Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:54

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Jeg begyndte at tage disse i sidste uge. Startede ud med 3200 mg og 4 ALC kapsler fordelt over hele dagen, de følgende dage neddroslede jeg dosis til 2-3 tabletter piracetam (á 800 mg) og samme antal ALC kapsler (500 mg) om dagen.

Fra første dag kunne jeg mærke en forandring i min koncentrationsevne, hvilket overraskede mig, problemet var at det også ændrede min søvncyklus. Selvom jeg tog to tabletter om morgenen, og endnu en f.eks. klokken tolv, ville jeg være udkørt klokken seks, sove til klokken ti, være vågen til et og så sove. Holdt jeg mig vågen omkring klokken seks når trætheden sparkede ind, ville jeg stadigvæk have problemer med at falde i søvn om aftenen.
Jeg har læst at piracetam kan være årsag til insomnia hvis det tages for tæt på sengetid, men det virker noget voldsomt? Er der andre der har erfaring med dette? Jeg ligger inde med et par tabletter endnu, og jeg syntes godt om de positive effekter, men det roder for meget med min søvn til at jeg kan fungere i hverdagen.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: København
Jeg har kørt den kombo sammen med Vitamin C i en periode, hvor jeg kunne mærke betydelige positive effekter.

Den stimulerende effekt jeg har læst om, har jeg dog ikke bemærket.

Jeg plejer dog også at tage den fulde dosis når jeg vågner, men i starten da jeg kørte attack-dosis, tog jeg den samme inden sengetid, uden søvnproblemer.

Jeg tror den stimulerende effekt er rent psykologisk.

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Geografisk sted: kbHoe
Hrm, okay... Jeg er enig i at den stimulerende effekt jeg oplevede sandsynligvis er psykisk, den syntes da også at blegne de følgende dage som jeg blev vænnet til at tage dem hver dag.
Jeg vil forsøge mig med den fulde dosis om morgenen, når min hverdag tillader mig at jeg kan være fuldstændig kvæstet sidst på eftermiddagen, hvilket desværre ikke er tilfældet på nuværende tidspunkt.

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Flak> Jeg har et stykke tid taget kombinationen piracetam + ALC. Det gav mig også en lille smule rod med søvnen i starten, men det var tilbage til normalt indenfor få dage - kan lige så vel have været en rent psykologisk effekt. Jeg syntes også at min koncentrationsevne forøgedes ret hurtigt i starten. Jeg har svært ved at sige noget om hvor meget min "basislinie" mht. koncentrationsevne, hukommelse osv. har flyttet sig. Det er i hvert fald ikke sådan at jeg markant kan mærke at noget mangler hvis jeg ikke tager medikamenterne i et par dage.
Min normale dagsdosis er omtrent 2 gram piracetam + 1 gram ALC, som jeg tager opløst i væske om morgenen. De første 10 dage tog jeg denne dosis 2 gange dagligt.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]