Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 27 jul 2025 02:29

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Århus
Skal en tur til Thailand et par måneder, og havde glædet mig til masser af strand, massage og......-kratom. Læste så lige et sted, at selv deres national-dope er blevet forbudt....-jesus tittyfuckin' christ :roll:

Nogen der har erfaringer med lovlige tilgængelige stoffer i Thailand? Svampe til Fullmoon, amf på apoteket etc. (man hører jo så meget).

Evt. nogen der har stiftet bekendtskab med Thai-pansere pga. stoffer?

Ville da være rart at kunne ryge lidt hvede på stranden, eller være mærkelig til Fullmoon uden den vilde noia.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

De rygter jeg har hørt, har det ikke været sjovt at blive stoppet med ulovlige substanser på sig.. - straffes vidst rimelig hårdt..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
OG deres fængsler er IKKE noget at spøge med.. og du kommer garanteret i sådan et hvis ikke du kan bestikke dig fra det. Tror jeg ikke du kan, måske med kratom, men resten af stofferne ses der nok RET strengt til.

Bare lad være.

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Jeg har en bekendt der har været dernede i et halvt år, han har noget familie dernede osv. Han tog masser af lsd kiks, coke osv.. Og blæste rundt til diverse strandfester uden at løbe ind i nogen problemer... Jeg tror at hvis du kommer derned og ser meget europæisk ud så lader de dig generelt set være i fred da turisme er en af deres største indtægter...
Bare tag det med ro og husk dine solbriller 8)

Btw: Hva sker der egentlig for dit avatar Marok? Det er da for stened :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Orbit Earth
ZlazkeFrø skrev:
Jeg tror at hvis du kommer derned og ser meget europæisk ud så lader de dig generelt set være i fred da turisme er en af deres største indtægter...

Ja, turisme og afpresning af blegfede turister som bryder loven er ret gode indtægtskilder...

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Beebob - Bob-bob-bob-bee
OT:
Det er ikke en reklame, jeg gentager; det er ikke en reklame.

En dårlig joke. m1 er slang for methylone. 200 minuters gratis taletid. dvs omkostningsfrit. Jeg ved godt det ikke er helt omkostningsfrit at indtage m1 og det koster trods alt knapper, men jeg syntes det er forholdvist harmløst i forhold til coke fx.. 200min passer lige med den tid man har euforien.

Jeg flækkede af grin da jeg så reklamen og så tænkte jeg, hvorfor ikke? Der er jo også en der har et Special K logo (for ketamin).
Junket humor, det er mig.

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
ThirdEyeFlood skrev:
ZlazkeFrø skrev:
Jeg tror at hvis du kommer derned og ser meget europæisk ud så lader de dig generelt set være i fred da turisme er en af deres største indtægter...

Ja, turisme og afpresning af blegfede turister som bryder loven er ret gode indtægtskilder...

Yeah. Jeg hørte en vandrehistorie, der lød at korrupte betjente, eller håndlangere for politiet, forsøgte at sælge stoffer til turister hvorefter man skal op i en lejlighed og hente det. Her dukker politiet tilfældigvis op, og så får du valgmuligheden - En tur på politigården, eller max. hævning på dankort som bestikkelse.

Kunne aldrig finde på at indtage stoffer i thailand, både på grund af strafrisikoen, men mere fordi jeg faktisk ikke tror jeg ville kunne blive højere, end den følelse at opleve thailand giver i sig selv. Så drop stofferne og nyd landet! :)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Så drop stofferne og nyd landet!

:yeah:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Farmand8900 skrev:
Citat:
Så drop stofferne og nyd landet!

:yeah:

Drop stofferne uanset hvor du er :wink:
(Må jo lige lyde lidt klog) :roll:

Titel:
Medlem

Tja, også den med at droppe knarken helt jeg holder på. Ville bare være så skønt at ryge en lille en i ny og næ. Er virkelig ikke god til alkohol i længden, tære sådan på kroppen.

Nå, nu må jeg se. Har også læst alle de skræk-historier:

http://www.phaseloop.com/foreignprisone ... kwang.html

....-ikke det rareste sted :badidea:

Måske en lille blunt under de rigtige omstændigheder, og måske lidt fest til Fullmoon. Må vel vurdere situationen nøje. Og herregud, man kan vel også undvære i særlige tilfælde :roll:

Titel:
Site Webmaster
Brugeravatar

Eftersom jeg aldrig har været i Thailand ka jeg ikke komme med egne erfaringer men det jeg siger nu er baseret på en masse forskellige posts på internet fora osv., så det skal på en eller anden måde tages med et gran salt.

Dog stemmer det meget overens med aktuel lovgivning (Jeg finder lige mere præcis hvad loven siger om stoffer til dig i morgen formiddag når jeg har bedre tid), så jeg ville ikke selv eksperimentere med stoffer dernede. Jeg ville nøjes med at blive høj på at kneppe japsere og hippie tøser.

Hvad jeg har hørt, så kan folk nemt finde på at ville påstå at sælge dig stoffer for blot at bringe dig i en politi fælde, da de selv kan inkassere på dette.

Hvis du blir fanget med en lille dosis stoffer, er der fængsel lige meget hvad, osse i lang tid.

Bestikkelse er vejen frem. I Pakistan fik jeg nogle betjente til at overse nogle joints med nogle rupees, men jeg tror desværre ikke det er så nemt i Thailand, men dog ville jeg nok forsøge hvis det sidste mulighed. Bare stik en hånd fyldt med sedler frem mod ham du anser som øverst befalende.

Bestikkelsen behøver ikke nødvendigvis at overstige 40-50 danske kroner, men jeg har pr. natur altid lagt ud med noget der ligner 100 danske.

"Det hendte paa et Theater, at der gik Ild i Coulisserne. Bajads kom for at underrette Publicum derom. Man troede, det var en Vittighed og applauderede; han gjentog det; man jublede endnu mere. Saaledes tænker jeg, at Verden vil gaae til Grunde under almindelig Jubel af vittige Hoveder, der troer, at det er en Witz." - Søren Kirkegaard

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Jeg har fået det gode rejseråd, at hvis man planlægger at tage stoffer i lande som f.eks. Thailand eller Indien skal du undgå at købe af de indfødte, men i stedet af turister - så minimerer du risikoen for ubehagelige konfrontationer med fascistikse thai-betjente bevæbnede med bambuskæppe og veludviklede afpresningsteknikker

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: DK - Kolding
Du kan købe alle pille på apoteket der nede undtagen"f1,f2,rohypnol..o.s.v"

ZwitoN - 6000

Titel:
In our memories

tag ekstra penge med til eventuel bestikkelse,.. lettere i landsbyer end byer,
Lær nogle lokale at kende, før du begiver dig ud i det store

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Har nogen af jer nogensinde været i Thailand? De ser utrolig strengt på stoffer, de lokale bliver straffet med livstid eller døden for at hhv. besiddelse og salg, og selv om straffene er mildere for vesterlændinge så er det simpelthen stadig ikke risikoen værd.

Hvis du SKAL tage stoffer, så er Koh Pangan stedet, eftersom øen er for lille til at have egen politistation = ingen padder overhovedet.

Men ja, det er sket at politiet har solgt stoffer til vesterlændinge og derefter arresteret dem. Thailand er desværre bund korrupt, og du skal ikke regne med at slippe med 100 kr i bestikkelse. Hvis du skulle ende i sådan en situation så er det bedste at få fat i nogen penge og bestikke sig ud så hurtigt som muligt, da det bliver dyrere jo længere ind i retssystemet du kommer. Lad være med at tro at du kan vinde en sag dernede, hvis en betjent vil have dig dømt så bliver du det.

Jeg ville holde mig helt fra stoffer dernede... Hvis du skulle få lyst til at lamme dig kan du evt. tage en smuttur til Cambodia hvor der bliver set stort på narko.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Hvad jeg ved af, så bliver panserne ofte bestukket (af arrangørerne) for at holde sig væk fra raves på thailandske party-øer, men ha' for helvede en nok bhat til at bestikke dig ud af en juridisk farlig situation for dig... Just in case.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Citat:
Hvis du skulle få lyst til at lamme dig kan du evt. tage en smuttur til Cambodia hvor der bliver set stort på narko.

Nu hvor du skriver "lamme" og ikke "trippe", så skulle der alligevel være gode muligheder. Som zwiton skriver, så er deres apoteker spækket med diverse piller. Da jeg spurgte om melatonin i Hua Hin, fik jeg den besked, at apotekeren desværre "kun" havde diazepam. Godt så - stik mig 100 af dem :lol:
Thailand er så suverænt et land, at det ikke er "nødvendigt" at lamme sig IMO. Der er så hamrende mange indtryk at fordøje i forvejen fra deres dagligdag og kultur...
Meen jeg havde dog mine drømme om at sidde med en spliff i strandkanten. Det havde sgu nok fuldendt det hele :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
I Cambodia kostede 300 stk 3 mg melatonin piller $13.95. Så er der da lige til jetlag på vejen hjem, hehe.

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
MaroK skrev:
OT:
Det er ikke en reklame, jeg gentager; det er ikke en reklame.

En dårlig joke. m1 er slang for methylone. 200 minuters gratis taletid. dvs omkostningsfrit. Jeg ved godt det ikke er helt omkostningsfrit at indtage m1 og det koster trods alt knapper, men jeg syntes det er forholdvist harmløst i forhold til coke fx.. 200min passer lige med den tid man har euforien.

Jeg flækkede af grin da jeg så reklamen og så tænkte jeg, hvorfor ikke? Der er jo også en der har et Special K logo (for ketamin).
Junket humor, det er mig.

Jeg var flad af grin da jeg så din avatar haha, vi kalder det altid m1, så da jeg så den reklame første gang tænkte jeg også lige en ekstra gang over det :D

Titel:
Medlem

Nu har jeg aldrig været den store apoteker-dreng, men har da ingen fine fornemmelser :D

Måske en gider opridse (bare kort) nogle af apotekernes mest udsøgte rusmidler?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 39 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]