Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:21

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kratom
Hej nu har jeg fået købt mig noget Kratom te, og nu vil jeg så høre hvordan i mener at få mest ud af den på????? Skal man iørigt lave en el kande eller bare et krus?

Titel: Re: Kratom
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
molte skrev:
Hej nu har jeg fået købt mig noget Kratom te, og nu vil jeg så høre hvordan i mener at få mest ud af den på????? Skal man iørigt lave en el kande eller bare et krus?

Søg og du skal finde....

Varm noget vand i en kop. Put 3-7g i og lad trække i 10min

Drik

Titel: Re: Kratom
Xp3rt skrev:
molte skrev:

Søg og du skal finde....

Varm noget vand i en kop. Put 3-7g i og lad trække i 10min

Drik

Bare kroton direkte i koppen eller, lade det trække i kanden, man skal måske drikke bladene?

Titel:
Dedikeret medlem

Jeg plejer at lade stå og trække i koppen. Virker mere effektivt hvis du spørger mig. Og husk at du godt kan genbruge dem en enkelt gang, altså få to kopper ud af en portion!

Titel:
Eleusis skrev:
Jeg plejer at lade stå og trække i koppen. Virker mere effektivt hvis du spørger mig. Og husk at du godt kan genbruge dem en enkelt gang, altså få to kopper ud af en portion!

Først og fremmest tak for dit svar, men nu lige engang til for mig og prins knud :wink: Kratom hældes direkte ned i et krus, og så hælder man kogende vand over og lader det trække, derefter drikker man det hele blade und alles, ikke noget med filtre eller bodumkander??????

Titel:
Medlem
Brugeravatar

undre mig lidt over at et kratom topic, ligger i syntetiske drugs :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Monkey Island
//Edit: Flyttet til Visionære Planter.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Et brostenskast fra Staden
molte skrev:
Eleusis skrev:

Først og fremmest tak for dit svar, men nu lige engang til for mig og prins knud :wink: Kratom hældes direkte ned i et krus, og så hælder man kogende vand over og lader det trække, derefter drikker man det hele blade und alles, ikke noget med filtre eller bodumkander??????

For helvede... Det er ligesom the... Om du bruger et thebrev eller putter the direkte i vandet er jo ligemeget, det er bare lidt mere besværligt at filtrere theen fra vandet igen (om det er i koppen eller kanden er vel ligemeget?)

Du kan drikke det med eller uden blade jeg plejer at drikke det hele

Undskyld, men det er i orden at tænke lidt selv

Kan man lave the uden thebrev? Ja sagtens, så virker det nok ligesådan

Titel:
Medlem

Xp3rt skrev:
For helvede... Det er ligesom the... Om du bruger et thebrev eller putter the direkte i vandet er jo ligemeget, det er bare lidt mere besværligt at filtrere theen fra vandet igen (om det er i koppen eller kanden er vel ligemeget?)

Du kan drikke det med eller uden blade jeg plejer at drikke det hele

Undskyld, men det er i orden at tænke lidt selv

Kan man lave the uden thebrev? Ja sagtens, så virker det nok ligesådan

han mener vel bare om det virker godt nok, når man hælder bladene fra.. hvilket jeg også gerne vil vide, har hørt man skal koge det med citronsyre eller eddike syre for bedste resultat

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Jeg bruger en stempelkande når jeg skal drikke kratom. Den er god til at trække det ud i, og man kan hælde nyt vand og kratom i oven på det gamle og lave en ny omgang the.

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Du vil miste en del af effekten, hvis du kun lader det trække i en kop i 10 min, og derefter filtrerer bladende/stænglerne fra.
Hvor meget skal jeg dog ikke præcist kunne sige.
For at undgå at drikke blade, kan kratomen koges en gryde i 15-45 minutter, 2-3 gange, hvor der filtreres efter hver kogning. Og til slut koges teen ned til den ønskede mængde.

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
.............

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:39, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
spacey skrev:
For at undgå at drikke blade, kan kratomen koges en gryde i 15-45 minutter, 2-3 gange, hvor der filtreres efter hver kogning. Og til slut koges teen ned til den ønskede mængde.

:yeah:

Det er også min fortrukne fremgangs metode :wink:

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
..................

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 14:39, rettet i alt 1 gang.

Titel: ???
Troll skrev:
Min personlige erfaring har vist mig, at koger man 100 gram kratom blade, nedkoger afkoget og tørre det til en hård masse og banker det til pulver. Så for man ca. 40 – 50 gram tilbage.

Dette pulver syntes jeg er lige så stærkt som det der sælges som x15

Man kan så undre sig over hvorfor x15 skal koste ti gange mere end tørret blade da tørret kratom blade fås ned til 2 kr grammet.

Hej ven.

Den fattede jeg ikke helt, du tager 100 ex Thai Krayom, koger det ned til den halve, men betyder det så ikke bsre st msn bruger 5 g i stedet for 20, for at opnå samme effek. Ellers må du meget gerne oplyse dun fremgsngs måde

TAK

Titel: RE
spacey skrev:
Du vil miste en del af effekten, hvis du kun lader det trække i en kop i 10 min, og derefter filtrerer bladende/stænglerne fra.
Hvor meget skal jeg dog ikke præcist kunne sige.

Jeg har købt en nærmest te blandning, urter, vil du anbefale at jeg koger foreksempel 10 g i en gryde i 15-45, og derefter drikker hele møget "blade" THE UND ALLES

Titel:
Psychedelia Sponsor

Geografisk sted: Vejle
Citat:
Jeg har købt en næærmest the blandning, uther

Går ud fra at du mener at du har købt en gang kratom blade/stængler og ikke en blanding forskellige urter.
Den vejledledning jeg gav, var for at slippe for at skulle indtage plantematerialet, hvilket efter min mening er ret ubehageligt at drikke og godt kan give lidt kvalme afhængigt af dosen.
Ingen grund til at koge det i lang tid hvis du alligevel bare vil indtage det hele.
Nu ved jeg ikke om du har prøvet det før, men hvis ikke, vil det nok være en god idé at starte under 10g for at se hvordan du reagerer på det.
Prøv evt med 5-6g.
God fornøjelse.

Titel: Re: ???
Quarrelsome sponser

.............

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]