Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 21:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Sovepiller
Medlem

I dag får jeg triazolam - 0,25. Som man kan se i diverse skemaer, så har den T½ på 3 timer... og jeg vågner også gerne efter 3-4 timer. Det på trods at jeg tager 5 mg diazepam morgen og 10 mg aften mod kramper.

Er der nogle af Jer andre der har god erfaring med øvrige sovepiller

Titel:
Dedikeret medlem

Personligt kan jeg varmt anbefale zolpidem og zopiclon. Begge dele har en kort halveringstid og gør ikke en sløve som benzoer gør det. Zolpidem har, så vidt jeg husker, også en halveringstid på 6-8 timer, så det er jo perfekt...

Titel:
Medlem

Eleusis skrev:
Personligt kan jeg varmt anbefale zolpidem og zopiclon. Begge dele har en kort halveringstid og gør ikke en sløve som benzoer gør det. Zolpidem har, så vidt jeg husker, også en halveringstid på 6-8 timer, så det er jo perfekt...

http://www.biotext.co.uk/YZ_tXlk.html
Zolpidem is an imidazopyrimidine with a short half-life of 2.5h.

jeg kan også klart anbefalde zolpidem.
synes også det vænner ens døgnrytme, når man er færdig med at ta dem.
så man er træt om aften og frisk om morgen, ca måned efter man er stoppet med at ta dem.
synes ikke man vågner efter de 3 timer, så sover man bare ens"egen ægte" søvn. jeg fik dem nemlig fordi jeg vågnede kl 3-4stykker og kunne ikke sove igen,før jeg skulle op og i skole.
har ikke prøvet triazolam. tror også din læge er mere for at gi dig zolpidem end triazolam, da de er minde vanedanne

Titel:
Quarrelsome sponser

Geografisk sted: Den ukendte frihed - Fri af underudviklet stakler, der fylder verden med mørke og ulykkelighed
...............

Senest rettet af Troll 15 okt 2007 15:00, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem

Ah ja! Zolpidem har en halveringstid på 2-3 timer, så er det zopiclon som har en længere halveringstid på 6-8 timer, hvis jeg ikke tager meget fejl. Det skulle gerne give dig en ordentlig nats søvn!

Troll: Det kunne være du skulle prøve zopiclon.. Jeg har det ligesom dig, zolpidem virker ikke rigtigt. En zopiclon eller to gør mig derimod vidunderligt træt og søvnig, når intet andet hjælper.. Ahhh!

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]