Jeg har aldrig taget piller - jeg er kort sgat pisse bange, jeg ville gerne opleve det, men på den anden side, så kan man aldrig være helt sikker på hvad der er i.
I stedet holder jeg mig til naturen, altså Hash, skunk og pot, også glæder jeg mig til svampe, engang til efteråret. Jeg ved stadig ikke hvordan min mor fandt ud af det, og jeg ved stadig heller ikke hvorfor det var min far, som skulle konfrontere mig med det. Men endag da jeg var ovre ved ham (mine forældre er skildt), begyndte han at snakke noget om at han ikke ville have, at jeg skulle blive ligesom ham, da han var ung (han er gammel narkoman, dog aldrig prøvet sprøjten). Vi snakkede om stoffer og lign. han fortalte lidt om en ven han havde, som døde osv. til sidst sagde han bare, at han syntes at jeg skulle stoppe med at ryge gallar, fordi man mistede hukomelsen. Også sagde han ikke mere om det, lidt dobbeltmoralsk, da han for ét år siden forærede mig en Yoda-bong ...
Der gik noget tid, også éndag efter en fest hjemme ved mig, kom min mor ned, og spurgte hvem der røg den fede. Mine to venner sagde at de gjorde, og jeg sagde selvfølgelig også at jeg gjorde. Der efter sagde hun bare, at det var ok, vi skulle bare gøre det ud af vinduet, for ellers ville der begynde at lugte, også måtte jeg kun gøre det i weekenderne. bag efter fortalte hun lidt om hvordan at hun selv havde røget hash, og sagt til sine forældre; At når de tog en flaskerødvin, så tog hun en joint.
For ikke så længe siden foreslog hun mig så selv at plante, fordi hun siger at hun ikke har tiltro til dem som sælger. Min mor har altid troet at jeg godt selv kunne styre alt, og det er jeg hinde sindsyg taknemmelig for. Jeg har altid selv styret hvornår jeg skulle i seng, hvad jeg ville lave og hvornår jeg ville komme hjem. Og således er det stadig. Jeg må faktisk hvad jeg vil.
Det skal lige siges, at både min far og mor, har røget hash, men min far var klart den slemmeste, og han gør det stadig. Han har også eget grow.
Jeg kan kun foreslå dig at fortælle det til dine forældre, jeg havde ikke selv nosser til at gøre det, men jeg er glad for at de havde. For det er sku meget nemmere nu, nu ved hun godt hvad vi laver når vi går ud midt om natten

Måske skal det tilføjes, at jeg er 15 år.