Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:23

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
 Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Dextrose skrev:
Komboen har været velkendt i mange år (CK aka Calvin Klein) bl.a. i UK og andre steder i udlandet.

I know. Jeg har bare en personlig aversion mod bruge ketamin på den måde... I selskabeligt lag bryder jeg mig ikke om at få pillet så meget ved min balance, blive verbalt handikappet og få min situationssans fucked up. Det er acceptable bivirkninger under et egentligt trip i trygge omgivelser, men hvis man bruger stoffer som "krydderi" på en fest, synes jeg personligt ketamin er en påvirkning i en uønskelig retning - men det er helt sikkert et spørgsmål om personlig præference. Hvis det ikke er til fest, er der vel ikke megen grund til at blande kokain i - ud over det rent hedonistiske aspekt?
I hvert fald, man bør kende stofferne hver for sig grundigt før man kombinerer, og første gang man kombinerer to substanser bør man starte meget lavt.

Titel:
Medlem

Jeg har ikke tænkt mig at blande kokain i det, vil først lære stoffet at kende, og som jeg har læst mig til div. steder, ville jeg heller ikke tage det til fest, eller hvor der er flere mennesker, enden går jeg solo, eller os med en trip buddy / kæresteN :wink:

[/b]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 42 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]