Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 07 jul 2025 22:30

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste
Forfatter besked
 Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: I geometriens hule, uha uha!
Godt klaret. Det er jo som bekendt de første par dage, som har lettest ved at tage modet fra dig. Glæder mig at høre, that you're still going strong!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Svedturende forsvandt efter 4 dage for mig så hvis det er ens for dig er der jo ikke så langtid igen :D

Keep it up!

Titel:
Medlem

jeg har aldrig haft sved ture, og har haft et ret hæftigt forbrug, pauser også selv nu, men ved hjælp af truxal. synes mere det er det psykiske.. man tænker hele tiden på hash :/ men er ikke så slemt mere..

held og lykke

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus N
Mine søvnproblemer står på.. konstant! Så snart jeg lukker øjnene og slukker lyset om aftenen/natten, er det som hele verden vælter ned over mig. Jeg kan slet ikke styre mine tanker, når jeg prøver at sove. Plejer at skulle bruge alt fra 1-5 timer på at falde i søvn... Det hjælper at være fysisk træt, og sørge for at få lavet dagens gode gerning. Ellers hjælper det også at sove sammen med en sød pige, eller lige få taget en aftenrykker... :P

mvh bubbles

Titel:
Medlem

bubbles skrev:
Det hjælper at være fysisk træt, og sørge for at få lavet dagens gode gerning. Ellers hjælper det også at sove sammen med en sød pige, eller lige få taget en aftenrykker... :P

mvh bubbles

zolpidem eller truxal <3

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Meditation kunne også være et mere "naturligt" alternativ til alle de andre løsninger.

Jeg har haft en periode, hvor hver gang jeg skulle sove begyndte at tænke utrolig meget. Så var jeg i Thailand på ferie, og købte tilfældevis "The Essential Dalai Lama" - en bog med nogle taler af Dalai Lama'en, og nogle teknikker til newbie meditation - men altså, jeg begyndte at lave vejrtræknings-øvelser, og de virker meget afslappende og har hjulpet mig.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Fyn er fin
held og lykke med det, jeg er også selv på rygestop her, en uge and still going strong. Jeg havde røget hver dag i to år, og jeg savner det stadig lidt om aftenen men det er blevet meget bedre bare på den første uge, svedeturene er ovre og søvnen er også blevet bedre.

Titel:
Medlem

Jaspar skrev:
Meditation kunne også være et mere "naturligt" alternativ til alle de andre løsninger.

Jeg har haft en periode, hvor hver gang jeg skulle sove begyndte at tænke utrolig meget. Så var jeg i Thailand på ferie, og købte tilfældevis "The Essential Dalai Lama" - en bog med nogle taler af Dalai Lama'en, og nogle teknikker til newbie meditation - men altså, jeg begyndte at lave vejrtræknings-øvelser, og de virker meget afslappende og har hjulpet mig.

Lyder spændende, det vil jeg lige tjekke op på :)

Er på dag 3. uden røg.. Glæder mig til at mærke opklaringen om et par dage :) Søvnproblemerne er der stadig, men var knap så fedtet ind i sved til morgen :D Endnu en gang, tak for opbakningen :)

Titel:
Medlem

Zorglub skrev:
held og lykke med det, jeg er også selv på rygestop her, en uge and still going strong. Jeg havde røget hver dag i to år, og jeg savner det stadig lidt om aftenen men det er blevet meget bedre bare på den første uge, svedeturene er ovre og søvnen er også blevet bedre.

Og held og lykke til dig.. Skriv en update en gang imellem hvis du lyster.. Tråden er for alle :)

Titel:
Medlem

Dag 4. uden røg.. Begynder så småt at mærke skallen klarer mere og mere op :) Har lige fået mit baldrian rod hjem.. Det kan anbefales :)

Edit: 6 dage gået nu & still going strong :)

Titel:
Medlem

Dag 8 :)
Sover efterhånden fint igen, hvilket er ret nice.. Selvtilliden og humøret har fået et løft af dimensioner :)
Tror jeg vil nøjes med at fortsætte med updates 1 gang om ugen, nu det værste er overstået.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Lille update fra mig :D

4. dag uden røg, søvnen er ikke god, men humøret er fjong :P

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

bubbles skrev:

Det lyder til at gå fremad. Kanon! :D

Held og lykke til alle jer, der prøver at stoppe med urten. :)

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Ja, godt klaret drenge!

Lithium>> jeg syntes ikke at truxal er anbefalelsesværdigt - i mine øjne et rigtigt nederen psykofarmeka...

HVIS man endelig skulle ty til at bruge medikamenter ville jeg anbefale et bensodiazepin - til de første 2-5 dage som sove middel....

Hvis du ryger bong siger min erfaring mig at du burde skrifte over til joints et par dage og derefter stoppe, men en kold tyrker uanset skader dig på ingen måder=)

Titel:
Medlem

bubbles skrev:

Sweet :), syntes os humøret får et boost uden lige.. Kører det stadig?

Titel:
Medlem
Brugeravatar

McPuffy skrev:
bubbles skrev:

Nej, jeg faldt i i går(tirsdag), da der var champions league med gutterne og der kom lidt alkohol i blodet... Det var svagt og jeg er lidt skuffet over mig selv, men det er bare op på hesten igen :P Har bestemt ikke mistet troen, eller lysten til at stoppe, men en anelse demoraliserende er det da, at skulle starte forfra :oops:

mvh bubbles

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Man falder i før eller siden, og jeg tror, at det var en god ting, at du faldt i. Hvorfor? Fordi du finder ud af, hvordan du egentlig har det med røgen - du er skuffet over, at du faldt i, det er der jo en grund til. Mit gæt er, at du er glad for alle de positive ting der er dukket op, efter du kvittede røgen, og så er du skuffet over, at du spændte ben for dig selv.

Sådan havde jeg det ihvertfald, da jeg røg i.

Titel:
Medlem

bubbles skrev:
McPuffy skrev:
bubbles skrev:

Nej, jeg faldt i i går(tirsdag), da der var champions league med gutterne og der kom lidt alkohol i blodet... Det var svagt og jeg er lidt skuffet over mig selv, men det er bare op på hesten igen :P Har bestemt ikke mistet troen, eller lysten til at stoppe, men en anelse demoraliserende er det da, at skulle starte forfra :oops:

mvh bubbles

Det bare i gang igen :) Du starter jo hellere ikke helt fra 0 igen, da du jo havde 4 dage uden.. Husk det ;)
Havde egentlig os regnet med det ville være svært når der kom pils på bordet.. Overraskende nok, hyggede jeg mig fint i min alkoholtåge, og havde no problem med at række jointen videre, uden at tude over jeg ik' fik smagt :D

Titel:
Insane psychedelia user!

bubbles skrev:
jeg faldt i i går(tirsdag), da der var champions league

Der var fandme også noget at fejre! Billede Jeg hylder de engelske footie-hold. Og tilbage til topic...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Update:

Jeg holder mig på hesten og føler mig nogenlunde ovenpå. Jeg har dog drukket en smule meget de sidste fem dage, ikke hamre lam, men bare en lille skid i øret(ca.3-10 genstande)... Det gør det nemmere at sove og slappe af. Jeg er dog meget obs på ikke at erstatte det ene med det andet, det er kun lige en overgang :roll: :P

hvad med jer andre??

mvh bubbles

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 95 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3, 4, 5  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]