hmmm... det er muligt at det bare har været poppers men de virkede ikke bare muskelafslappende..
jeg så i butikken at de havde sådan nogle glasting som man skulle hælde lidt af væsken i og så sniffe det der fra.. det mindede på en måde om en meget kompliceret hashpibe.. jeg spurgte manden i butikken om man skulle bruge sådan en, men han sagde at det ikk var nødvendigt.. jeg skulle bare sniffe det direkte fra flasken.. (en af mine veninder fandt senere noget på nettet hvor der stod at dette kunne være livsfarligt!

)
men da jeg senere kom hjem på hotellet og var alene tog jeg et ordenligt "hvæs" af flasken.. det sved en smule, men ikk noget vildt.. få sekunder efter følte jeg at jeg svævede rundt inde på hotelværelset.. det mindede mest af alt som at sidde i en RIGTIG vild rutsjebane i et tivoli.. alt snurrede rundt og suste forbi ørene af mig..
men pludselig begyndte mit hjerte at banke VIRKELIG overdrevet meget.. mit hoved dunkede og trykkede, og jeg var bange for at dø...
jeg fik kæmpet mig ud på toilettet og tog noget koldt vand i hovedet og få sekunder efter var hele virkningen væk.. inkl. bivirkningerne.. og da jeg tænkte over det var det egentlig ret fedt da der ikk skete mere med hensyn til hjertebankenen.. og derefter kørte jeg den fuldt ud med den lille buzz.. sniffede flere gange i timen og den holdt i ca. en måned!..
det er snart 3 år siden, så jeg må have været 14 -15 år.. jeg ved det lyder fuldstændig sygt, og jeg fatter heller ikk mig selv når jeg ser tilbage på det.. jeg var virkelig rykket i taget dengang

!!.. og det er jeg lidt ked af.. men heldigvis er jeg blevet meget mere ansvarlig og betænksom med hensyn til rusmidler med tiden!
Men da jeg vænnede mig mere til virkningen var det meget ligesom virkningen af kokain, bare MEGET kraftig og så varede rusen kun ca. 4 - 5 minutter ad gangen.. men jeg kunne godt forestille mig at der i den periode blev brændt flere hjerneceller af end jeg kunne undvære hehe.. det er mega nedern.. men kan ikk lave om på det nu.. men siger virkningen jer noget?