Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:35

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste
Forfatter besked
Medlem

Geografisk sted: Far Away
Er der nogen der ved om denne blanding er farlig? Eller hinandens trip ned? Overvejer med en kammerat at gå igang med noget lignende i weekenden nemlig :lol: ?

Medlem

Canax skrev:
Er der nogen der ved om denne blanding er farlig? Eller hinandens trip ned? Overvejer med en kammerat at gå igang med noget lignende i weekenden nemlig :lol: ?

jeg synes det er en rigtig god kombo, og man kan bedre huske ens ketamin trip, så det er okay hvis du har erfaringer med begge dele.. men ikke gør det alene synes jeg, man kunne blive kvalt i sit bræk hvis man ikke har noget til at hjælpe.. og 15mg 2cb oralt og 100mg (i næsen) ketamin når det peaker. jeg redoserede ketamin. det er total meltdown

edit: ketaminen slår ret hårdt ned på 2cb visuals

Senest rettet af Lithium 26 feb 2007 17:28, rettet i alt 2 gange.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: vestsjælland
Jeg plejer at holde mig fra at blande downers og psykedelika. Men angiveligt skulle ketamin være lidt psykedelisk, og 2c-b primært visuelt - har holdt mig fra begge substancer indtil videre - så måske er der lidt sjov at hente der :).

Hvor skadeligt de to ting blandet er har jeg ingen viden om :/, men du må endelig fortælle om oplevelsen, hvis du gennemfører den.

God fornøjelse :)

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Bergthora skrev:
Men angiveligt skulle ketamin være lidt psykedelisk

Haha, ja bare lidt :lol:

Jeg har prøvet begge dele hvor for sig, og jeg kunne forestille mig, at det kunne være en rigtig god kombination. Jeg ville nok vælge, at tage ketaminen efter 2c-b'en har rundet højdepunktet, for ketamin har en dejlig evne til at booste det stof, man kombinerer med, så man får endnu mere 2c-b farvelade for pengene. Det er lidt et gæt, men et kvalificeret et af slagsen 8)

Titel:
Medlem

Nu er jeg mere til at tage 2c-b'en narsalt.... Hvad vil I så mene er en rimelig dosis? Har taget det 2 gange tidligere, hvor jeg har fået meget kraftige visuels og langt og meget vildt trip.. Men der var dosen også noget der ligner 30-40mg gennem næsen :P ... Men ja, som I andre siger regner jeg også med vi starter med 2c-b'en og Keta når vi er godt igang.... Setting bliver i en lille lejlighed på 20-30km. Hvor vi regner med at blive 3-5 stykker.... Men ingen har lyst til at være trip-sitter? Hvor vigtig vil I mene han ville være i denne combo?
Ud af de 5 vi bliver er det kun den ene og undertegnede der har erfaring med 2c-(x)..

Titel:
Medlem

10-15 gennem næsen. (kun så meget fordi du normalt sniffer 20-40, selv ville jeg sniffe 5-8 )
ved ikke om det er så godt med så mange "nybegyndere", men da jeg fik det dårligt, blev min kæreste helt klar i hovedet, og kunne hjælpe mig ud på badeværelset

Senest rettet af Lithium 26 feb 2007 18:07, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Århus
Canax skrev:
Hvor vi regner med at blive 3-5 stykker.... Men ingen har lyst til at være trip-sitter? Hvor vigtig vil I mene han ville være i denne combo?
Ud af de 5 vi bliver er det kun den ene og undertegnede der har erfaring med 2c-(x)..

Hmm.. Jeg ville så absolut ikke tage ketamin og 2c-b samtidig, når det var første gang med begge stoffer. 2c-b kan i sig selv være meget fysisk og psykisk intenst(ihvertfald for mig), og med ketamin ovenpå kunne det godt gå hen og blive lige lovligt sært for en førstegangsbruger af begge drugs.

Desuden er det altid godt, at have en ædru person til at holde øje med de andre under ketaminpåvirkning, da nogen har en tendens til at brække sig af det, og det kunne meget hurtigt udvikle sig til en grim situation, hvis alle 5 mand ligger i k-hole uden noget opsyn.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

shinsou skrev:
Hmm.. Jeg ville så absolut ikke tage ketamin og 2c-b samtidig, når det var første gang med begge stoffer. 2c-b kan i sig selv være meget fysisk og psykisk intenst(ihvertfald for mig), og med ketamin ovenpå kunne det godt gå hen og blive lige lovligt sært for en førstegangsbruger af begge drugs.

:yeah:

God HR er altid at prøve stofferne, før man forsøger sig frem med kombinationer med disse. Og jeg kan også give shinsou ret i, at 2c-b for mange kan være ret så intenst selv ved lavere doser.

Titel:
Medlem

Lithium skrev:
10-15 gennem næsen. (kun så meget fordi du normalt sniffer 20-40, selv ville jeg sniffe 5-8)
ved ikke om det er så godt med så mange "nybegyndere", men da jeg fik det dårligt, blev min kæreste helt klar i hovedet, og kunne hjælpe mig ud på badeværelset

Skal lige siges at de 20-40 kun skete første gang fordiu det var en misforståelse... Det var en meget tung og måske ikke behagelig følelse, så tror jeg holder mig til 10-15mg...
Nej, det strider rigtigt nok imod sund fornuft kan jeg godt selv se. . :shock:

Titel:
Medlem

Canax skrev:
Lithium skrev:
10-15 gennem næsen. (kun så meget fordi du normalt sniffer 20-40, selv ville jeg sniffe 5-8)

Skal lige siges at de 20-40 kun skete første gang fordiu det var en misforståelse... Det var en meget tung og måske ikke behagelig følelse, så tror jeg holder mig til 10-15mg...
Nej, det strider rigtigt nok imod sund fornuft kan jeg godt selv se. . :shock:

jeg synes også 10-15mg er ret meget gennem næsen plus ketamin..
prøv med højst 10 når det er din første gang imo :)

edit: har de andre prøvet nogen af delene? gi dem en mindre dose end til dig selv

Senest rettet af Lithium 26 feb 2007 18:27, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Citat:
Og jeg kan også give shinsou ret i, at 2c-b for mange kan være ret så intenst selv ved lavere doser.

Ingen tvivl om det... MANGE ekstreme visuels på min første tur med dette stof... For at nævne et par: en ven som ikke havde taget noget var for mig den aften djævelen, til tider med horn og det hele, han opførte sig meget ondskabsfuldt og "prøvede at trække mig ned i et sort hul"...
Anden lidt mere opmuntrende ting var da vi sad og så Qlimax DVD'en 2006 (Film fra et hardstyle event i Holland, hvor der er mange lyseffekter) under den film følte jeg at jeg styrede lyset fra fjernsynet, kunne kaste det rundt i hele lokalet vi sad i:lol: ... Alt dette skete på første gangs trippet hvor dosen blev misforstået så den nok lå på de 30-40mg :shock:

Titel:
Medlem

Der er ingen som har flere erfaringer til dette :? ?

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Alt dette skete på første gangs trippet hvor dosen blev misforstået så den nok lå på de 30-40mg

Det var fandme noget af en start dosis :shock:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Canax skrev:
Der er ingen som har flere erfaringer til dette :? ?

Joeh, det skulle jeg da mene. Mener også at der er et par rapporter om denne kombination i triprapports-sektionen. Det er en velkendt kombination, som de fleste anser for at give en god synergi sammen.
De fleste gange jeg har taget ketamin (hvilket immervæk er nogen stykker), har jeg kombineret det med 2C-B. Jeg synes at ketamin for sig selv er en meget "abstrakt" oplevelse, og at det hjælper hvis man samtidig har en let dosis af noget psykedelisk i kroppen til at "fortolke" hvad der sket i sindet på en nogenlunde opfattelig måde. Jeg har forsøgt mig med et pænt udvalg af forskellige psykedeliske katalysatorer for ketamin-oplevelsen. Nogen virker til ikke helt at harmonere med ketamin-oplevelsen (f.eks. svampe), andre er så langvarige, og så dybe i sig selv, at det virker dumt at skulle til at tage ketamin ovenpå (f.eks. LSD). DPT og 2C-B virkede til i mit tilfælde at have passende egenskaber til at kombinere med ketaminen.
Min normale dosis 2C-B for at booste ketaminoplevelsen, var på 12-15 mg nasalt.
Jeg gjorde det oftest alene, hvilket jeg næppe ville bryde mig om at gøre ældre og (lidt) klogere som jeg er nu. I hvert fald for mig KAN 2C-B nogen gange inducere opkastning, og det ville jeg meget nødigt opleve med en heftig dosis ketamin i blodet. Så jeg kan kun tilslutte mig de som anbefaler at have en nogenlunde sober tripsitter imens.

Titel:
Medlem

Farmand skrev:
Citat:
Alt dette skete på første gangs trippet hvor dosen blev misforstået så den nok lå på de 30-40mg

Det var fandme noget af en start dosis :shock:

Det var også et på nogen måder skræmmende trip.

Tror nu at jeg her første gang efter at have læst jeres erfaringer vil tage Keta som et solo trip :) ... Hvad vil I anbefale som startdosis, når man har HR i baghovedet :wink: ? Har vist fundet mig et udemærket setting, og blir sammen med et par andre gutter hvor vi vist blir 2 på Keta og et par stks på 2c-c :lol:

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: On a placid island of ignorance amidst the black seas of infinity
Canax skrev:
Tror nu at jeg her første gang efter at have læst jeres erfaringer vil tage Keta som et solo trip :) ... Hvad vil I anbefale som startdosis, når man har HR i baghovedet :wink: ? Har vist fundet mig et udemærket setting, og blir sammen med et par andre gutter hvor vi vist blir 2 på Keta og et par stks på 2c-c :lol:

Med solo trip mener du at du vil tage stoffet som den eneste substans, eller at du vil tage stoffet mens du er alene? Betegnelsen "solo trip" anvendes som regel (herinde i hvert fald) om trips som folk tager uden at andre mennesker er i nærheden. Men jeg kan næsten forstå på resten af din post at det ikke var hvad du mente.
Mht. dosis kommer det meget an på hvad dine intentioner med at tage ketamin er. Lavere doser (<60 mg eller deromkring) synes jeg ikke giver nogen vildt interessant oplevelse som sådan. Man er stadig ret mobil, om end balancen bliver noget medtaget, og man kan stadig være nogenlunde socialt aktiv. Ved højere doser er der et skarpt spring i hvordan stoffet virker. Man kan blive fuldstændigt inkapaciteret, og absolut ikke socialt funktionel på nogen normal måde. Omvendt er det også her de virkeligt interessante effekter efter min mening viser sig.
Uanset hvad du vil, bør du dog starte med en ret lav dosis første gang - for at se om din krop har det OK med stoffet, og for at se om du overhovedet kan lide at få trukket sindet i den retning som ketamin går. Det er dumt at gå efter det store gennembrud første gang - der kommer nok rig mulighed for det ved senere lejligheder.

Senest rettet af Prometheus 28 feb 2007 20:29, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Prometheus skrev:
Canax skrev:

Med solo trip mener du at du vil tage stoffet som den eneste substans, eller at du vil tage stoffet mens du er alene? Betegnelsen "solo trip" anvendes som regel (herinde i hvert fald) om trips som folk tager uden at andre mennesker er i nærheden. Men jeg kan næsten forstå på resten af din post at det ikke var hvad du mente.
Mht. dosis kommer det meget an på hvad dine intentioner med at tage ketamin er. Lavere doser (>60 mg eller deromkring) synes jeg ikke giver nogen vildt interessant oplevelse som sådan. Man er stadig ret mobil, om end balancen bliver noget medtaget, og man kan stadig være nogenlunde socialt aktiv. Ved højere doser er der et skarpt spring i hvordan stoffet virker. Man kan blive fuldstændigt inkapaciteret, og absolut ikke socialt funktionel på nogen normal måde. Omvendt er det også her de virkeligt interessante effekter efter min mening viser sig.

Mig der lavede en fejl, mener at det er det eneste jeg vil indtage :) ... Okai, men hvad med at starte med 50mg.. Også evt. redosere? med 20mg indtil man har fået nok? Vil gerne lige starte lavt for at være på den sikre side :)

Titel:
Dedikeret medlem

Geografisk sted: Midtjylland
IMHO kan du godt ligge ud med 70 mg. og så redosere (40 mg.) efter en halv times tid efter forgodtbefindende.

Edit: Btw, rejser til thailand imorgen i 4 uger, så i hører ikke mere fra mig i et stykke tid. Tjek postcount! HOHO!

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

Citat:
Edit: Btw, rejser til thailand imorgen i 4 uger, så i hører ikke mere fra mig i et stykke tid. Tjek postcount! HOHO!

Go tur. Husk at bringe en masse kratom med hjem 8)

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

...

Senest rettet af Dekadenz 27 nov 2007 22:40, rettet i alt 1 gang.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 21 indlæg ]  Gå til side 1, 2  Næste

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]