Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 10 maj 2025 10:34

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Insane psychedelia user!

I anledningen af julen ville jeg give mig selv en julegave: 40mg morfin..

Igår, efter jeg havde spist, danset om juletræet, pakket gaver op og hygget med familien, trak jeg mig tilbage, op på værelset..

Kl. var omkring 00:30. Jeg droppede de første 30mg.. Kravlede ned under dynen med en god bog.. venter meget sp0ændt på los´virkningen... Hmm..der er gået 25min, stadig ingen virkning..dropper de sidste 10mg..

Damn, kl. blev 02;45 og der var stadig ingen speciel virkning?? Jeg blev ret afslappet ,men det kunne også godt ha´ noget med at gøre at jeg havde været vågnen i 17timer..og lå under en varm dyne.. Falder i søvn..

Idag har jeg haft det kanon dårligt.. Kvalme, muskeløm, idet hele taget utilpas.. 40mg morfin burde da ha´ givet en virkning?? Jeg har før fået at vide at jeg skulle starte med 10mg og så forhøje til 20mg.. Det havde jeg prøvet, uden virkning.. Morfin´en var fuldstænding i orden....

Nogen der kan give forklaring på at jeg ikke kunne mærke 40mg??

..Så bliver jeg nok aldrig junkie.. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

\\daffy

Dedikeret medlem

Geografisk sted: Denmark
opiat-resistant? Prøvet med kodein?

Dedikeret medlem

Geografisk sted: aarhus. (fra djurs)
jeg brækede en gang mit ben ret alvorligt og lå på hospitalet i 11 dage 9 af dem på morfin jeg fik sygeplajskerne til at give mig pille istedet for sprøjter 2 hver 4 time men oftest 2 hver 2 time det er hyggeligst istarten virkede de efter 15-30 min efter et pardage virkede de hele tiden nice var det ingtil efter efter 9 dage hvor jeg tænkte mon ikke jeg skulle til at spoppe mens legen er god den nat blev det ikke til meget søvn jeg var meget restløs og svedte meget jeg huggede en meg hjen som jeg spidste på skanderborg festivalen efter at have drukket/røget lidt og sår lå jeg i en halvt drømme tilstand hvor jeg hørte hvad der skete omkring mig men barer havde det godt de piller jeg fik tror jeg oxo var på 10 mg jeg forstår ikke at du ikke kunde mærke noget du borte værer gået ud som et lys mvh doeneg

Dedikeret medlem
Brugeravatar

præcis
Jeg kan fandme heller ikke forstå at 40 mg(!) ikke giver dig en virkning.Du kan høre,10mg.giver en virkning på folk der aldrig har taget ret meget.
Første gang jeg var skæv a morf,var 15-20mg.og jeg brækkede mig som en sindsyg og havde det vidunderligt!!
Wonderdrug... [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

In our memories

Geografisk sted: Periferien af Århus
hmmm jeg har samme problem...

jeg ligger nemlig tilfældigvis inde med en smule Contalgin 10 mg morfin. der står dog benyttes inden 98 [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

første gang.. 10 mg ventede 1 1/2 time.. så godt som nada effekt... knuste en pille og op i næsen.. efter et stykke tid kunne jeg mærke en smule.. men ikke ligefrem det vilde.

2. gang startede med 30 mg og senere 20 mg oveni... kunne heller ikke mærke det store her.

dagen efter havde jeg en smule ubehag i kroppen

Findes der folk som bare af natur som har voldsom høj tolerance overfor morfin?

Insane psychedelia user!

Det ville bare ikk' være så fedt hvis man lå der på oparationsbordet, og lægerne troede de havde bedøvet dig nok, hvorefter de sprætter maven op på dig.. *Av* [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Kan kodein give en virkning, hvis morfin ikke gav nogen virkning?

[ 10 Marts 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

>Flashback
Når du kaster dig over Contalgin,eller andre depot piller,skal du huske at knuse dem!
Men CAVE!Lad være med at gøre det med en 100 mg Contalgin,for så vågner du ikke mere.
I det hele taget ville jeg passe på med at tage over 50 mg,hvis du ikke er vant til at tage Opiater.Jeg ved at(var det Daffy?)en tog 40 mg,og klagede over nul virkning.Den forstår jeg stadig ikke.
>Daffy
Codein indeholder omkring 10%Morf,så det er meget svagere end Morf.
De fleste får kvalme og utrolig skævert allerede ved 15-20 mg Morf.Og lad være med at drikke alkohol.De 2 ting passer ikke rigtig sammen. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

[ 10 Marts 2002: Besked ændret af: Gonzo ]

Insane psychedelia user!

Det ved jeg godt, det var bare N|DK post der gjorte mig forvirret..

<BLOCKQUOTE><font size="1" face="Verdana, Helvetica, sans-serif">quote:</font><HR>Originalt postet af n_dk:
opiat-resistant? Prøvet med kodein?<HR></BLOCKQUOTE>

Jeg tror bare jeg holder mig fra opiater.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

[ 10 Marts 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

In our memories

tror jeg vil knuse 15-20 mg næste gang og så prøve.....

men skuda underligt at jeg knapt nok kunne mærke 50.....

men ok.. de er også gamle.. men aligevel.. så meget af effekten burde da ikke forsvinde

In our memories

så forsøgte jeg mig igen...

2 10 mg contalgin blev knust til et meget fint pulver og ca. 2/3 røg op i næsen.... få minutter efter kunne jeg mærke en smule og pludselig var jeg voldsom lam, og der var dømt nikke dukke [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

morfin er fedt

men jeg er nu mere til ketogan hvis vi snakker bedøvelse, er ketogan egentlig morfin eller noget der ligner???

Junior medlem

Jeg har en ven som har brækket ryggen for nogle måneder siden og han har taget morfin regelmæssigt lide siden. Han er ved at trappe ned nu, men har stadig en kæmpe røvfuld af det liggende derhjemme. Derfor ville jeg lige have noget info her på falderebet før jeg kaster mig ud i at prøve hans herlige medicin.

1)Jeg har læst at morfin kan ryges. Det er vel ikke pilleformen der er tale om, vel? Det lyder usandsynligt at man kan ryge de knuste piller.
2) Er det dét værd? Er trippet alt for fedt?
3) Nogle forslag til Sound&Settings til trippet?

Og ja, jeg har benyttet mig af søgemaskinen inden jeg skrev disse spørgsmål!

Insane psychedelia user!

UTFSESFM ( USE THE FUCKING SEARCH ENGINE SOME FUCKING MORE) [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Nej jeg vil godt nok ikke tro at du kan ryge de piller, det er vel morfin ekstrakt der er blevet hentydet til?

Morfin rusen kan vel ikke kaldes et trip, det er vel mere bare totalt eufori.

Insane psychedelia user!

@Rakii: Start med at tage 10mg. ren morfin, hvis du ikk' kan mærke noget så forhøj med 5-10mg. En normal dosis er ca. 20mg. Men som du kan læse er der nogle der ikke kan mærke 40mg. og andre kan mærke 10mg..

Virkningen er, som punk skriver "totalt eufori". En følelse af velvære.. (Det ved du nok godt.. )

Bivirkningerne kan være opkastning og kvalme.. Og så selvfølgelig afhænighed!

[ 11 Marts 2002: Besked ændret af: daffy duck ]

Insane psychedelia user!

*lol* daffy, Web har ikke postet noget i denne diskution [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Ja, ja.. Vi kan ikke alle være perfekte!.. [img]images/smiles/icon_smile.gif[/img]

Medlem

This goes out to DaffyDuck [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Insane psychedelia user!

Det er sgu' også de stoffer!.. [img]images/smiles/icon_biggrin.gif[/img]

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Du kan godt ryge råmorfin,men det er ikke nogen god ide at prøve at ryge tabletter.Hvis det er stærke sager,som Contalgin,kan de tages med godt udbytte gennem næsen.

Medlem

Geografisk sted: Home sweet home
Er der nogen her der har prøvet at ryge opium og tage amf. For det er en utrolig stimulerende rus. Afm giver den store mængde energi,samtidig med opiums eufori og afslappelse.

Jeg hved dog ikke om amf, har den samme egenskab med opiater i pilleform; men hvis den har kan jeg kun sige at det minder utrolig meget om en god coke tur. [img]images/smiles/icon_wink.gif[/img]

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 25 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]