeg har engang haft indbrud i min bil, hvor de stjal mit anlæg. Anlægget var købt "varmt" af en kammie... så det var rent ud sagt nemisis. Siden har jeg ikke købt ting der ikke var ærlige. Det er fan'me dårlig stil at stjæle.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Vi var ude for at en hvid varevogn en sen aften kom kørende op foran huset. Jeg gik ud for at se hvem det kunne være og chaufføren var ret overrasket at se mig. Han fortalte at han skulle aflevere en vaskemaskine til "Flemming", vi blev enige om at det var en misforståelse, hvorefter han - og hans kammerat - hurtigt kørte igen.

Bagefter undrede det mig lidt at der ikke var noget logo på bilen eller på mandens tøj. Det virkede også lidt underligt, at han skulle aflevere hvidevarer sent om aftenen. Det var også mystisk at han havde valgt vores grusvej for ingen i nærheden hedder Flemming.

Ca. en uge senere var vores nabos hus tømt for værdier. En anden nabo havde set en hvid varevogn køre væk derfra.

Free urmageren fra Kompagnistræde!

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
Fik stjålet en dyr mountainbike engang... Låste den fast til et stop-forbudt-skilt med en abus bøjlelås, da jeg kom tilbage var skiltet savet over, det var åbenbart nemmere end at klippe låsen

Nu lader jeg ingen af mine cykler stå uden at der kommer 200 mennesker forbi i sekundet, eller hvor jeg kan holde øje med den. Hjemme står de i lejligheden, selvom de fylder en del. Lader dem ikke stå i kælderen, engang hørte jeg rumsteren dernede fra klokken shit om aftenen, drønede derned med et luftgevær jeg har arvet fra min far, og fandt ganske rigtigt 2 16-17-årige knægte igang med at bryde min kælderdør op.
De kunne godt løbe hurtigt.......

Satans til cykeltyve :evil:

En anden gang ville det have været bedre at de nuppede cyklen, en ligeledes dyr racer, men da de ikke kunne få den med (tror jeg) begyndte de at sparke til den i stedet fra siden. Bøjlelås igennem stel og hjul, lænket til et gelænder.
Fuldstændigt fucket bøjet stel, ødelagt bagskifter, bøjede for-kranse samt lakskader.

Fik jeg ingen penge for... Overvejede at smide den i søen og melde den stjålet...... Alligevel 14 kilo ik? :evil:

Og så har jeg engang fået stjålet en hel del røg af nogle blå smølfer med guns.... Bliv i smølfeland, kællinger!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jespar skrev:
Jeg har ikke meget til overs for folk, der ikke kan kende forskel på dit og mit, må jeg indrømme.

:yeah:

Desværre lever vi også i et samfund, der tvinger svage til kriminalitet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg fik engang besøg af en potentiel tyv...

Det hele startede en søndag, hvor jeg spillede ivrigt på min friske PS2. Efter 3 timers Red Faction, besluttede jeg mig får at rehabilitere min underærnerede organisme med lidt mad. Turen gik derefter ud i køkkenet, hvor jeg blev mødt af et rimeligt sjældent syn.

3 meter foran mig stod en mand i blåt kansas arbejdstøj, og en nettopose.
Min entré havde åbenbart gjort at manden - tilsyneladende i et forsøg på at blive spontant usynlig - var komplet stivnet.
Han stirrede på mig intenst, hvorefter jeg gned mine ømme og søvnramte øjne med mine svedige næver...

- "Ja?" spurgte jeg.

Manden svarede ikke, hvorefter jeg fortsatte samtalen:

- "Hvem er du?", spurgte jeg forbavset, idet at jeg aldrig nogensinde havde set manden før...

- "Øhm..." sagde han diffust.

- "Hvad laver du her?", fortsatte jeg, lidt mere insisterende.

- "Jeg har ikke stjålet noget! Prøv selv at se!", sagde han og åbnede villigt sin mørnede nettopose.

- "Okay...?" - Det var ca. hér at jeg fattede mistanke.

- "Jeg troede at det var en restaurant!", sagde manden som netop var trængt ind i min lejlighed via bagdøren.

- "Jamen det er det ikke!"

- "Nej nej... Jeg går nu.", lød svaret hvorefter han slukøret trådte ud af bagdøren og konfererede med sin medsammensvorne.

Efterfølgende kunne jeg ikke rigtigt fatte hvad der var sket, så jeg låste bagdøren, lavede noget mad og gik ind og fortsatte hvor jeg sluttede: På min PS2.

Hold kæft en døgenigt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 17 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]