Tak for forståelsen, det er rart man ikke er alene om alt det her, hvis jeg var det ville jeg nok ende op med at blive overbevist om at jeg er en psykotisk besat misbruger.
Citat:
Jeg har en stigende opfattelse af at entheogene planter prøver at kommunikere et fundamentalt budskab igennem, ikke kun til enkelte personer, men til menneskehedens kollektive bevidsthed som sådan.
Det er som om de gerne vil have os til at udtrykke deres sprog,
ikke bare inde i os selv, ikke bare til at hjælpe os igennem nuværende stigende psykiske sygdomme vi ser over alt..
Muligheden for at overkomme alt programmering fra barndommen, og leve et mere stabilt, humørfuldt liv med mere "mening"
alle i vores samfund er efterhånden skizofrene kannibaler der stræber efter mere og mere magt. Så de kan belønne deres ego.
Jeg vil gerne tro at visse entheogener er fuldt ud rationelle.
Rationalitet må være produktet af større og større perspektiv.
Perspektiv, bliver til perception, perception vil så blive til definition.
Rationalitet som den der viser vejen.
Shamanisme handler ikke om oplevelserne i sig selv,
shamanisme handler om, er hvad man bruger oplevelserne til bagefter.
Og blive til dem bagefter, og bruge dem til at "guide" og hjælpe vores sataniske, fraktale, ødelagte samfund.
Fordi vores samfund har i alt sandhed brug for alt den hjælp den kan få, og hvem skulle hjælpe dem hvis ikke Gaia selv.
Citat:
Ordet "bevidsthed" skal i denne sammenhæng ikke forstås som noget isoleret og betragtende, men mere som en udkrystalisering af information og intentioner jeg opfatter som værende af dyb betydning.
Jeg er selv kommet frem til samme konklusion.
Bevidsthed er i mine øjne som du siger ikke noget isoleret, fordi hvis du isolerer din bevidsthed, vil kun du opleve din bevidsthed.
Dit ego vil beskytte dig, og fremlægge kun det der vil gøre dig selv mere magtfuld og bedre.
(i et desperat forsøg på at gøre dig selv til mere end du er)
Denne tendens er resultatet af mange års troen på det vi ser idag,
Penge, magt, mere og mere..
Fordi det ubevidste individ
(et individ der ikke er bevidst om at han er bevidst)
ikke lærer af deres fejl.
De genopbygger kun samfundet på grundlag af tidligere modeller, og begår samme fejl om og om igen.
Bevidsthed er som du også siger information, man kunne gå så vidt at sige, ægte bevidsthed vil kun være bevidst om rigtig information, og kun bevidst om det der kan hjælpe andre,
og ikke dig selv og dit stigende behov for ego.
Ovenover lyder for mig som noget den entheogene verden har gjort meget klart for mig, og heldigvis har jeg lært hårdt nok af mine fejl, til at jeg kan krybe uden om de mange fælder der er i det her samfund.
Hvad den entheogene verden også har lært mig, er den har fjernet mig fra mit tidligere selvdestruerende ego.
alt skal instinktivt opfattes som noget godt, noget andet og ikke en del af mig selv.
(som egoet ellers meget gerne vil have credit for)
Sandheden er egoet i dette samfund er den største skadelige barriere menneskeheden hidtil har stået til regnskab for, som et produkt der er udviklet til at gøre os selv mere produktive, men i den moderne verden ikke duer til noget, fordi det er ego. og ikke "delt bevidsthed"
som man kunne kalde det modsatte af ego.
Menneskeheden har STORT behov for at løsrive sig fra egoet.
Propaganda, fascisme, prohibition, frygt, magt, kontrol,
Du har bare at være enig i hvad vi siger, ellers burer vi dig inde, Du skal tænke hvad vi tænker, ellers er du ikke en del af os.
Og nej du må ikke være mærkelig og bestemme over dig selv,
eller opbygge din egen definition af verden.
Du SKAL følge vores regler og præmisser ligesom alle andre.
Du må faktisk slet ikke tænke, kun følge vores ordre.
Vi ville slet ikke være her hvis psykedeliske stoffer ikke havde været her. I form af rollen af psilocybin påvirkning af menneskehedens evolution på de tidligere græssletter i Africa, folk der ikke er på stoffer var bagud i udviklingen af alt. Fakta er, når man snakker om menneskehedens evolution, folk der ikke er på psykedeliske stoffer er ikke rigtige mennesker.
De er faldet til en lavere tilstand, hvor de nemt bliver programmeret til at tro det de gør, grænsedefineret meget nemt.
Vi vil ikke have for mange mennesker der spørger hvor magten og pengene i virkeligheden begiver sig hen imod.
Informeret af psykedeliske stoffer, vil folk måske stoppe med at gøre honnør.
Opfyld dit politiske job, gør dit arbejde, gør det du nu vil, og vær en del af os.