Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 23:17

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Kiks
Junior medlem

Heysan, jeg var i Randers og hookede op med en gammel ven som var kommet til Randers fra københavn, og tilfældigvis som gammel vane havde han nogle drugs med, og den stod så på kiks den her gang.

Jeg fik 2 gule jomfruer og følte det somom jeg var skudt af, men jeg tror jeg ikke jeg kan forklare forskellen mellem at være brændt af og ikke være brændt af.. Synes ikk der var den store forskel udover jeg var glad for at se ham min homie igen.
Pillerne ved jeg er rigtig gode og de virkede ihvertfald på min ven, men kan det have noget og gøre med tolerence? - Og hvor meget skal der til før jeg så er brændt af hmm.. Vil ikke kaste mig hovedkuls ud i kiks igen hvis ikk jeg kan mærke en skid.. :)

Titel:
Dedikeret medlem

hvis du tager kiks hver weekend, har du nok en høj tolerance,
hvad vejer du i forhold til din ven ? :)

Titel: hehe...
Junior medlem

Haha jeg vejer ca. 5kg mere end ham.. men jeg er så også en del højere :P

Titel:
Junior medlem

og nej jeg tager ikke kiks hver weekend.. men synes ikke det var så overdrevet brændt af som jeg har været før på La Coste piller... og alle de andre blev sgu bare skudt af, af dem og jeg synes de var sådan jævnt kedelige...

Titel:
Psychedelia Sponsor
Brugeravatar

CraLiz skrev:
og nej jeg tager ikke kiks hver weekend.. men synes ikke det var så overdrevet brændt af som jeg har været før på La Coste piller... og alle de andre blev sgu bare skudt af, af dem og jeg synes de var sådan jævnt kedelige...

Da du tog de 2 gule damer hvor langtid siden var det så du havde din sidste MDMA session?

Titel:
Junior medlem

Puh det var vidst i vinterferien... Men har så været på amf og coke et par gange siden vinterferien!

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
--- dubbel post --

Senest rettet af Champost 06 mar 2007 01:10, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Rodnet
bliver der ikke gået over stegen igen ved at der diskuteres pikker og afbrændthed? ved sku ikke men sidst jeg intog grøn krokkodille dér var der visuelt smæk på. meget 2c-b agtige visuals men alligevel ikke samme intensitet. må have været et andet 2c-x, så vi må indse at Damerne er dårlige og alt for dårlig HR at tale om dem for der skal sku for mange til af dem.

men slet bare posten for fortsatte jo med at føre diskutionen vidre. :?

Titel:
Medlem

Champost skrev:
bliver der ikke gået over stegen igen ved at der diskuteres pikker og afbrændthed? ved sku ikke men sidst jeg intog grøn krokkodille dér var der visuelt smæk på. meget 2c-b agtige visuals men alligevel ikke samme intensitet. må have været et andet 2c-x, så vi må indse at Damerne er dårlige og alt for dårlig HR at tale om dem for der skal sku for mange til af dem.

men slet bare posten for fortsatte jo med at føre diskutionen vidre. :?

pikker :lol: ?

Men ja, du har ret. Dette må ikke ske på et HR forum

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Dette emne er låst, du kan ikke redigere indlæg eller skrive yderligere indlæg.  [ 9 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]