Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 15:59

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 
Forfatter besked
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Har lige fået et par dejlige hoffman mærker, og efter hvad jeg kan forstå på folk skulle de vidst være ganske kraftige, så regner kun med at tage et halvt første gang :)

Men så tænkte jeg lidt på, kan man være sikker på at lsd'en er fordelt ligeligt på mærket? Kunne man forestille sig at hvis man delte et mærke op, at der var mere effekt i den ene halvdel end den anden :)?

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Du kan vist roligt gå ud fra at stoffet vil være nogenlunde ligeligt fordelt på mærket. Langt de fleste blotters/mærker er fremstillet ved at dyppe arkene i en opløsning af LSD, lade papiret suge hvad det kan, og derefter tørre arket. Så indenfor det samme mærke, kan man i hvert fald være ret sikker på at stoffet er ganske ligeligt fordelt.
Under tørringen kan det ske (hvis arkene hænges op, og ikke vendes med passende intervaller), at en lidt større del af LSD'en vil forefindes i den del af arket som har hængt nedaf - så teoretisk set kan det være potensforskel på to mærker fra samme ark. Jeg tror dog efterhånden at de fleste ark bliver fremstillet så professionelt at det sjældent sker.
Jeg har så også hørt rygter om specielle ark, hvor der var dryppet ekstra LSD på et specielt område på arket - f.eks. i øjet på figuren på motivet. Jeg tror ikke det er noget som udføres i større stil længere.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Hvis de er fremstillet af amatører som har dryppet en dråbe på hvert mærke så kan du ikke bruge den fremgangsmåde tilfredsstillende, men chancen for dette er vist ret lille som Prometheus fremhæver.

Lykke til - jeg ønsker dig nogle gode trips! :)

Mvh Jonas!

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Dette hører ikke helt til emnet, men ville høre om Hoffman-mærkerne er helt udbredte i DK? Så vidt jeg kan forstå fra andre lande, så er det lidt forskelligt hvornår de rammer de forskellige dele af landet?

Titel:
Insane psychedelia user!

Der er ufatteligt mange forskellige hoffman mærker, det er et populært motiv og dem der laver dem kører på at der engang var nogle ret stærke hoffman-mærker i omløb og bliver derfor ved med at lave dem i forskellige styrker.

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
fordi der et hoffman motiv på, behøver de ikke være stærke!

der findes utroligt mange mærker der lige netop sælger fordi det er "hoffman" mærker. tvivler på der er så mange tilbage, af den originale hoffman batch..

har fået et hoffman mærke der virkede som om der var 100mics på, men når det er sagt så har jeg også fået et der var noget mere gang i..

Titel:
Methylon Connoisseur

Geografisk sted: Roskilde
Prometheus:
Tak for det gode svar:)

det er hoffman 100 års jubelæums, og jeg er sikker på de er af god kvali, fra en meget pålidelige source ;)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Jeg ville egentlig gerne høre, hvordan folk har det med lav-dosis LSD-trips? Oplever i fysisk og psykisk rastløshed, som man kan med en lav dosis svampe(0,5-1 g. cubensis)?

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Danmark
LSD ved lave doser kan være et utrolig danse fremhævende stof! Personligt jeg oplever tit at at ved koncerter er LSD i større doser, noget hvor man helst skal ligge i chill-outen. Derimod ved små doser 80~150 mics er noget hvor det at danse kan blive en hel "åbenbaring"
over 150~250 bliver det for psykedelisk, her skal der funderes om hvem du er, og hvorfor du er :) chill-outen er stedet til det.
(indskrevet under store mængder EtOH)
Mvh
Bøh

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ålborg
shinsou skrev:
Jeg ville egentlig gerne høre, hvordan folk har det med lav-dosis LSD-trips? Oplever i fysisk og psykisk rastløshed, som man kan med en lav dosis svampe(0,5-1 g. cubensis)?

på ca 75 - 100 mics, bliver jeg meget Rastløs, og trippet kommer ikke sådan rigtigt igang, det føler jeg bare er direkte irreterende..

Titel:
Insane psychedelia user!

Dansk Elg skrev:
er de gode at danse på? hehe... :P

Du er et kvaj af dimensions unseen. Hold nu bare din kæft med alle dine ligegyldige kommentarer i ellers seriøse diskussioner.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Dr. Phibes skrev:
Dansk Elg skrev:

Du er et kvaj af dimensions unseen. Hold nu bare din kæft med alle dine ligegyldige kommentarer i ellers seriøse diskussioner.

Det var nu seriøst ment, som et alternativ til ecstasy :roll: Så kan nu ikke se, at det er så useriøst. Men kunne selvfølgelig bare ha oprettet en ny tråd, men så vil jeg bare få brok det!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Undergrunden, Djævleøen
Bøh skrev:
(indskrevet under store mængder EtOH)
Mvh
Bøh

Hahah :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Dansk Elg skrev:
Dr. Phibes skrev:
Dansk Elg skrev:

Det var nu seriøst ment, som et alternativ til ecstasy :roll: Så kan nu ikke se, at det er så useriøst. Men kunne selvfølgelig bare ha oprettet en ny tråd, men så vil jeg bare få brok det!

Lad nu bare være med at tage LSD fordi du har hapset for mange ecstasy-tabletter på det sidste og mangler noget andet at danse på.
LSD kan være helt fantastisk at danse på, men det er sgu ikke noget man indtager for at gå amok på et dansegulv medmindre man er godt forvirret IMHO.
Tag dog noget usselt amfetamin i stedet hvis det er det du vil, så skal du nok komme til at danse.

Mvh Jonas!

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Dr. Phibes skrev:
Dansk Elg skrev:

:yeah:

Dansk Elg > Jeg har slettet dit ligegyldige og distraherende post, og hvis du fortsætter i samme stil, så sletter jeg også snart dig.

Capisce? :evil:

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Nord for Sahara og Syd for Nordpolen
Dextrose skrev:
Dr. Phibes skrev:
Dansk Elg skrev:

:yeah:

Dansk Elg > Jeg har slettet dit ligegyldige og distraherende post, og hvis du fortsætter i samme stil, så sletter jeg også snart dig.

Capisce? :evil:

Jaja, men altså det var seriøst ment, ellers ville jeg nu ikke ha skrevet det! Men fair!

Og ang. amf!? Ehm, det blir nok også brugt, det var mere for noget nyt. Men skal jo ik køre videre i det her, når der er latterligt, vil nødig slettes. Sorry hvis det her heller ik måtte skrives? Håber dog det er okay. SLUT!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 16 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]