Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 20 jun 2025 09:48

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
 Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej Ansuz.
Wow - dette er for mig den mest interessante tråd længe - tak.
Jeg har mange års erfaring med div psykedelika og nogle års intensiv og seriøs erfaring med ayahuasca.
Mens jeg læste hele tråden, har jeg taget notater om det der lige faldt mig ind/skulle kommenteres. Så håber ikke det bliver for rodet...
Men langt bliver det - så hold fast...

Allerførst vil jeg sige at du som 18 årig virker meget moden, ansvarlig og afklaret med dit formål. Netop dette gør at jeg er nødt til at skrive "lidt" til dig.
Mht. At du ikke bryder dig om at sige nej til din ven... pas på dig selv, og sig nej, hvis du er den mindste smule i tvivl! –For jeres begges skyld. Måske er du klar, men han er ikke!!!
Nej, mht. astmamedicinen er du ikke klar, før du ved om det er sikkert.
Ayahuasca er så kraftigt et psykedelika (det kraftigste jeg nogensinde har været nærheden af!!!), at det vil ændre resten af dit liv
– derfor vildt vigtigt at du rejser sikkert – vent til du har den rette erfarne sitter. En meget vigtig del af set & setting!

Ny sitter/ceremonileder, der evt kan sørge for en slags struktur du kan ”holde fast i”,
når alt forsvinder i multi-dimensionelle mønstre og mærkelige væsner, der ikke kommer fra denne verden.
Vigtigt at din sitter ved, hvad ayahuasca er (fra egen erfaring), da det er noget helt, helt andet end svampe!
Og din sitter skal ikke rejse sammen med dig. Du skal vide, at han er der for dig anytime – især pga dine ret traumatiske oplevelser og dit formål.

Jeg har selv haft en meget kraftig ayahusca session kort tid efter at en meget nærtstående døde.
Vær klar – dødens verden (som jeg oplevede den) kan være meget (uendeligt) dyb og mørkere end mørk.
Mere skræmmende end noget andet nogensinde før!
Mærke den dødes angst. Evt dæmoner. Døde, der ikke helt er gået over endnu.
I dødens verden findes mange underlige og ikke altid harmløse væsner.
Ayahuasca´ens spirit åbner op for alle planer i alle verdener.
Dæmoner kan blive ”lukket ind her” (og jeg er altså ikke en af de der kristne der taler om dæmoner og den slags!).
Men når din intention er at kontakte dødsriget, er det ultravigtigt, at din sitter kan deale med eventuelle ”klæbe-dæmoner”.

Før din rejse: stil ayahuascaens spirit et klart spørgsmål og fokuser på din intention.
Men pas meget på med ikke (som vi er nogle, der har gjort i starten – pyyyyh) at stille for stort et spørgsmål.
Bedre at stille et ydmygt spørgsmål i starten, indtil du ved, med hvilken kraft der bliver svaret...
For der bliver svaret krystalklart og meget kraftigt.
Så stil kun spørgsmål, som du er klar til at få svar på – for når først du er der, findes ingen emergency-exit...

Meget vigtigt!!!: Du skriver om at have tlf.nr på psykiatrisk skadestue tilgængeligt ved trippet – Neeeeeeej! Det må du altså ikke
– hvad tror du de vil gøre ved dig, hvis du dukker op der vildt langt ude på ayahuasca?
Udpumpning? Spændetrøje? Psykofarmaka? DON´T!
Hvis jeg havde haft tlf.nr med på trip (og brugt det), var jeg tvangsindlagt for good..
Ayahuasca bringer dig derud, hvor vanviddet starter og slutter,
derud hvor alt ophører – intet existerer
–kun vanviddet, døden, livet,
det mærkelige udefinerlige space imellem liv og død...
Vanviddet og mange planer/verdener som er så fremmede for vores rationelle selv, at vi ofte kan føle, at vi er blevet vanvittige (under trippet).
Pyh, jeg er stadig levende og mentalt rask.

Du skriver noget om, at din mave skal være klar.
Det lyder nærmest som om, at du vil undgå at brække dig...
Jamen det er en vigtig del af healing/renselsesprocessen. Her mener jeg ikke kun renselse på det fysiske plan, men på alle planer.
Har oplevet hvordan jeg ved at brække mig, har givet totalt slip og åbnet op totalt for ayahuascas spirit og dens healing power.
Jeg har på ayahuasca oplevet det smukkeste, mest skræmmende, vanvittigste, psykedeliske og mest grinagtige toilet ever.

Jeg har prøvet både at faste flere dage før (problem at der intet var at kaste op da min krop ville kaste op)
Og at spise let og faste de sidste 5-6 timer før (lækkert med noget kroppen kunne ”arbejde med” i bræk-processen)
Sørg for at drikke nok vand i de 5-6 timer.
Evt mod slutningen kan du drikke lidt ingefær te, der kan modvirke kvalmen lidt,
så du kan holde drikken nede i den første times tid – indtil det er optaget i kroppen.

Mht til spirocort, bricanyl og MAOI. Jeg ved det ikke.
Før du er sikker, vil jeg på det kraftigste råde dig til ikke at tage ayahuasca.
Tænk nu, hvis du får brug for din inhalator, og der er en reaktion pga maoi.
Normalt siger man, at ingen medicin må indtages – bare for li´som at være sikker. Men undersøg det til bunds.
Forkerte stoffer/mediciner blandet med MAOI kan i yderste konsekvens have en dødelig udgang.

Og tænk nu hvis du f.ex bliver vildt bange på trippet, og angsten fremprovokerer et astmaanfald,
og du efter at have taget bricanyl ikke kan skelne, om det er en alvorlig tilstand, der skal under lægebehandling (modgift),
eller om du bare er bange og meget meget meget surrealistisk...

Men anyway - rigtig god fornøjelse og sikker rejse. Én ting kan jeg love dig: dit liv bliver aldrig mere det samme...

Titel:
Junior medlem

En fantastisk post Banisteriopsis!
Det er godt med en erfaren Ayahuasca brugers ærlige udtalelser om mit projekt.
Jeg vil nu prøve at give nogle svar til de spørgsmål og problem stillinger du har sat op.

For det første, med hensyn til min ven - Jeg har siddet og tænkt meget over det hele aftenen, hvilket jeg har fundet ud af var en god ting at gøre - Jeg syntes jeg har lært en hel del mere om ham som person. Førhen, så jeg ham som min intellektuele mentor, en vis mand der var 40år yngre end han burde være. Men i aftes gik der et par ting op for mig. Dels, virker det til at han har en indre konflikt mellem hans yngre jeg - Den uansvarlige, rock 'n roll singing pseudo-rebel som kan blive ved, og ikke formår at sige stop når han burde. Og dels hans ældre jeg, den gamle intelligente mand med det grå skæg. Nu kender jeg ikke til hele hans livs historie, men den opfattelse jeg har fået af ham er, at han er komplet forvirret omkring hvilken vej han skal gå. Han virker lidt rodløs i sit liv, han flyder lidt frem og tilbage, og på et eller andet punkt har han bare lyst til at give op - Pakke tasken, og flytte tilbage til sin far i de trykke rammer. Det er som om han ikke kan kapere den situation han sidder i, at han fløj fra reden lige det år for tideligt.
Jeg tror alt dette kan have en stor indflydelse på hans trip, især da han indtil vidre kun har givet udtryk for at han vil ud hvor han ikke kan bunde. For ham, tænker han måske at det er et wakeup call der kan nedbryde den monotone hverdag - Men jeg tror, at det er langt større en hvad han kan håndtere. Han kunne sagtens gøre sig klar psykisk til det, hvis han bare fik noget tid - Men på nuværende tidspunkt ville det bare gå alt for stærkt.
Jeg har derfor besluttet ikke at tage ham med på rejsen, da jeg ikke kan garantere for hans ve og vel. Hvis han vil gamble og give sig i kast med større ting end han kan håndtere, så er det hans valg. Og det respektere jeg. Men jeg skal ikke være årsagen til en potentiel metaforisk drukne ulykke. Vi teenagere tror gerne vi er supermand, men inderst inde ved vi jo godt at det er en selvskabt illusion som er lavet ud af et forvirrets barns naive ler.

En erfaren sitter.. Ja, den er straks svære. Den optimale sitter for mig, ville jo være en person der har nok viden om Asatroens alle 8 verdener, og som kan guide mig på min spirituele rejse. Men blandt mine venner og bekendte, er psykedeliske stoffer ikke noget mange bruger. Det sker, at der er nogen der har Psilocybin svampe - Eller måske enda LSD eller mescalin. Men jeg kender virkelig ikke nogen psychonauts med en god portion erfaring, ja, jeg er rimelig sikker på at jeg slet ikke kender nogen der har prøvet Ayahuasca(Bortset fra en bekendt, som jeg godt kunne forestille mig havde prøvet det. Han er dog en utilregnlig type som blander stoffer uden omtanke for hvad han kan klare, og ofte har vi været nød til at lægge ham i lås pga. voldsomme slag, spark, flaske kast og sågar trusler med smadret flasker - Altså, langt fra en optimal trip sitter). Et alternativ der måske kunne virke, ville være at finde en erfaren Ayahuasca tripper som ville være interreseret i at give mig en introduktion. Her tænker jeg på, at mødes et par gange før og lære hinanden lidt at kende - Hvorefter en af mine tætte venner ville kunne være en slags secondary trip sitter. Min ven ville kunne fortælle noget om hvem jeg er, og den erfaren Ayahuasca tripper ville kunne fortælle om stoffets og dets effekt - Sammen, ville de have et ret godt overblik over situationen. Hvorvidt dette er muligt, at finde en vildt fremmed som faktisk ville sætte alle de timer af til en person de ikke kender, tør jeg slet ikke udtale mig om.

Jeg prøver at visualisere de dødes rige i mit hoved. Jeg har en idé om hvad jeg kan løbe ind i, hvad jeg måske vil se - Og jeg er sikker på at det ikke vil være let. Jeg vil sikkert være pisse bange. Men tanken om min bror har før hjulpet mig igennem svære tider, og jeg har det på en måde som.. Koste hvad det vil, nu skal jeg se ham, høre ham, røre ved ham, lugte til ham, snakke ved ham. Alverdens ondskab vil ikke kunne stoppe mig, da det set med nutidens øjne, virker som om meget af mit liv har været et stort projekt - Et projekt der skulle gøre mig klar til denne enorme udfordring.
Jeg har en meget stærk fantasi, eller har i det mindste haft. Imens jeg gik igennem min depressions fase i en alder af 15-17 år, lærte jeg utroligt meget om mig selv. Jeg sad ned, og jeg analyserede mig selv, mine tanker, jeg prøvede at få noget struktur over mine meget plettede barndoms minder, at finde ud af hvad er rigtigt og hvad er skabt af min fantasi.. Men jeg gik også ind i en dæmons verden. Jeg er af den overbevisning, alle har en slags dæmon i sig - Ren og skær ondskab, ukontrolleret vrede. Det var hårdt, og det var forstyrrende - Imens jeg kæmpede mod denne dæmon, fik jeg mange pludselige billeder i mit hoved. Det var alt gigantiske vulkaner, kranier hvis hud var blevet spist af fugle, altre til at ofre på, hurtige glimt af totalt død rundt om mig på gaden(Alle mennesker jeg var omringet af, ville i et kort sekund ligne rådne lig). Men jeg holdt ud. Med tiden blev disse billeder erstattet af en grå mark, med et enkelt dødt egetræ lige midt på den.. Og en mørk, melankolsk skygge siddene i dette træ. Hvis jeg var trist, var dette billed mit skjulested - Et sted hvor ingen kunne røre mig. Billedet sad fast i over et år. Men en dag, forsvandt det. Og det blev ikke erstatet.. Før senere. For en morgen vågnede jeg op, og foran mig så jeg en dyb grøn dal - Vandet var klart, en ørn fløj højt på himlen og spejdede ned, en ulv løb rundt i det tykke krat, en bjørn listede ud af sin hugle, hjortene drak af floden, solen skinnede og der var harmoni.. Dette er det billed jeg render rundt med nu. Stadig et sted hvor jeg kan føle mig sikker, men mest af alt et sted jeg kommer for at tænke - Bare tænke over hverdagens problemer, hvad der går mig på, få rydet ud i alt. Og slappet af. Jeg føler det som om, at dette billede har givet mig en form for rustning - En rustning, hvori intet kan røre mig. En rustning, som jeg kan bekæmpe det onde med.
Dette er mere eller mindre hvad jeg husker fra min 15-17årgs alder, den evige kamp, den evige analyse. Tingene er skrevet, som jeg oplevede dem - Næsten som taget ud af en bog, bortset fra dette føltes ægte. Jeg var virkelig i kamp. Og jeg sejrede, og trådte ud som en ny person - Rustet, til at klare verdenen, rustet til at klare ondskab, rustet til.. Bare at klare mig. For det føltes som om, at jeg havde kæmpet mod det ondeste af det ondeste - At intet ondere end dette kunne eksistere. I mine egne tanker ændrede jeg form fra den mørke skygge i træet, til en stor og bred skuldret mand der kunne stå fast, som ingen kunne holde tilbage, som bare kunne marchere fremad. Og jeg gik, men med meget små skridt. For der var noget der holdte mig tilbage - Jeg var uvis om hvad det var, men nu har jeg set det. Det er stadig min bror der hænger fast. Jeg føler, at jeg bliver nød til at møde ham, for at kunne komme vidre - For at kunne se dagen imorgen, og tro på den. Og ikke bare leve i nuet.
Jeg er bange for dødens rige, men jeg frygter det ikke. For al den tillid jeg ikke har haft til mig selv igennem det meste af mit liv, kommer susende af alt sin kraft igennem mine åre, min hjerne, mine ben, mine arme, min brystkasse. Jeg tror faktisk på mig selv.
Samtidig, ved jeg at jeg ikke vil blive i dødens rige - For 1,5 år siden blev jeg onkel, og jeg elsker min niece. Hun blev døbt i kirken, og jeg blev hendes gud fader, samt stod fader - Min søster vidste udemærket at jeg ikke var kristen, men jeg fik alligevel denne ære. Og siden dengang har min hjerne kredset om at skulle beskytte denne pige, og sørge for at hun kunne klare sig igennem livet. At være en støtte for hende, når hun føler sig alene. Hun er som en magnet, hun vil trække mig op igen - For en del af min sjæl, er fuldt ud dedikeret til hende.
Dette var noget af en lang smørre, som jeg måske ikke havde behøvet at skrive. Men jeg tror næppe jeg fornærmer nogen med det, og det føltes godt at komme ud med det på papir. At køre hele episoden igennem, få samlet tankerne om de 3 år i en meget lille koncentreret tekst. Et kapitel af mit liv, hvis du vil.

Puha, det var skam en god information at få!
Jeg vidste faktisk ikke at psykiske skade stuer eksisterede, indtil for få uger siden. Efter en lidt for stor mængde amphetamine blev jeg lidt rundt på gulvet, og snakkede derfor med min psykolog. Han rådede mig til at tage derhen, hvis sådan noget nogensinde skulle ske igen. Men jeg har altid haft en vis paranoia over for det psykiatriske væsen, jeg har altid set dem som en slags halv onde skabninger, som blot kaldte sig for gode.
Efter diverse fortællinger og historier fra både et par nærre venner og fremmede som alle har været på den lukkede, er jeg blevet mere og mere modstander af psykiatrien. Tilføj et par film som har påvirket mig meget, og den følelse er kun blevet stærkere.
Jeg tror sku' at jeg holder mig væk fra den Psykiske skadestue, for når alt kommer til alt, vil deres pacificerende mediciner ikke hjælpe mig. Hvis jeg kommer i kamp med ondskaben, og jeg bliver pacificeret - Så ved jeg ikke om ondskaben ville få overhånd, eller den også ville gå i dvale.
Så lige præcist det råd har forhøjet min bevisthed, og fået mig til at tænke på hvem jeg kan stole på - Den nærmeste familie og vennerne.

Det er skam ikke så meget frygten for at brække mig - Jeg forventer at brække mig, før eller siden. Men jeg læste nogen rapporter på nettet, der rapporterede at de brækkede sig før DMTen kunne nå at blive absorberet, og derfor spildte et trip. Hvis det skete for mig, ville det være noget af et skridt tilbage - Dels fordi jeg vil skulle til at forberede min psyke forfra.
At give kroppen noget at arbejde med under bræk proccesen, lyder jo faktisk som en god idé. Set i bakspejlet, er det ofte de slemme krampe trækninger, som kun formår at hive mavesyre op, som er værst. Jeg tror at jeg vil spise noget vegetar mad(Uden bønner osv, ting med højt indhold af protein. Højst sandsynlig grønne linser) en 6 timer før, og så drikke en 2-3 liter vand op til "Zero Hour". Hvordan lyder det?

Jeg har læst mig frem til, at noget asthma medicin ikke bør tages samtidigt med MAOI. Jeg har ikke fundet ud af hvilket, men vil bruge min tid på at undersøge det nærmere.

Det skal lige siges, at jeg ikke tror min astma egentlig er astma. Jeg har aldrig fået et rigtigt astma anfald, men derimod en række symtomer som kan være kommet på en anden hvis - F.eks er min hals ikke glad for hash, hvilket kan give kraftige hosteanfald - Efter hosteanfaldet kommer som regl en svimmelhed(Hvilket kun bliver forstærket af THCen), som så går over efter et par minuter. Andre gange har det mere været ting som pludselig hovedpine, kvalme, og svimmelhed - Men det var tilbage dengang hvor jeg tog min medicin fast.
Jeg bryder mig ikke selv om medicinen, ihvertifald ikke til brug som medicin - Kommer jeg ind i en daglig rytme med disse to inhalatore, falder min koncentration, jeg bliver hyperaktivt, og ilde til mode - For lige gyldigt hvad jeg gør, er der denne konstante følelse. Spirocourt bruger jeg mere i ny og næ, dvs. ca en til to gange om måneden, for at tilfredsstille min mor. Hun vil jo selvfølgelig gerne have at jeg tager min medicin. Bricanylen er den jeg render rundt med i lommen oftest, og jeg har brugt den en smule rekreationelt(Ved større doser føler jeg en indre rysten, en smule utilpashed - Dvs, ikke et behageligt stof at bruge. Men igennem den her utilpashed og rysten finder jeg et klare syn, så det virker vel som en slags meditation mod større problemer. Jeg bevæger mig dog mere og mere væk fra den), men når jeg endelig tager den er det en slags "vanguard", jeg føler måske der er lidt galt med vejr trækningen, og tager den bare for en sikkerheds skyld. Men jeg står ofte i rum der ikke er meget mere en 7 grader varme, iført en tynd kittel og en skjorte. Der er noget træk, hvilket jo påvirker ens hals og lunger i den grad.
Men som sagt, jeg vil undersøge hvorvidt MAOI og Bricanyl/Spirocourt reagere kraftigt med hinaden.
Kan det testes ved lave doser af hver, eller skal jeg holde mig til det teoretiske på papir?

Men endnu engang, genial post. Den satte virkelig min hjerne igang, og fik mig selvfølgelig til at gå endnu dybere end i dette projekt, at binde mig endnu mere til det. Jeg føler det næsten som om, det er uundgåeligt at jeg ikke tager på rejsen.

- Det er sku' godt nok et stykke tid siden jeg har skrevet så meget på en enkelt dag, men jeg må vel være "In the zone" idag - For selv om jeg ikke har tænkt over mange af de ting jeg skriver, før, så kommer det hurtigt og naturligt til mig. Jeg kan ikke sige, at alt hvad jeg har skrevet er korrekt - Men dette er hvad min hukommelse og psyke siger til mig.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Puha har lige fået læst hele tråden igennem. Det var godt nok en af de mest interessante jeg har læst herinde længe. Jeg troede slet ikke ayahusca var så kraftigt som du giver udtryk for banisteriopsis, men jeg har fået et helt andet syn på det.

Til dig ansuz vil jeg bare sige thumbs up for din ærlighed om dig selv og hvad du vil bruge det til, tror det kan hjælpe dig en del at du er afklaret omkring alle de ting.

God rejse :)

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Hej igen,

Hav ikke for travlt med at skulle prøve ayahuasca lige nu...
Vent til du har den rette sitter og øv dig lidt med svampene imens
-gør dig klar til ayahuasca.
Når du virkelig er rustet til at møde ayahuascas spirit ser du også den rette sitter/situation.
Selv ville jeg ikke have været klar som 18 årig.
Er glad for alle de år jeg brugte med svampe.
Og lær meditation. Vigtigt i forb. med at udforske dit eget psyke og alle de forsk. verdener du vil møde.

Det jeg skrev om psykiatrisk skadestue var med henblik på ayahuasca...
I andre tilfælde vil jeg ikke udtale mig om det.
F.eks er det vigtigt at folk tør søge lægehjælp ved forgiftninger.

Ups - de der 2-3 liter vand du taler om er alt alt for meget...
Sørg for at kroppen får lidt extra vædske, da du ved opkastning mister vædske og i mange timer får du garanteret ikke drukket noget.

Mht. kost: dårlig ide med linser...

Undgå mad med tyramin indhold.
Kombinationen af Tyramin og MAOI hæver blodtrykket og kan forårsage hovedpine eller i værste fald hjerneblødning/død pga forhøjet blodtryk.

Undgå: gærede ting (incl gærbrød), alkohol, ost (mejeriprodukter), kød, banan,
avocado, bønner, linser, kaffe, te, cola, guarana, chokloade (stimulanser), salt.

For flere oplysninger om MAO-inhibitor check evt.:
http://www.healthyplace.com/Communities ... s/maoi.asp
Her står også lidt om at undgå astma-medicin!

Eller lav google-søgning på MAO-inhibitor Ralph Metzner, Ralph Metzner, Jeremy Narby.

Går ud fra at du kender http://www.erowid.org og http://www.maps.org

Titel:
Junior medlem

Geografisk sted: Nordjylland
Virkelig spændende tråd! Tak allesammen!

Men jeg tænkte på om der var nogen som kunne gi mig den helt nøjagtige og aller bedste opskrift på Ayahuasca? Jeg har læst en masse om det og har efter alt hvad jeg har læst stykket en ca. opskrift sammen men jeg er langt fra sikker på om den virkelig er den rigtige fremgangsmåde. Jeg har aldrig prøvet Ayahuasca før og ville gerne ha en opskrift fra èn som har gode erfaringer med det eller måske kunne henvise mig til et sted hvor jeg kunne få opskriften. Jeg har skaffet 25g. Banisteriopsis Caapi, 15 g. Chacruna, 10g. Jurema( Mimosa Hostilis) og 3g Syrian Rue (Perganum Harmala) er der nogen der ved om disse doser af hver ingrediens er nok til en person?
Igen tak for en fed tråd! :twisted:

Makila

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: Fælledparken :P
Hey Anzus, får vi snart en opdatering på hvordan det gik... gik det?

Titel:
Junior medlem

Cubensis Apprentice [ZL] skrev:
Hey Anzus, får vi snart en opdatering på hvordan det gik... gik det?

Går stadig og venter på det rigtige tidspunkt.
Regner dog med at tage rejsen inden april er slut, og lover da også at opdatere her derefter :D

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Månen
har skimmet tråden igennem, og læst det vigtigste... Da jeg selv står med ingredienserne, og føler mod på snart at kaste mig ud på denne rejse selv, vil jeg meget gerne høre om hvordan det gik anszus...?

Mvh. Bonghovedet.

Titel:
Junior medlem

Skrev egentlig min anden post som svar til denne tråd.
http://psychedelia.dk/forum/viewtopic.php?p=239552

Håber det er til nytte.

Fik du nogensinde taget det trip?

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: somewhere in space!
er her nogen som har taget ayahuasca på anti depressiver...som akarin og hexal??

Titel:
Junior medlem
Brugeravatar

Ja, det kunne jeg også godt tænke mig at vide.
Jeg er på hexal, 20mg om dagen og jeg må ærligt tilstå, er jeg er lidt bange for, hvad Ayahuasca gør ved hjernen når man er på antidepressiver.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Eller bare når man er depressiv - medicineret eller ej :roll:

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Antidepressiver og ayahuasca kan være en livsfarlig kombo.
Man må ikke indtage ayahuasca (MAOI) sammen med antidep. medicin - eller medicin i det hele taget! Fare for skyhøjt blodtryk og død.
Og ayahuasca sender dig ud på virkelig dybt vand - faktisk helt derud, hvor der ikke er nogen havbund under det dybe vand - så at være deprimeret som udgangspunkt er en ekstremt dårlig ide.
Ayahuasca er ikke planter, man hverken skal lege med eller lave kamikaze-styrt med.
Hvis ayahuasca bruges forkert (ved forkert tilfælde - f.ex ved depression), kan man skade sin egen psyke ret voldsomt.

Titel:
Junior medlem

Sikke en tråd. Spændende læsning og gode intentioner du har Ansuz.

Jeg er præcis så gammel som du og havde selv en traumatisk oplevelse for lidt under 2 år siden hvor min far skød sig selv. Modsat dig har jeg med psychedelika været utrolig bange for at møde ham eller snakke med ham når jeg har været på endten svampe eller Lsd.

Her vil jeg også understrege vigtigheden i en god tripsitter. For 2,5 måned siden indtog mig og 4 venner svampe og syrer. En 5. ven røg kun hash og virkede derfor som en slags sikkerhedsperson.
Den 5. ven og 2 andre gik på et tidspunkt i 1 time ca. Det var som om min hjerne ikke kunne acceptere at vi nu kun var 3. Der var meget stille og mine tanker fik frit løb. De næste 30 min husker jeg som værende noget af det værste jeg har oplevet. Jeg så gentagne gange min fars ansigt og jeg så akten hvor han begik selvmord igen og igen.

^^

Hvad du kan bruge det til håber jeg er at forstå hvor vigtigt det er med gode omgivelser, og det at møde en afdød ikke i alle tilfælde er særligt rart. Jeg synes dog det lyder som om du er ekstremt godt forberedt og det glæder mig meget.
Jeg har selv overvejet brug af Salvia Divinorum. Jeg har hørt at man med dette stof kan komme i kontakt med afdøde og få afklaret en masse ting. Men på den ene side kunne det være godt for mig. På den anden side skræmmer det mig enormt.

Jeg har selv købt 40g mimosa hostillis pulver hjem og tilsvarende P hermala .

Jeg venter dog med det til sommer hvor vi kan være på stranden eller andet.

Jeg håber alt godt for dit trip, og igen vil jeg understrege hvor stor respekt jeg har for din intention med det.
Hvis det bliver en rigtig positiv rensende oplevelse for dig, så tror jeg helt sikkert jeg vil prøve det samme.

God rejse.

Junior medlem

Tråden er meget gammel i know..

Men Anzus .. hvordan gik det ?

Junior medlem

Det er cirka 15 måneder siden han var aktiv på forummet, jeg tror ikke du skal regne med at der kommer et svar i denne tråd, lidt trist da det er en fin tråd og utrolig spændende.

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 36 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]