Citat:
Faktisk er der en ting jeg gerne vil få ud af at trippe, bare svært at forklare hvad det er.. Jeg føler ikke rigtig jeg kender mig selv. Men ikke på den måde som jeg er i virkeligheden... Arghh hmm kan ikk rigtig sætte ord på det.
Jeg forstår godt hvad du siger, ret mig hvis jeg er forkert på den.
Det hele handler om at du ikke er noget til at begynde med,
og at du ikke kender dig selv, fordi du prøver at blive bevidst om dig selv.
Hvad er jeg? intet
Men du kan blive kan du!
Og selfølgelig kender du ikke dig selv, fordi du ikke er dig selv.
(men et mix af alt andet)
Du skal indse at det du er, er helt op til dig selv.
Det handler så om at genopbygge det du vil kalde dig selv.
Og det kan man heldigvis med nogen substanser.
(tryptaminerne er specielt gode til dette)
Citat:
Nu siger du søg ud i naturen, mener du svampe? Jeg har ingen erfaring med dem, men jeg har da tænkt mig at udforske det en gang.
Jeg sagde ikke du skulle søge i naturen, men at min personlige mening er at i naturen finder vi de ægte psykedika.
(dette er dog min personlige mening, og jeg er sikker på mange herinde ikke er enige )
Citat:
Jeg har set folk der ikke har behandlet stoffer med respekt har været i de kredse. Jeg valgte dog hurtigt at smutte da jeg ikke kunne holde ud at se dem ødelægge sig selv. De ville ikke høre efter og var ligeglade. Lige pt. er jeg den eneste i min omgangskreds der har noget at gøre med stoffer,
Jeg er meget glad for at høre dette, og hold nu ud.
Du er allerede på rette kurs, og det bliver kun bedre hvis du fortsætter af den vej du kører nu.
Citat:
mener du svampe? Jeg har ingen erfaring med dem, men jeg har da tænkt mig at udforske det en gang.
Jeg vil helst ikke anbefale nogen at spise svampe, da det efter min mening er et meget misforstået emne og slet ikke burde rangere som det gør.
Efter min mening er svampe et af de mest ægte og frygtede psykedelika.
Og folk forholder sig til dem helt forkert, og tager alt for små doser, og får dårlige oplevelser de ikke er i stand til at modtage.
Men hvis du er klar på det, kan jeg fortælle dig at jeg nok ikke havde været her idag, (smilende) hvis det ikke havde været for de små sataner.