Psychedelia.dk

Velkommen til psychedelia.dk. Vi er Danmarks største community for fornuftig anvendelse af rusmidler og legalisering.
Dato og tid er 23 jul 2025 22:41

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 
Forfatter besked
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: P-p-på t-t-toppen af ddd-d-den store s-s-s-sssnotklat..
Hej psyche :D sidder her og er pisse fuld og har taget en dosis morfin jeg selv synes er passende (40 mg) men det virker mindre og mindre jo flere gange jeg tager det, og det irriterer mig virkelig..

Hvad kan man gøre for at sparke det i gang? Jeg jagter de første par gange, hvor man lå og svedte og kløede sig og ikk' fattede en hat af noget som helst..

Men nu kan jeg ligge og æde det hele dagen i flere dage, og jeg fatter stadig noget.. Skulle jeg prøve at skaffe nogle oxy'er?

Titel:
Medlem

Måske du skulle passe bedre på dig selv istedet. Alkohol og morfin/downere går ikke godt sammen - det kan godt gå hen og blive dødeligt!

Meget uansvarligt.

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: i gryden
Har du taget højde for evt. tolerance?

hvor tit tager du opioider ?

encephalon skrev:
Måske du skulle passe bedre på dig selv istedet. Alkohol og morfin/downere går ikke godt sammen - det kan godt gå hen og blive dødeligt!

Meget uansvarligt.

:yeah:

/EDIT Staveplade.

Senest rettet af markogronni 12 mar 2007 00:22, rettet i alt 1 gang.

Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Chanders skrev:
Hej psyche :D sidder her og er pisse fuld og har taget en dosis morfin jeg selv synes er passende (40 mg) men det virker mindre og mindre jo flere gange jeg tager det, og det irriterer mig virkelig..

Hvad kan man gøre for at sparke det i gang? Jeg jagter de første par gange, hvor man lå og svedte og kløede sig og ikk' fattede en hat af noget som helst..

Men nu kan jeg ligge og æde det hele dagen i flere dage, og jeg fatter stadig noget.. Skulle jeg prøve at skaffe nogle oxy'er?

Jeg tror du skulle reflektere lidt over hvad du har gang i.
Du er pisse fuld, har taget 40 mg metadon, som du har udviklet tolerance overfor...og nu spørger du om at blande oxazepam ind i billedet :roll:

La´vær for satan! Jeg kender indtil flere, der er nikket af pga. samme indstilling som dig. Hvis du vil dø, så helpyourself. Men nu er du sgu advaret!
Hvis du vil være så fucking lam, så lav noget guldkakao på 10 g god ryger, som praktisk taget er fuldstændig ufarligt, sammenlignet med dit eget forslag.
Jeg vil råde dig til at gennemgå pensumet for risikoen ved at blande downere som alkohol, opiater og benzoer :!:
For netop dette modul har du vist ikke bestået!

Edit: Nu tolkede jeg "oxyer" som oxabenz/oxazepam. Jeg formoder du mener oxynorm eller -contin. Men det gør sgu ikke sagen bedre, Mester :wink:

Senest rettet af CannaChem 11 mar 2007 13:26, rettet i alt 1 gang.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: KBH
jeg tror du har misforstået ham lidt canna , oxyer = oxynorm eller oxycontin og det var morfin og ikke metadon :) men altså ja det er pisse farligt at blande opiater og andre downers.

og ja oxynorm er stærkere og mere euroforisk end morfin , men jeg vil alligevel anbefale dig bare at prøve at holde en lang pause så skal du se "magien" komme igen uden du behøver øge dosis eller blande andre stoffer ind i det.

Titel:
Moderator
Brugeravatar

Geografisk sted: Bananmonarkiet DK
Ja, jeg var lidt for hurtig på aftrækkeren, sikkert pga. instinktive faresignaler...

Titel:
Medlem
Brugeravatar

Rusen kom også, bare først fire-fem timer efter jeg indtog det.. Men er der ikke noget man kan forstærke opioder med?

Ved godt det er dårlig HR, men I ved hvordan man bli'r når man er stiv ;)

Titel:
Medlem

Chanders skrev:
Rusen kom også, bare først fire-fem timer efter jeg indtog det.. Men er der ikke noget man kan forstærke opioder med?

Ved godt det er dårlig HR, men I ved hvordan man bli'r når man er stiv ;)

Hvis du absolut vil gøre det, så synes jeg ikke du skal være "pisse fuld", som du selv udtrykker det. Igen, det er uansvarligt og du risikerer dit liv for en rus.

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Danmark
Chanders forstå nu at det du gør er livsfarligt og utroligt dumt..

Titel:
Medlem
Brugeravatar

DR-D skrev:
Chanders forstå nu at det du gør er livsfarligt og utroligt dumt..

Ja fatter det godt.. Kan ikk' rigtig forklare det, men var bare sikker på at der ikke skete noget ved det.. Plejer tit at forstærke min opiat-ruse med lidt alkohol og/eller en joint, men det er dog aldrig sket før at jeg har taget så meget i sådan en brandert..

Dedikeret medlem
Brugeravatar

Chanders skrev:

Jeg tror jeg ville lægge morfinen på hylden et stykke tid, faktisk bliver man helt nervøs når man læser det du har skrevet. :!:

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Chanders skrev:

Det hedder tolerance og kan kun bekæmpes med pauser :D

Titel:
Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Geografisk sted: .....
Vil sgu også støtte kraftigt op om at det du har gang i er en meget meget glat glidebane til helvede....

Opiater er ikke for sjov - og bare rolig, din tollerence falder lynhurtigt ved pauser - det er en klar oversag til at mange narkomaner od'er hvis de har haft en pause og tror at de kan klare den samme dose som før....

Mht at rusen kom langsont, kan dette skyldes at du har fået fat i depotmedicin der optages langsomt...

Pas på dig selv for satan - der er ingen andre til at gøre det, og tro mig "drømmen" bliver til mareridt hvis du ikke tænker dig gevaldigt om...!!!

De bedste ønsker herfra :!: :!:

Titel:
In our memories
Brugeravatar

Geografisk sted: Jylland
Ved godt det er blevet sagt 100 gange i denne tråd.

Pas på dig selv makker! :(

Det går let galt.

Titel:
Medlem

Geografisk sted: Helvede
Hold en pause mand, din tolerance falder og så kan du lamme dig godt og grundigt med små doser ;)

ses

Titel:
Insane psychedelia user!

Geografisk sted: Et sted i omegnen af KBH.
Du skal huske på en meget vigtig ting hvis du vælger at blande alkohol og opiater (eller andre stoffer der forstærker hinanden), og det er at der er stor forskel på at være opiatlam og så indtage alkohol og på at være fuld og så indtage et opiat...
Hvis du drikker en øl eller to imens du er påvirket at et opiat, så sker der nok ikke så meget. Men hvis du indtager opiatet mens du er godt fuld så risikerer du at blive ubehageligt overrasket over hvor meget det rent faktisk forstærker hinanden!
Eller faktisk er det ikke sikkert at du nogensinde når at blive overrasket... Gæt selv hvorfor!

Mvh Jonas!

Titel:
Medlem
Brugeravatar

SmølfeFarmer skrev:
Du skal huske på en meget vigtig ting hvis du vælger at blande alkohol og opiater (eller andre stoffer der forstærker hinanden), og det er at der er stor forskel på at være opiatlam og så indtage alkohol og på at være fuld og så indtage et opiat...
Hvis du drikker en øl eller to imens du er påvirket at et opiat, så sker der nok ikke så meget. Men hvis du indtager opiatet mens du er godt fuld så risikerer du at blive ubehageligt overrasket over hvor meget det rent faktisk forstærker hinanden!
Eller faktisk er det ikke sikkert at du nogensinde når at blive overrasket... Gæt selv hvorfor!

Mvh Jonas!

Blev også overrasket, dog yderst behageligt :D På en måde "respekterer" jeg ikke opiater på samme måde som andre stoffer, måske fordi at de gange jeg har fået det dårligt på det, har jeg stadig haft det godt :lol:

Gik også efter synergismen lige den aften, da jeg var fuld og cravede morfin-rusen..

Men jeg synes ikke min tolerance falder! Selvom der går, måske 20 dage imellem jeg æder opiater, så skal der stadig mere til hver gang!

De første par gange knækkede jeg mig og fik kvalme osv, men nu virker det nærmest som om der ingen grænse er..

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Uglemosen
Chanders helt seriøst hør nu sig selv... "..På en måde "respekterer" jeg ikke opiater"

Det er altså en usund holdning der i værste fald KAN koste dig livet.

Titel:
Dedikeret medlem
Brugeravatar

Hvis du kan mærke du sover meget let,er urolig og har små hede ture er sagen klar.Så er du ved at være små hooked.Jeg håber ikke det er nået så langt,men kan kun sige det samme som mange andre har sagt.Vær rar at passe på ok?
Opiater og sprut er en dårlig kombo og har altid været det.
Problemerne opstår altid selvom folk mener de har totalt styr på det.Den måde man går ind i en OD (f.eks på sprut og Opiater) er så glidende og snigende,at det er uhyggeligt.
PS
Morfin ER ikke særlig godt at tage oralt.Sådan er det bare.Nogen folk kan få en lille blæser på,andre har svært ved at mærke ret meget.

Insane psychedelia user!
Brugeravatar

Chanders skrev:

Dit problem er eskalerende tolerans mod opioder, og det skriver du selv. Alligevel går du videre og stiller alle de forkerte spørgsmål.

Det kan selvfølgelig være din velovervejende plan, men er det virkelig dit mål i livet at gå ind i Den Store Krig Mod Kroppens Tolerans (tm)?

Det er ikke rigtig en krig, du kan vinde. Ikke i det lange løb. Derfor køber det dig også kun en smule tid at skifte til hårdere opioder og eskalerende doser.

Tror du virkelig selv på, at løsningen på dit problem er at gå hårdere til den og potentiere dine opioder? Eller ved du egentlig godt, at den eneste måde du kan få din "jomfruelighed" tilbage er at holde pause og lade dine receptorer opregulere sig til din krops naturlige tilstand (baseline)?

Vis indlæg fra foregående:  Sorter efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 20 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time [DST ]