Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 20:47

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Alopam
Medlem
Brugeravatar

En af mine venner har fået Alopam, da han lige er kommet ud af et alkohol misbrug, og nu er begyndt på antabus.
Så vidt jeg ved er Alopam en benzo. Den indeholder oxazepam. Har jeg ret?

Hvad burde jeg vide om disse piller? Altså, om dosering osv? Noget HR? Jeg ved at alkohol og benzoer forstærker hinandens virkninger.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
http://medicin.dk >>> søg alopam

Her er det meste du skal bruge... ellers er sund fornuft er satans god kammerat=)

Titel:
Dedikeret medlem

Verdens dårligste benzo NOGENSINDE!!!

Kan ikke huske den præcise dosering, men istedet for at blive dejligt benzo-glad, kan jeg huske at de gjorde mig, og alle andre der kom i nærheden af dem, ualmindeligt søvnige.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: I mulmehulen
Ja, hvis Bluedoves ven lige er kommet ud af et alkohol misbrug, er det vel klart, at han får alopam. Nok er det kedeligt, so what, det er vel vigtigere personen får stoppet sit alko-forbrug, og ikke bliver hooked på noget andet imens.
Det gør en søvning og jeg har haft held til at bruge det to gange når jeg havde store søvnproblemer. Så en god ide til din ven, Bluedove, hvis han skal kunne sove uden alkohol. Så hvis du leder efter et lamme-potentiale, så lad din ven have sine piller i fred, så han kan sove, og komme ud af sit problem. Find noget andet at lamme dig på ;). Hvis du absolut skal lamme dig.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

vil give de andre ret, lad hellere din makker spise sin medicin selv :)

men vil lige pointere mht. lamme potentiale at jeg syntes alopam/oxazepam er et af mine yndlings stoffer.... sådan en god håndfuld 15mg'er og en pibe, går man sku aldrig fejl i byen... syntes det klart er en af de bedste benzoer, med middel halveringstid så man bliver mere euforisk, istedet for søvnig.... forstår ikke i bliver trætte af dem...

Senest rettet af mandenmh 24 jan 2007 19:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

mandenmh skrev:

men vil lige pointere mht. lamme potentiale at jeg syntes alopam/oxazepam er et af mine yndlings stoffer.... sådan en god håndfuld 15mg'er og en pibe, går man sku aldrig fejl i byen... syntes det klart er en af de bedste benzoer, med middel halveringstid så man bliver mere euforisk, istedet for søvnig.... forstår ikke i bliver trætte af dem, syntes tværtimod jeg skal op på over 50x15mg for at blive søvning... jeg bliver nærmere manisk (og lam) af 10-20-30 tabletter....

Du er sgu da FULDSTÆNDIG gal.... hold de doserings forslag laaaaangt væk!!!!! :!: :!: :!:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

HopIFjorden skrev:
mandenmh skrev:

men vil lige pointere mht. lamme potentiale at jeg syntes alopam/oxazepam er et af mine yndlings stoffer.... sådan en god håndfuld 15mg'er og en pibe, går man sku aldrig fejl i byen... syntes det klart er en af de bedste benzoer, med middel halveringstid så man bliver mere euforisk, istedet for søvnig.... forstår ikke i bliver trætte af dem, syntes tværtimod jeg skal op på over 50x15mg for at blive søvning... jeg bliver nærmere manisk (og lam) af 10-20-30 tabletter....

Du er sgu da FULDSTÆNDIG gal.... hold de doserings forslag laaaaangt væk!!!!! :!: :!: :!:

sorry kan godt se det ikke var så smart skrevet.... :roll:

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Hvis du har opbygget tollerence, så prøv at tænk på den dose du selv tog i starten for at blive ramt... Den er garanteret ikke i samme liga...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

nej tror jeg spiste omkring små 10 tabletter..... og det var en vildere rus end hvis jeg idag spiser 100.... som jeg siger det var ikke velovervejet skrevet, iht. at en udeforestående/nybegynder læser det.... endnu engang sorry - jeg har slettet det...

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]